I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Övrigt] Er favorit battle vers ?

Utländsk Hiphop - Battles

2011-08-12 15:10

[Övrigt] Er favorit battle vers ?

Mycket möjligt att det finns en sån här tråd , kan inte säga att jag letade så noga
Ta bort denna isf

Men lets get in to it, eran absoluta favorit vers ? snackar inte hel battle nu utan en runda bara

Mitt bidrag, Caustic's andra rond mot Cadalack Ron , fyyy fan! vet inte hur många ggr jag kollat på den, hela battlen är fan classic me har ni inte kollat så gör det

Antagligen kommer den här tråden dö ut som alla trådar gör i detta forum men hade vart kul att höra va ni tycker =D

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-08-12 15:16
när jag tänker på det är fan 3an nästan lika bra ! sjukt avslut på båda dom ronderna
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-08-13 00:42
Math Hoffas tredje mot T-rex
Hitman Hollas andra mot Arsonal
Aye Verbs andra mot Hollow
Hollows tredje mot Big T

Efter Summer Madness lär jag ha nya favoriter.

2011-08-13 01:37
Även om jag håller med om att Illmac vann så tycker jag fan The Saurus tredje rond i den battlen är sjukt rolig. Iron Solomons tredje mot E. Ness. Serius Jones första mot Jin. Okwerdz tredje mot Arsonal. Mac Lethals första mot The Saurus. Dom jag kom på just nu.
http://soundcloud.com/jasthesupacat

2011-08-13 16:41
Arsonals andra mot Conceited. I dont discriminate.. I muthafucking.. HATE midgets
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-08-15 20:28
Finns någon kille som lägger en sån jävla fet vers, han heter
typ hemisphere xxxxx nått i den stilen..

Han avslutar ronden i stil med
" That was 16 bars with multi syllables, and none of them forced"

FEEET VERS, holla om ni vet vilken jag menar!
Highfive anyone, anyone?

2011-08-15 23:44
Illmacs sista mot saurus
Producent

2011-08-16 03:48
Niito P22

maniphest destne heter han, och jag håller med dig där. tror de är han iaf, och alla dom verserna är tynga han lägger according to me
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent

2011-08-16 03:52
orkar inte kolla ifall det är säkert för att mitt internet är segt som fan, men är ganska så säker ändå på att det är den här.

People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2011-08-16 22:06
Japp den är de, övertung vers av han asså =)
Highfive anyone, anyone?

2011-08-16 23:09
Fast det är ju sjukt jävla forced. Men ändå, inte 13 syllables heller.

osa spottar din favoritbattlare i fittan

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-08-16 23:27

all 3 rounds i know what i said
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-08-17 09:00
Ice!

Producent

2011-08-18 14:05
pat stays alla verser mot hollohan. samt hollohans sista mot pat stay