KOTD - 2011 Grand Prix R2 - Real Deal / Fresco vs Hfk / Charron
Bland det värsta jag har sett. Första 2 rundorna är extrem bodybag, några av dom bögigaste raderna någonsin från andra laget.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"No Fresco" haha lmao. Visst gayjokes är rätt uttjatat mot Fresco med tyckte ändå de gjorde det bra. Rätt lag vann.
rätt lag vann, men en av de tråkigaste battlesen jag sett i grand prix hittills. vet inte va de var, men de kändes tråkigt bara. fast det där "no fresco" va kul som fan! hoppas det blir vanligt :P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Så jävla pinsamt med så många gay jokes. Och när Charron sa "he want to suck my dick so bad right now" kunde jag inte kolla mer.
rätt kass battle, fel lag vann. förbannat tråkiga gay jokes hela tiden av charron/hfk. illmac/saurus kommer äta upp dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha app. Va? Du kan inte ens ta det när dom vann. Nej rätt lag vann. Eller minst underprestrerande lag vann. Synd att fresco inte kan ta förlöst heller men men. Blir nog bra semifinaler!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Producent
2011-06-05 19:47
yes rätt lag vann. som sagt, ingen dunder battle direkt.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Dom vann tredje pga stumbles, men första två blev dom ju knullade i, vilket är ironiskt med tanke på vilket bögigt material dom använde sig av. Sen ligger ju dom amerikanska pollarna på 70-75 procent att dom INTE håller med om domslutet, och dom är både mer pålästa och större än whoas lilla battlekrets. Blir lite så när folk inte förstår sig på vad som är skickligt att göra och inte/bara lyssnar på publik, men men.
App: Du pratar med folk som ser det RIS killarna gör som "humor" och "begåvat" definitionen av pärlor för svin kunde inte göras mer glasklar än så.
Real Deal är ett monster.. tycker ändå rätt lag vann!
Highfive anyone, anyone?
Du låter som en 15 åring som tror sig förstå allt i hela världen och alla andra har fel. Om någon rappar simpelt, rent tekniskt sätt så är det fresco. Han snackar om att HFK har tvingat flow, oj hans prat rap är inte så imponerande. Och det där med RIS är bara löjligt. Jag förstår man ska snacka om sin glock osv. Och Soul Kahn är dålig och Arsenal är det bästa som finns. Grind time är det riktiga och Kotd är stand up comedy. Jaha så om 70-75 % av amerikanerna säger något så är det sant? Då ser kartan lite anorlunda ut än hur jag har lärt mig. Det är rätt att man inte har rätt till allmän sjukvård. Dom är bäst på hockey och fotboll är något man kastar inte sparkar. Okej lite överdrivet men poängen är, klart folk kommer hävda att "sitt" lag vann. Jag tippar att dom flesta som följer KOTD mer än Grindtime, url eller vad man nu ser på kommer hävda att rätt lag vann. Och om man tycker bögskämten var uttjatade så har charron och hfk redan gjort klart att allt dom kommer ta upp är redan uttjatat också. Det kommer skämt om patstay och charron och om hur liten charron är... Nä rätt given 2-1 seger måste jag säga, men jag precis som du är inte helt objektiv. Men jag vet om att jag inte är det. Jag föredrar KOTD före Grindtime och kanske är det det som gör att jag föredrar Charron och HFK och samma kanske gäller för dommarna. Domen hade kanske blivit anorlunda av grindtime domare men jag tror inte det. Det var en lag duell och ett lag leverera konstant och bollade mellan sig ett annat körde lite var och en för sig och kom av sig.
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
"Om någon rappar simpelt, rent tekniskt sätt så är det fresco." Du får ursäkta, men där slutade jag läsa eftersom det bevisar hur lite du förstår.
Och där bekräfta du precis allt jag skrev.
Bobban: Du får ursäkta men jag kräktes lite i min mun när jag hörde dig nämna Soul Khan och HFK i samma mening, rätt säker SK skulle ge dig en käftsmäll för ett sådant övertramp med.
Helt seriöst, HFK och Charron var så nördiga i den här battlen.
Ne fan vad simpelt han rappar alltså, ingen takt, inga rim alltså.
Fresco är en av dom som skriver bäst material, i princip allt han skriver skulle funka på ett beat till skillnad från majoriteten av dagens battlerappare
Producent
2011-06-06 15:10
alltså palla tjafsa över det här, fresco är tung, hfk är tung, charron är tung, och real deal är riktigt tung. alla har rätt till sin åsikt. om vissa tycker fresco real deal vann så är det väl okey, precis lika okey som att hfk och charron har vissa röster. uuurka
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent
2011-06-06 15:34
Du pratar med folk som ser det RIS killarna gör som "humor" och "begåvat" definitionen av pärlor för svin kunde inte göras mer glasklar än så. ingen av dom är direkt mina favoriter på den svenska battlescenen. men kul att du försöker.
WapenVila: Det var en liknelse som passar utmärkt eftersom du bigup'ar "artister" som byggt sin "stil" helt på att tilltala lägsta gemensamma nämnaren av "publiken" BARS over BULLSHIT ni föredrar BULLSHIT over BARS.
WapenVila P22 Absolut. brb2009 P33 Nämner inte dom i samma mening? Är i olika stycken så med andra ord olika meningar. Men det är skitsamma. Jag jämför dom absolut inte, i mina ögon är Soul Kahn den bästa men vet att mycket folk hatar på han och är s.o.n.s. anhängare typ. HFK är ingen favorit men han och charron funkar bra ihop och tyckte dom vann battlen. Tycker bara hela diskussionen börjar likna bull. Precis som när du säger att vi gillar bull over bars. Okej utveckla gärna det. En battle går väll helt enkelt ut på att outshinea den man battlar? Sen är det klart att saker går över huvudet på folk när det är on location. Men det är en annan diskussion.
Tråkig jävla battle, börjar kännas mer som en cirkus stundtals. Hörde bara massa bögskämt och wacka punchlines. Bland det tråkigaste jag sett på länge. Skulle skratta ÅT och inte FÖR dem om jag stod i publiken.
Ni som säger att ni tyckte att HFK och Charron vann är ni seriösa eller är det ironi som jag missar bara? Jag tyckte att hfk och charron var riktigt riktigt dåliga i denna battle, tyckte dom var 10ggr bättre mot bartone/stepeasy
B
Vet inte varför jag glodde på denna då KOTD bara är för nördar som ni vet. Men det var antagligen för att jag gillar Real Deal och ville se hur han skötte sig. Men jävlar vilken awkward battle. Fresco ser ut som en jävla pussy och går inte att ta på allvar och det är lätt att vinkla med bögskämt såklart, men... MEN. Charron och HKF tog det allt för långt och det kändes nästan som att dom var bögsugna där ett tag. Blev creepy stämning. Jag ger segern till Real Deals lag. För övrigt brb2009, kunde du inte hållt dig borta från whoa ett tag till? Du är bara pinsam för det mesta.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Tycker Charron & HFK bodybagade tre rader igenom. Gillade att de hela tiden kom tillbaka till att Fresco är en fagget. Tycker det går att lägga gayjokes på två olika sätt och deras känns inte krystat eller uttjatat.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Crackson Du missar poängen här, att ens lägga gayjokes är bara billigt. När det finns så många feta battlare som Cortez, Swave Sevah mfl som klarar sig utan massa fula ordvitsar och uttjatade lines så borde väl ändå dessa klara det?
Cortez och Swave sevah, där har vi real rap, bars. HFK och Charron är super nördiga, finns inget att gilla med dem.
att ni drar coytez som ett "bra" exempel? herregud..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillade att de hela tiden kom tillbaka till att Fresco är en fagget. Tycker det går att lägga gayjokes på två olika sätt och deras känns inte krystat eller uttjatat. Nä att avsluta varandras rader är inte alls just något uttjatat alls...samt att man slösade typ fyra a4'a varje gång för att få sagt att Fresco är "gay"
Ja, Cortez? Han knullar sönder era jävla finniga nördrappare, fy fan.. haha.. Hade tänkt att inte dra klyschan bars over bullshit meeen det är ju SÅ sant!
dizaster kommer att knulla sönder din favorit-gun rhyme-rappare. squeeze that apple juice baby.
Producent
2011-06-13 14:39
hahahaha cortez... omg omg omg
Haha att dissa och säga "gun rhyme-rappare" är så ute. URL är kvalité, och Cortez är 10 gånger bättre än Charron och HFK tillsammans. Kolla på Cortez vs Hitman Holla och säg att Cortez suger, då ljuger ni. Cortez finns inte på min topp fem lista, men han är riktigt duktig, därom råder inga tvivel.
lika ute som att säga "nördrappare".
Nördar som Charron, Chedda Cheese och Kid Twist borde starta en egen liga. Riktigt tam battle förövrigt. Angående Dizaster. Han har blivit mycket bättre på senare tid. Men som jag ser de så har han bara förlorat mot top tiers. Förlust mot Saurus (trots att han vann), förlust mot Illmaculate (promo), förlust mot NoCanDo (promo), förlust mot Locksmith (choke). Detta går självklart att debattera. Bara som jag ser de. Men jag tror många håller med. Dizaster vs Soul Khan. Tänk om de blivit av.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Math Hoffa vs Dizaster, det skulle jag vilja se :D
det är förbannat nördigt att ens säga "nördrappare", luktar whigger/wannabe gangsta lång jävla väg. nu har vi det överstökat då. ang. Dizasters battles så har jag utvecklats jävligt mycket ja, förmodligen mer än någon annan. Det var rätt jämnt mot illmac och nocando, förlust mot thesaurus. Dizaster kommer att möta Coytez inom en snar framtid, och det kommer att bli slakt.
det är förbannat nördigt att ens säga "nördrappare", luktar whigger/wannabe gangsta lång jävla väg. nu har vi det överstökat då. ang. Dizasters battles så har han utvecklats jävligt mycket ja, förmodligen mer än någon annan. Det var rätt jämnt mot illmac och nocando, förlust mot thesaurus. Dizaster kommer att möta Coytez inom en snar framtid, och det kommer att bli slakt.
Du har ett riktigt nördigt namn, "svanspelle". Så, nu har jag fått det sagt. Dizaster kommer aldrig "slakta" Cortez. Jag tror Diz vinner, men någon slakt blir det inte.
Att tycka om Charron och liknande rappare skriker "vit pojke".
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Rasist!
Cortez... av alla, för att göra en poäng? En död fisk har mer karisma. Vem som helst kan skriva "hårda" skitbars som man sitter och gäspar sig igenom och det blir inte bra för att ett gäng ghettomänniskor står och skriker "mmmmmmmm". URL är ren och skär skit 9 gånger av 10. Så är det tyvärr. Gillar inte KOTD generellt heller, men av precis motsatt anledning. Alldeles för få household names i den ligan går att ta på allvar, även om vissa är skickliga textmässigt. Nej, hybriden är det som står i en klass för sig, nämligen Grind Time och sådana som Thesaurus, Dizaster, Illmac, osv.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Beror på vad man menar är bra här. Jag lyssnar hellre på tunga eftertänksamma rader som kryper under skinnet på en. On-point rader som säger något och trycker ner motståndaren i skoskaften. Hellre det än flamsrader om bögeri, billiga ordvitsar, rimrunk a la quadrupel time blrblrblrblrblrbrl osv osv. Dizaster kan jag gå med på för han har en stark helhet och är en smart rappare med sjuk inlevelse. Tycker han fjantar runt lite väl mycket men har det i sig att plocka riktigt tunga battlare. Samma med The Saurus och Illmaculate. Men såna nördar som Charron är bara ointressant. De kan gott köra, scenen är och SKALL alltid vara öppen för ALLA, sån är hiphopen, men jag har iaf inget intresse att se skiten.
Fresco är och förblir den mest underskattade top tier battle rapparen. Han gick ju över till att endast köra old school freestyle rap över beat ett tag och var ett absolut monster, men nu verkar han ha gått tillbaks till detta formatet igen. Charron är helt värdelös och hans rebuttals o setups är skrattretande, men det är sorgligt när fjantar som försöker vara "real" avfärdar alla rappare som inte spelar gangsterkortet eller ser ut som konventionella rappare "ska" se ut. Pinsamt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.