[Video] Prozak ft Tech N9ne - Enemy

Utländsk Hiphop - Audio & Video

[Video] Prozak ft Tech N9ne - Enemy

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
fruktansvärt tråkig låt. tech gjorde sin del lite intressant dock..
sjukt jobbigt beat och reff..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Groupie

2012-04-14 15:19
Håller med föregående talare, Tech gjorde det någorlunda intressant men jättetråkigt beat och Prozak var inge vidare

En typisk Strange Music rockrap-banger! Diggar vibben, bra ös.. Fast den känns som en anthem, de borde ha slängt med något mer gästframträdande.. Tror det hade höjt låten om några fler var med och köttade..

Kul att Prozak är tillbaka med nytt iaf. Million Miles Away-singeln/videon var dock 10 gånger bättre!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ännu ett bevis på att rapp och hårdrock inte bör mixas ihop. Stängde av så fort beatet drog igång.
www.twitter.com/nollettfemsju
Groupie

2012-04-15 21:29
Hur kan du veta att det inte funkade ihop om du stängde av så fort beatet drog igång. Sen har dom en jävla massa låtar med "hårdrocks beat" som funkar jävligt bra...

Nu har jag lyssnat igenom hela låten och min åsikt står kvar, hiphop ska fan inte blandas med hårdrock. Tech N9ne är en av mina favoritrappare just nu och jag älskar Strange Music men detta är så fruktansvärt dåligt.
www.twitter.com/nollettfemsju
Jag håller inte med dig Nollettfemsju :P

Nollettfemsju P17 - Detta är ett bevis på att du har fel:

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.