I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Soulja Boy - All black (+YMCMB)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

Promotor

2013-03-21 21:12

[Video] Soulja Boy - All black (+YMCMB)

Folk som följer nyheter från hotnewhiphop, complex eller Ymcmb hängare har säkert sett Soulja Boy hänga med Birdman och gänget senaste veckan. Enligt hans instagram verkar det som han köpt en ny Bugatti till sig själv, kanske bonus för att han signa med YMCMB? Men mysteriet är fortfarande kvar, är han signad eller inte med YMCMB? Något folk inte hängt med är att Deandre (Soulja Boy) håller på med Beat making och det verkar som att vad som helst kan hända i dagsläget.

2013-03-26 19:50
sjukt tungt om han signar för YMCMB, ingen förtjänar det mer än Soulja. största grindaren där ute, lägger ut låt på låt till sina fans men underskattas av folk som tycker att "riktig hiphop" är tråkiga slingor från 90talet där man rappar om världshunger

big up Beezy

2013-03-27 09:28
"riktig hiphop" är tråkiga slingor från 90talet där man rappar om världshunger

Världshunger?.. Hmm.. Killen som dissar 90-talet när han aldrig hört en låt från 90-talet. Go home kid.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2013-03-27 11:18
Soulja Boy hade sin tid när ringtone-rap var inne.

2013-04-04 19:13
där man rappar om Världshunger

Nej, det är MYCKET viktigare att bortskämda, rika pissrappare utan talang rappar om pengar och brudar.. THAT'S REAL SKILLZZ YOOOO!!! *host*
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2013-04-05 16:51
Nej, det är MYCKET viktigare att bortskämda, rika pissrappare utan talang rappar om pengar och brudar.. THAT'S REAL SKILLZZ YOOOO!!! *host*

alltså..

du hör hellre på en och samma stil hela tiden som rappar om att det är dåligt med världshunger och fattigdom? jag tar det som en förolämpning mot min intelligens att lyssna på sånt, JAG VET att det är dåligt med fattigdom och hunger, jag behöver inte nån bror duktig idiot som säger det till mig

ska man lyssna på Changes när man är på klubben och har en bad bitch i sitt knä medan man dricker ett glas Don P och röker en fet eller sätter man på Soulja Beezy och njuter ??
Rappare

2013-05-11 01:31
dv89 kasta dig.
"jag har nått en punkt nu pallar inte med nån press, samma rutin dag in och ut börjar fan bli less, min medicin hiphop när det var som bäst,technics 1210 daily operations första press"LORDSINA
Rappare

2013-05-11 17:18
håll käften. soulja boy är fucking värdelös.
phatkidz!

2013-05-13 10:15
^ ^ två haters ovanför mig

Beezy är tung, det tycker jag och massa andra som köper musik

2013-05-13 18:02
dv89

" jag tar det som en förolämpning mot min intelligens att lyssna på sånt"

Hur kan det vara en förolämpning mot din intelligens ? Om en politiker håller tal till en massa och påpekar den hungernöd som finns i landet, ska befolkningen ta det som en förolämpning eftersom dom redan vet om det ? Rätt dum logik där..

Ett annat exempel som visar på att du inte har alla hästar i sommarstugan är väll att du säger att låtar som berör ett ämne som hungersnöd är förolämpande, men att lyssna på souljah boy som "rappar" några ord om hur allt han äger och ser är svart, är mycket bättre ?

Visst passar inte alla låtar med "djupa" ämnen in på alla områden, men souljah boy ? killen är ju otroligt talanglös och vilken sopa som helst skulle kunna göra det han gör

2013-05-13 20:47
^ talanglös?

bland de tyngsta i världen är han

folk har bara inte släppt Superman stämpeln

2013-05-14 10:21
låter lite som om han fastnade på raden "my city"...kommer han inte längre? har han itne mer att säga?

hur som, denna pajas är inte duktig. hans röst är ständigt förvrängd och han har itne ett flow någonstans. han sjunger med auto-tune...=no skill.
och texterna suger mer än han.

han är lite som hiphopens anti-krist.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-05-14 14:30
Om man anser att världsvält är fel (hur många låar finns det om det, jag kan inte komma på en), vilket man får hoppas att alla gör så borde man bli otroligt provocerad av att Souljah boy bara rappar/skryter om hur mycket pengar han har.

Sen är hans enkla låtar om något en provokation mot folks intelligens. Det måste ju finnas rappare som faktiskt är bra på att rappa som ar upp samma typ av intetsägande ämnen som souljahboy som man kan lyssna på om man roas av att andra människor berättar om hur rika dem är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2013-05-29 18:14
Ytligt skräp

Promotor

2013-05-30 14:15
Ytligt skräp

Jasså, Battlerappare? make up a rhyme about soulja boy

2013-05-31 05:53
Fy fan vilket skit
http://duckdown82.tumblr.com/

2013-07-05 11:34
"jag tar det som en förolämpning mot min intelligens att lyssna på sånt"

Allvarligt? Att lyssna på Souljah Boy måste vara den största förolämpningen.

Det kanske utmanar din intelligens DV89?

Lyssnar hellre på Changes vilken dag i veckan som hellst före denna smörja, oavsett vad jag gör eller befinner mig.

2013-07-05 11:43
Souljah Boy rimmar på Kolja-Torsk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-18 22:44
Det finns så många andra som gör samma typ av hip hop fast mycket mycket bättre så varför soulja boy?

dv89 Menar du allvar med den där låten eller driver du?
orkar man verkligen pumpa mer än en gång en låt som reperas i 4.25 min?

Manager

2013-07-19 00:41
Hey SouljaBoy11, jag uppskattar dina poster om SouljaBoy. Sen får folk tycka vad dem vill om musiken.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit