[Video] Dizaster vs Swave Sevah
(Inlägget ändrat av mfs 2011-01-09 17:08:09)
Yessss, före brb2009. Im the shiiiiiiit foooooool! :P
haha, Dizaster var crazy i denna.
jag vet att jag kommer vara den enda här med den åsikten, men jag tyckte swave tog det. dizaster är ett monster, dude got bars alltså. battlade hela rummet. respekt.... att åka till new york och våga göra så där. hans tredje var galen. men jag gillade swaves första två mer.
eller.. ja, andra var inte så bra som jag först trodde. hur som.. fet jävla battle. brukar inte se om så många battles, men den här kommer nog få tre views av mig.
är det någon som vet hur gammal swave är? sett den två ggr nu. måste ändra mig lite. battles är sjukt svåra att döma när man ser dem live och antagligen var det här fett annorlunda för de som var där också. jag överskattade swaves andra och underskattade hans tredje. jag underskattade verkligen diz andra och överskattade hans tredje lite. jävligt jämnt, men jag ger det till fortfarande till swave.
Yessss, före brb2009. Im the shiiiiiiit foooooool! :P Haha, jag bjuder på den.
-------------------
Anyho, Diz def Nr1 i Grindtime.
Diz tog alla 3 ronderna i mina öron.
En grymt bra insats från båda. Sevas tredje var sjuuuk. Men alltså Dizaster är bara för galen, vilken energi. Älskar hur han tystade ner mesen i publiken.
hm vafan, hade mkt mkt högre förväntningar på denna battle. kanske är denna lilla julstressen idag som gör att jag inte va 100% fokuserad när ja lyssna. iaf, i första titten så är Diz vinnare, aldrig diggat han Swave Sevah. sjukt bull delivery och aldrig några rader jag diggat, dock hade han ett par feta i denna, så det va nice ju! sen måste jag säga att jag älska verkligen hur fuckin lack Diz blev på den jävla idioten i publiken! xD och när ja hörde Diz sista rad så blev ja chockad att han faktiskt sa det xD haha killen är siiick! :D ska absolut checka denna battle fler ggr, förhoppningsvis ikväll redan! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Efter första titten i natt känner jag rent spontant Sevah.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Jag tycker det är roligt att när Diz är i Kanada och nu i New York. Så är det som att han har publiken bättre än dom som har hemmaplanen. om jag inte har fattat fel. Och Sevah försöker ju verkligen säga att han är i New York och ska inte vara så stor på sig som i Kanada, men diz bryr sig inte och börjar dissa mer än EN i publiken även snubbens polare som står runt om. hahah så jävla grym han är
Jag tyckte att diz vann, men swave är sjuk, mycket förlorade han på kortare rundor och att den andra var rätt antiklimatisk. Swave är för övrigt en av dom absolut bästa i gt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
DIZ tog det! och folk säger att westcoast har en biased crowd. då är fan NY värre. hoppas DIZ mördar sopan DNA.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Did you sponsor the event? Did you pay the money to fly me out to Pen? NO!? THEN SHUT THE FUCK UP THEN!" Haha! :D Diz är sjukt jävla grym! Tyckte Swave var jobbig att lyssna på.
"Visst är det vackert.."
Lyricist
2010-12-25 00:46
diz utklassar allt motstånd just nu, finns det någon som rår på honom nu, troligen inte... peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
@okwerdz I been tellin mawfuckas for a year this dude @mrdizaster is the best battle rapper alive, glad they finally taking notice. Much props homie. Från Okwerdz twitter... Lika bra att GT styr upp en battle för Dizaster mot Iron Solomon eller Hollow
http://soundcloud.com/jasthesupacat
Producent
2010-12-25 21:28
still not convinced. finns nog ett par st som är över diz enligt mig. skit tung snubbe döck
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
JasTheCat: Hollow skulle mörda diz, men han e tung no doubt
hollow skulle inte mörda Diz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hollow skulle inte mörda Diz. tror ingen av dom skulle Mörda varann, om ngn skulle vinna utan en OT så skulle de nog va på marginal.
hoppas fan detta blir en verklighet, skulle va en övertung battle!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Vad Hollow skulle göra vet man inte eftersom det var såpass längesen han battlade. Blir det av och Hollow tror det räcker med att spara dom 2-4 första barsen i vardera rond till rebuttals kommer Dizaster hänga honom
http://soundcloud.com/jasthesupacat
diz - överlägset, skön line till killen i publiken också! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
JastheCat där saru något, överdrev nog lite innan om mord delvis för att jag tycker att Hollow är en av världens bästa battlerappers och har alltid honom som favorit
Hollow skulle mörda Diz.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
"Jag anländer till Stockholm den 16 februari och im stanna "basmentality strider" se er alla där! JUST GOT MY TICKET TO BATTLE IN SWEDEN!" Dizaster på twitter, 5 timmar sen.
Fet.. Men hollow skulle tugga dizaster.. Alla är ju rädda för att möta hollow ens.. Förutom ointressanta nobodys..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Hur står det till med Jin han gillade han förut.. Hade han haft någon chans mot Diz
Geni
Jin hade antagligen inte haft den minsta lilla chans, han var aldrig särskilt bra öht.
^^haha, men lägg av, jin var ju skitbra, du måste ju komma ihåg att det var typ 5-6 år sen, mycket har hänt sen dess... hade du sett han live för 5-6 år sen så hade du flippat, svär på gud
Det var en jämn battle där Diz var i sin helhet bättre, men det var en dyr vinst då Sevah exposed him, för oss i Sverige kanske inte det betyder ngt att höra att han är en pussy men in the states så betyder det ngt. Andra battle rappare kommer nog referera mkt till den här battlen, men Diz var som sagt stark, han hade mkt folk som försökte få honom ur balans men lyckades endå hålla sina rader. Visst Diz är just nu den hetaste battle rapparen, men d finns snubbar som kan ta honom, t.ex. Locksmith som vann senast, även om Diz was fresh out the game då. Tror Diz skulle vinna idag men Locksmith är inte dålig han heller.
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Det var en jämn battle där Diz var i sin helhet bättre, men det var en dyr vinst då Sevah exposed him, för oss i Sverige kanske inte det betyder ngt att höra att han är en pussy men in the states så betyder det ngt. Andra battle rappare kommer nog referera mkt till den här battlen, men Diz var som sagt stark, han hade mkt folk som försökte få honom ur balans men lyckades endå hålla sina rader. sen är de dock en del i battle, att förlöjliga motståndaren så bra som möjligt.
så hur mkt av det swave sa som är sant vet ju endast personerna involverade om.
sen för övrigt älskar ja Diz öppnings line ang colombine kids. haha fet som fan
Han hade prewrites om kinesisk mat på freestyletiden. Han var aldrig bra om man jämförde med dom som var riktigt bra, däremot var han kul att se på när man såg sina allra första battles
diz är jävla grym ... han slaktar. alla hans battles som jag sett har han varit grym
etotigana