|
|
|
|
|
Cortez vs Dizaster - Oakland Riots - July 30th
Ouff vad jag ser fram emot denna battlen!
http://grindtimenow.com/gtn-blogs/186406-cortez-vs-dizaster-oakland-riots-july-30th.html
Jag hoppas på Cortez alltså, han säger att han ska komma med bars over jokes, exakt det jag vill höra (och förhoppningsvis se). Dizaster är top dog just nu och alla vill ha en shot. Vi får se om han inte börjar fåna sig och rabbla irrelevanta saker som han ibland gör. Kan fan bli årets battle det här om vi har tur.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Nu när Dizaster för första gången på länge fått tid att förbereda sig inför en battle så tror jag att Cortez ansikte kommer att förstöras.
http://soundcloud.com/jasthesupacat
|
|
|
bodybag, cortez har ingen chans.
|
|
|
|
|
|
hoppas fan inte de tar 100 år innan dom droppar den!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
De brukar vara rätt snabba oftast. Hoppas det inte tar mer än 3 veckor iaf. Fan sjukt peppad inför denna, haha!
|
|
|
Jag tror Dizaster kommer möblera om Cortez ansikte. Har aldrig gillat Cortez, inte min stil, tycker tillochmed han är för allvarlig (när andra snarare går igång på det, fast å andra sidan har jag alltid varit av den åsikten att man ska battla för nöjets skull och göra något kul utav det snarare än att man ska på något sätt göra upp/duellera).
Oavsett så ska det verkligen bli spännande hursomhelst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Cortez är ett skämt.
"bars over jokes" betyder det att han kommer rabbla massa okreativt gangsta tugg o gunbars för att emellanåt invänta "mmmmhmmm" reaktioner?
Ge mig jokes, tack.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
Jag håller på bars over jokes i denna battlen
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
Skriver under på vad marvingaye sa..
"Bars over jokes"känns som nåt hobbygangsters använder för att komma undan med tråkiga rader så att deras följe kan fortsätta att instämma i "did he say gun? yes he did MMMHHMhmHMMHMHHMmh-kören"
Det finns inte enbart "bars" ELLER "jokes", har du nån form av skicklighet så använder du båda.
|
|
|
Problemet för Cortez är att han inte är rolig så han skulle ändå inte kunna skriva balla grejer som folk skrattar åt och han är samtidigt ingen Bender/illmaculate/Loe pesci etc....textmässigt så jag har svårt o se vafan han ska göramer än att vara 10000gr bättre än Dizaster på att rappa.
|
|
|
Synd att Dizaster rappar så förjävla mycket bättre än Coytez då. Dizaster är bättre på allt.
Coytez har verkligen inget att komma med. Han kan bara vinna i NY där de gillar corny vapenrader och kassa liknelser alá conceited.
|
|
|
tycker du på allvar att dizaster är tekniskt bättre än cortez? lite sjukt ändå mannen....
|
|
|
Det är fan skillnad alltså.. Ser Cortez som en bättre rappare alla dagar i veckan. Han fånar sig inte och snackar inte massa skit och håller på som de flesta nördrappare idag gör. Javisst är det kul med feta och roliga poänger men bara om de är relevanta. Orka med massa corny jävla snicksnack, bloggskämt, faggotskämt, put-you-in-a-box-skämt and what not blah blah.. Sen är Dizaster väldigt duktig, bra på rebuttals och få skratt från publiken osv medan Cortez håller det lite mer on-point, kommer med tyngd och faktiskt säger något mycket oftare i sina rader. Kommer bli jämnt. Två olika stilar som möts kan man säga. Behöver väl inte skriva ut vilken jag hellre föredrar? ^^
|
|
|
Kommer bli jämnt Sluta sniffa klister brosef, detta kommer se ännu jävligare ut än stampningen Real Deal gav han på första Grizzle.
|
|
|
Håll käften din jävla tönt innan nån gör det för dig.
|
|
|
Och det var du som beskrev dig själv som "ärlig" "ödmjuk" osv i en tråd i blandat delen?, skön hybris du måtte lida av, och självförnekelsen verkar även den sitta rejält djupt rotad.
29 bast och hotar folk på internetforum, tips polarn, broräcke, we shall overcome, nike slogon JUST DO IT.
|
|
|
Ska du hem och gråta i din mammas kjoltyg eller? Det är DU som bevisligen har betett dig som en gris, senast skrev du ngt om att jag var en åsna eller vad det nu var i den andra tråden och nu från ingenstans kommer du igen och ska leka lustig? Sluta sniffa klister brosef Jag är inte bög så du kan sluta stalka mig tack.
|
|
|
Du befäster bara med varje inlägg vilken sjukt trist klyscha du är, det är ett diskussionsforum bub, du har dock ganska tydligt ej tillräcklig retorik för att kunna hålla huvudet ovanför ytan, därav att du hotar folk på internetforum och i nästa veva påstår dig vara en ärlig,gemytlig ödmjuk prick i andra trådar.
|
|
|
Haha, grow some balls pussy, var det där ett hot? ^^
Seriöst, håll käften med din fattiga attityd i trådarna, det är ingen som vill läsa skiten. Vem vet, du kanske blir IP-bannad? Då är du allt tyst för gott här, haha..
Vilken stereotyp du är mannen, ser så klart framför mig exakt vilken person du är. No life, nörd, blekfis, gillar att vara sarkastisk mot folk bakom en skärm. Haha, hur kan jag ens bli sne på dig.. Tycker ju synd om dig! ;P
Fan jag vet inte.. skaffa en tjej eller ngt. En hobby kanske.
|
|
|
Och, ja jag är alltid ärlig, respektfull mot personer som förtjänar det osv, det jag inte är är en pussy dock. Du kan skriva i min GB hur mkt du tycker och tror om mig blah blah blah istället för att fucka upp tråden med ditt rabblande.
|
|
|
Bra att du iallafall skapat förklaringsmodeller som gör att du kan rättfärdiga när du anser dig ha rätt att bete dig svinigt själv, blir dock ganska skenheligt när det är baserat på parametrar som du själv skapat.
Fint också att du fodrar på "ban" när du tappar fotfästet i trådar och inte klarar av att freda dig, men jag tror dig bro du är trots allt ingen "pussy"
Du prickade in hela klysch bladet där föressten, "no life" "nörd" "skaffa tjej kompis" samt lite riktade rasangrepp också, japp du är en riktigt "sjysst" snubbe ponken.
Hur var det nu man sa?, just ja, kul att du kör.
|
|
|
Det låter väldigt konstigt att någon skulle anse Dizaster vara en bättre rappare än Cortez, inte battlare nu alltså utan rappare. Menar du allvar svanspelle?
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
brb2009 P33
Ok. Är vi färdiga?
|
|
|
Som sagt, Dizaster kommer inte "slakta" Cortez. Det är skillnad på Cortez mot Real Deal och Cortez mot Hitman Holla. Cortez har utvecklats och blivit mycket bättre sen battlen mot Real Deal, i min mening. Att Dizaster skulle rappa bättre än Cortez? Inte någonstans, verkligen inte någonstans.
|
|
|
Dizaster kommer inte "slakta" Cortez Cortez har "flow" noll SUBSTANS, Diz avskyr Cortez han kommer gå åt han stenhårt och det kommer vara en argare Diz än vi sett på mycket länge. Diz har karisma något som Cortez saknar fullständigt, samt att han har en helt sjuk energi, dyker in om någon vecka och tillägger ett "i told you so" för detta är som att diskutera MMA med människor som fortfarande inte fattat att deras pride legender ligger i kistan.
|
|
|
sluta bråka nu barn, kramas istället. Bättre rappare än Coytez the applefarmer ja.
|
|
|
Både Dizaster och Cortez har skrivit på twitter att det ingår i deras kontrakt att dom kommer släppa den på youtube en vecka efter battlen.
http://soundcloud.com/jasthesupacat
|
|
|
Både Dizaster och Cortez har skrivit på twitter att det ingår i deras kontrakt att dom kommer släppa den på youtube en vecka efter battlen. Sweeet!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Både Dizaster och Cortez har skrivit på twitter att det ingår i deras kontrakt att dom kommer släppa den på youtube en vecka efter battlen Sommaren är räddad
|
|
|
jaojao: Hur leker livet egentligen?
|
|
|
|
|
|
Du anade inte en gnutta ironi i mitt inlägg?
|
|
|
Jag vill se GAIA och brb i en battle
http://www.myspace.com/murderdem
|
|
|
Jag vill se GAIA och brb i en battle co-sign.
|
Producent
2011-07-17 15:56
|
jag sitter och ler lite åt att så fort någon skriver emot GAIA, är man stalker eller troll :D du är så jävla underhållande haha. lite smått pinsamt att läsa dock.
aja, dizaster vinner över cortez iaf.
|
|
|
"Dizaster Grind Time The battle with cortez was postponed.....till august 26th. Still in oakland but the event will be mucher bigger and heavily promoted with rock the bells"
drygt!
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Jag tycker det är rätt konstigt att många som säger: bars over jokes
säger också att dom tycker att dom rapparna är mer on point. Jag förstår inte hur ordlekar om sina pistoler är mer rakt på än ett hånande skämt som får publiken att skratta åt den andra stackaren.
Det mest opersonliga raderna måste vara att snacka om hur man ska mörda någon istället för att bevisa det i ringen? Det är väll rader som går att applicera på vem som helst.
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|
|
|
Konstigt
Och du är en tragisk människa som sitter dagarna i ända på whoa för att skriva sarkasmer och leka lustig. Ingen gillar dig på detta forumet och det vet du. På ngt sätt tror jag du gillar att vara avskydd här, du får en slags identitet som nog är bättre än inget antar jag. Patetiskt..
|
|
|
Vart kommer du ifrån Gaia
http://www.myspace.com/murderdem
|
|
|
Någon som vet om det läckt ut lite information om hur battlen var? Inga barsspoilers nu alltså, raderna vill jag åtminstone höra när jag ser klippet, men tänkte mer stämningsmässigt, om det levde upp till hype:en osv. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ni som tjafsar i tråden..... CHILLA
|
|
|
Någon som vet om det läckt ut lite information om hur battlen var? Inga barsspoilers nu alltså, raderna vill jag åtminstone höra när jag ser klippet, men tänkte mer stämningsmässigt, om det levde upp till hype:en osv. :) Hahahaha.
|
|
|
Någon som vet om det läckt ut lite information om hur battlen var? Inga barsspoilers nu alltså, raderna vill jag åtminstone höra när jag ser klippet, men tänkte mer stämningsmässigt, om det levde upp till hype:en osv. :) battlen blev ju framskjuten?
|
|
|
|