[Video] Jay-Z - I Can't Get Wit That (1994 unreleased)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

[Video] Jay-Z - I Can't Get Wit That (1994 unreleased)

Haha jag har helt missat den här! Fan va roligt och uppfriskande att se en ung spinkig Jay-Z kicka med finess över ett jazzigt beat :D

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

Jay-Z är en utomordentlig artist, men just hans självutnämnda gatuhistoria med betonghård fasad får sig en törn i den låten du länkade samt den här. Kul att se, men det är vad det är.

Det är ju Jay-Z gamla polare Jaz-O.

Iofs inte en jay-låt men värd att nämnas/visas är väl också denna:

www.fucksolar.com

FUCK SOLAR
Glöm inte hans allra första framträdande på wax 1986:

Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
I Can't Get Wit That är inte "unreleased" btw. Ligger på både OG-släppet och payday-releasen av In My Lifetime-tolvan.
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
feet men jag har för mig att jaz-o och jay har beef nu
Det stämmer.

Coolt, hade jag inte sett innan! Tack.
4,3,2,1, I don´t know when..
Producent

2012-07-05 16:17
jag tycker att Jay-Z har ganska lik röst 94 jämnfört med 2012.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.