[Video] Jay & Kanye - Ni**as in Paris

Utländsk Hiphop - Audio & Video

[Video] Jay & Kanye - Ni**as in Paris

Haha, är jävligt kluven till denna videon alltså, lutar åt det sämre hållet enligt mig. Illuminati jao.

(Inlägget ändrat av Spinnix 2012-02-09 23:26:34)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Det här var fruktansvärt dåligt måste jag säga... smärtsamt för ögat.
Jag hade hellre sett de åka runt Paris i en Bentley och shoppa än det här ärligt talat, fy fan vad jobbigt det var.
ich lebe fur hiphop
Producent

2012-02-10 16:29
Jag tror inte det är videon som är dålig eller att det är illuminati. Jag tror snarare att man måste vara extremt hög innan man tittar på den här videon.
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Sångare

2012-02-10 18:07
Ser jag rätt? Kanye West har en KJOL på sig och tror att han är så jävla flippad och nyskapande. Pajas...
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
"Illuminati jao" hahahaha

Skitfet video.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Studeras videon i detalj så hittar man vad som eventuellt försöker kopplas till Illuminati...
tyckte de va tungt, shit
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
vadå "illuminati"..?
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Stämmer ryktet att det är han "rainman" som regisserat videon?
 "Jag brukar egentligen inte skriva här"
http://www.youtube.com/watch?v=CTV277_vIno
Jay-z måste vara den mest överskattade rapparen någonsin.. Kanye west sätter jag inte i hiphop katogarin överhuvudtaget. Värdelöst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-03-24 00:00
rapeme

Jay-z måste vara den mest överskattade rapparen någonsin.

de där tycker du inte egentligen
"life's a garden, dig it."
Producent

2012-03-24 01:16
Eler hur
Som karln själv säger det "only rapper to rewrite history without a pen",
hans ordlekar e galna lika så hans flow.
Även om hans hits inte är det.
Tog mig 3 album tills jag upptäckte hur grym han e, för jag hade bara hörts hans hits.
Har alla Jay's album men har aldrig ens lyssnat på "Watch The Throne"
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
de där tycker du inte egentligen

Jo jag tycker ju det. Förstår verkligen inte hur man kan tycka hans flow eller texter är bra. Menmen, alla tycker vi olika och tur är väll det. Han är en grym affärsman dock, synd bara att hiphop musiken, eller hela kulturen blivit en "business" med fokus att göra så mycket pengar som möjligt istället för att göra grym hiphop musik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-03-25 00:30
den mest överskattade nånsin? haha
Ja? Med tanke på att hype han alltid fått, även fast han är en riktigt talanglös rappare egentligen. I mitt tycke då.. Sen har vi ju också lil wayne, 50cent & co, men ingen som på riktigt älskar hiphop tar ju dom seriöst endå så skulle inte kalla någon av dom "den mest överskattade någonsin".

Har alla Jay's album men har aldrig ens lyssnat på "Watch The Throne"

what are you watin for?

rapeme, gtfo
typiskt illuminati och göra dåliga videos. tror fan inte jag sett en enda video illuminati gjort som är bra.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Skivsamlare

2012-03-26 21:09
Verkar vara jobbigt för vissa att höra att alla inte har jay-z som favoritrappare? :) Är inget större fan av jay-z heller, och watch the throne var en riktigt dålig/tråkig platta imo.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Äh han har ju varit jättebra. Bara att han alltid varit sugen på att göra kass hits.

http://soundcloud.com/80scrackpolo
jigga the best rapper alive
Sämst låt! Jag håller med om att jay-z är mest överskattade rapparen, vilken jävla fjant han är. Han borde gå tillbaka till Hawaii-skjortorna istället.

En rolig grej med jay-z är att av alla mina polare och folk jag känner som lyssnar på hiphop är det INGEN som gillar jay-z. Men jag vet däremot massor av folk som inte alls gillar hiphop som lyssnar på jay-z. Typ alla brats och tecno folk med riktigt jävla dålig musiksmak har garanterat flera jay-z låtar i sina spellistor.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Rappare

2012-04-18 11:06
mos def illuminati!
phatkidz!
Smaksak. Låten är hur fet som helst dock inget för hip hop heads som lever för att endast lyssna på dj premiers enformiga tråkiga beats.

Öppna sinnet dessa herrar vill utvecklas som musiker och kan inte fortsätta göra samma musik dom gjorde för över 10 år sen.

Poet

2012-04-18 12:44
Fet video, synd bara att låten inte är lika bra :S
www.wallyjohnson.se
fan vad kassa.. var e meddelandet i texten ?? kanye har kjol??? vilken GAY... jay va grym en gång i tiden IMO nu blir han bara kassare å kassare.. kanye som sagt hör inte enns till kategorin HIPHOP.. *hiphop is dead*
la
sveningmar haha finns inte många rappare idag som kan rappa som jay . hans flow m hans rhymes och hans texter är otroliga och tro mig jag har lyssnat på många rappare båda kända och okända och jag måste säga att det inte finns många som kan jämföras med jay. Biggie och jay är enligt mig the greatest sen gillar jag tupac , ice cube , eminem scarface mm.
Det är ju somsagt en smaksak, men att påstå att Jay-z är "the greatest" är ju bara ren dumhet.. Har du äns lyssnat på låten?
så här är det: Jay-Z är bra när han vill vara det, men han föredrar pengarna.
I'm a different kettle of fish
Producent

2012-04-23 07:57
Ska man försöka övertyga folk om att Jay-Z är en utav de bästa m.c's genom tiderna så ska man nog inte använda "Ni**as In Paris" som argument.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
rapeme

Ja jag har lyssnat på låten men ingen artist har släppt några låtar som inte är halvbra. Sen finns det många som påstår att eminem är goat men har dom lyssnat på alla första singlar som eminem alltid släpper? det är rena markoolio låtar. Sen vann eminem tävligen på BET goat.
Fast denna låt är inte "halvbra", denna är bland det sämsta jag hört. Någonsin. Jag tycker inte heller att eminem är spec bra för den delen. Men det jag påpekade var att du skrev att Jay-Z är en av dom bästa någonsin, att hans flow & texter är otroliga och att han kan jämföras med Biggie. Att påstå det är enligt mig ren dumhet. Menmen, känns inte som att detta kommer någon vart. Alla tycker vi olika och tycker du att den här typen av musik är bra så visst får du tycka det.
jay-z är din favorit rappares rappare , frågar man vilka rappare som helst så har dom jay på sin top 5. Hiphopen hade varit tråkig utan jay.men sen finns det folk som tycker att lil wayne,soula boy och gucci mane är bättre än jay.
och jag hade inte blivit förvånad om du är en av dom hahaha.
Och vilka rappare har du frågat det? Eller vilka intervjuer har du sett där mina "favorit rappare" listar Jay-Z på en top 5?. Snarare att lil wayne,soula boy och gucci mane listar Jay-Z högt.. Och med tanke på att du tycker att denna låt är "halvbra" borde du inte slänga ut dig att jag verkar vara typen som gillar lil wayne.
Poet

2012-04-27 19:42
jag tror de här med att tycka jay e dålig/bra beror på vad man började lyssna på med honom...

började man mad reasonable doubt lr blueprint som är mästerverk rakt igenom, så har man förmodligen den plattan i hjärtat och mkt att tacka för att den fick en intresserad...

gillalr man inte jay så äre för att man började med nån intetsägande singel på Mtv som säg Izzo (h.o.v.a) eller jigga that nigga (är man född mitten-sent 80 så är det möjligt.)
för då har man liksom fått en skev start och vägrar därför acceptera att han är jävligt begåvad och tight rappare och textskrivare i sina bästa stunder.

det e ju liksom stor skillnad på Big Pimpin-Jay och dead presidents/can I live/Never change-Jay.

för mig kommer han undan med all skit han gjort eftersom han bidragit så mkt med RD, BP, rock-a-fella, def jam osv..

:D

ps. vet att jag skrev att blueprint är mästerverk rakt igenom och sedan använde izzo och jigga that nigga som skräckexempel D.sss
rapeme

Eminem ,jada ,styles p dr,dre och listan kan bara fortsätta
Producent

2012-04-28 11:54
Det var först med jay-z's fjärde album som jag upptäckte att han är bra. Eftersom alla hans singlar och hits suger men på albumen finns det massa starka låtar.
Eminem ,jada ,styles p dr,dre

Ingen utav dessa du nämner ligger speciellt högt på min lista iaf. Men jag får många emot mig här känner jag, och visst är det så att jag har faktiskt aldrig tagit mig tid att riktigt lyssna igenom några/något album med Jay-Z heller, har för det mesta hört hans Pop/Mtv/Radio-Hits och efter dom dömt ut honom och resten utav alla låtar han gjort. Men jag känner fortfarande att efter denna fruktansvärda låt som länkas här uppe, så går jag nog inte miste om så mycket endå. Faller inte mig i smaken helt enkelt. Det finns ju redan så galet mycket bra hiphop att lyssna på så när jag lessnat på alla andra rappare som släpper bra skit varje år och inte gästas utav Kanye-west eller Rihanna på sina album kan jag ge Jay-z en chans.
Producent

2012-04-28 17:45
Sen var ju Jay-z bättre förr, han har dummat ner sina texter lite. Hans texter är mycket enklare nu än de var förut. Mer nonsens. Hans texter har blivit enklare och enklare efter första albumet, han började tappa lite med Blueprint 2 men kom tillbaka lite med Black Album.
Det är inte så att han har blivit sämre, jag tror bara att han vill skriva enklare texter. Kan vara lathet också.
dopness han har ju så mycket pengar så motivationen är inte så hög den senaste skivan med jay är american gangsta och watch the throne har några feta låtar
rapeman jag har lyssnat mycket på jay och jag tycker att han är en av dom bästa eller nja han delar platsen med biggie. Sen är jag nyfiken på vem fan du lyssnar på?
Producent

2012-04-28 21:15
Jag tror att Jay-Z har fattat att de som lyssnar på radio hitsen ändå inte lyssnar på texterna, så varför anstränga sig? Pärlor åt svin.

Det här är ett bra exempel

We are
Yeah I said it
We are
You can call me Cesar
In a dark Czar
Please follow the leader
So Eric B. we are
Microphone fiend
It's the return of the god
Peace god...
Jo jag vet. Jag föredrar typ Grand Puma, hela Wu, Steele, MOP, Biggie, Sean Price, Buckshot, Prodigy, OGC, Masta Ace, Jazzy Jeff. Osvosv..
"Would you rather be underpaid or overrated?"- Uncle HOV himself.
soundcloud.com/brormusk/sets