[Audio] Slaughterhouse - My Life (ft. Cee-Lo Green)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

[Audio] Slaughterhouse - My Life (ft. Cee-Lo Green)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
"LOL". "No homo".

Groupie

2012-04-25 20:25
Göta Källare 18 Maj!

ajajaj
haha, fyyy fan vilken värdelös låt. Det märks tydligt att de signats av Eminem, de följer i hans unkna "euro-disco rap" fotspår.
När man är signad på en Major label kommer man inte undan radio singeln, man får typ inte släppa ett album utan det.

Jay Electronicas album har varit klar i månader nu men Jay Z vägrat att släppa skiten för att den "saknar en singel" direkt citat.
Singel dvs den mesiga låten som radio stationerna får betalt för att spela året ut.

Det är inte artisternas fel, det är typ krav nr 1 från skivbolaget!
ich lebe fur hiphop
När man är signad på en Major label kommer man inte undan radio singeln, man får typ inte släppa ett album utan det.

Vissa artister klarar av att göra låtar som inte består av 100 % vidrighet. Låtar som skriker efter speltid utan att låta poppigt. Kanye West och Jay-Z gör de hela tiden. Man behöver inte sjunka till den nivån. Det finns också fler artister som gör låtar som bara blivit hitlåtar utan att dem noggrant konstrurades till att bli de. Jag är medveten att jag kommer få skit från alla äkta heads för låtarna här nedan.

"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
this is my motherfuckin' life haha.. Egentligen vet jag att detta suger, tråkigare och mer uttjatad samplings-koncept finns liksom inte... Men ändå kan jag inte låta bli att pumpa den här :D
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.