I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Eminem- Survival

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2013-10-09 12:00

[Video] Eminem- Survival

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-10-09 13:13
uselt. Skulle lika gärna kunna vara en låt av Pink.
Give my regards to King Tut, asshole
Groupie

2013-10-09 15:35
Låten tycker jag precis som ovanstående är usel. Videon ska jag titta på och uttala mig om när jag kommer hem från jobbet!

2013-10-09 16:45
Man får tycka vad fan man vill om beatet och refrängen, men nu har vi iallafall fått tillbaka den Eminem man en gång kunde lyssna på oavbrutet. Ska bli kul att se hur detta album fortsätter! Hoppas dock på färre rock-beats framöver
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Poet

2013-10-09 17:09
Jag diggar, den är skön.
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-10-11 10:52
Helt okej , diggar dock inte beatet

2013-10-11 11:15
Eminem dalar för varje skiva han släpper. Lyssnar fortfarande på mmlp the eminem show, SSLP osv..
Dock håller han inte måttet längre, men det är såklart när du jämför med hur han en gång låtit.

Jämför du med andra rappare i gamet så har han fortfarande inte tappat det.
www.myspace.com/Sagoztyle

2013-10-11 12:51
Eminem vill vara mer ärlig och nykter i sina texter... Problemet är att den här skiten berör inte... De enda låtar i den stilen av MM som iaf jag känt att man blir lite amped av är Loose youself och måste erkänna "sing for the moment"... Det är för att de var mer personliga, men framförallt hela soundet. Reffen är också fruktansvärd får hoppas att dessa singlar inte är representativa för hur hela skivan ska låta.

Han och Dre får väl låsa in sig med lite droger och tillbaka til ritbordet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-10-12 20:56
Jag diggar både låten och videon
How can hip-hop be dead if Wu-Tang is forever?
Producent

2013-10-12 22:12
jag hatar både låten och videon
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2013-10-14 12:36
jag gillar låten, som fan, intensiteten är grym och texten bajsar på de mesta som släpps idag (radiomusik osv då såklart) men jag gillar verkligen inte videon, och jag fattar inte varför han går tillbaka till att va blond, som det gör ngn skillnad utöver att de känns fel enligt min mening. aja, undrar verkligen hur skivan kommer låta för berzerk och denna är 2 helt skilda låtar, skivan bör ju läcka ut inom 2-3 veckor nu så vi får se.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2013-10-14 14:34
Gillar den, skönt att han inte har den där konstiga tonen i rösten längre.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker