I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Eminem - Berzerk

Utländsk Hiphop - Audio & Video

Moderator

2013-09-10 09:35

[Video] Eminem - Berzerk

Bättre blir det nästan inte!

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent

2013-09-10 10:50
Svårt att inte älska Rick Rubin, och jävligt roligt att dom där beatsen fortfarande funkar (även om respekten väl mest ska ges till jay z för att han gjorde 99 problems).

Första versen är det bästa jag hört från eminiem på 10 år. Synd att resten inte riktigt var lika bra.
Give my regards to King Tut, asshole

2013-09-10 20:16
Videon är skön, men vet inte riktigt vad jag tycker om låten. En del av mig tycker inte att detta är bra alls, medans en annan del tycker att detta är skitbra.
How can hip-hop be dead if Wu-Tang is forever?
Producent

2013-09-11 18:28
videon höjde verkligen låten extremt mycket

MEN låten är verkligen inte bra... alla partier där han på ett eller annat sätt sjunger är totalt olyssningsbara. jag har riktigt låg volym och skäms över att lyssna på detta trots att jag är själv i rummet

vad fan är syftet med låten? i vilken situation ska man känna att 'nu måste jag bara lyssna på Berzerk' ? vem sitter hemma och oxxar detta?
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2013-09-12 21:13
Fy fan vad illa! Folk som intalar sig att detta är bra på något plan kan inte vara friska.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2013-09-12 21:19
THE_JAKKHAMMER skrev:

vad fan är syftet med låten? i vilken situation ska man känna att 'nu måste jag bara lyssna på Berzerk' ? vem sitter hemma och oxxar detta?

Haha exakt min tanke! När blir det någonsin läge att sätta på denna skit? Kan inte komma på någon jag skulle spela upp detta för heller.

Rick Rubin ska kanske skämmas än mer för detta skitbeat.

"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Producent

2013-09-13 17:19
Extremt tråkig text. Denna "roliga" singel fick mig inte att skratta en ända gång. Det fick tillomed "Just Lose It" mig att göra. Andra versen är ju bara rakt av filler.

2013-09-17 11:32
Känns snarare som något utflippat jag hade kunnat tänka mig Yela skulle kunna komma med snarare än Em faktiskt... Fast Yela hade använt annan lyrik. Obv.

Lyricist

2013-09-21 22:40
Tycker att låten var en stor besvikelse. Men blir jävlar bättre och bättre för varje lyssning. Tror att plattan blir episk.

2013-09-24 15:02
Alldeles för utflippad låt, men den visar mer av den "gamla Em" man brukade hylla än det senaste han släppt innan detta. Nästa platta KAN bli bra. Hoppas på mer flipp över mer noggrant valda beats.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Moderator

2013-09-25 22:37
Run dmc var det första som dök upp i skallen när jag hörde denna. Även om den ger inslag av den gamla slim shady (som är favorit #1) så vet jag inte riktigt om jag diggar låten.

Men jag är riktigt sugen på att höra albumet som kommer snart :D
//TW
Redaktionschef

2013-10-02 20:05
Beastie Boys rakt av. Fortsätter växa för varje lyssning. Äntligen lite glöd hos Eminem igen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-10-02 21:01
Tycker fortfarande den är fruktansvärd. Iofs så gillar jag inte Beastie Boys heller... Alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-10-03 16:17
Första gången jag lyssnade på låten tyckte jag den var skit, när jag såg videon för första gången blev den bättre.. När jag ser den nu är den okej på vissa ställen, vad händer..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-10-13 11:23
Lyssnar heller 99 problems med jay-z än denna skit skräp låt