[Video Battle] KOTD - WD2 - Pat Stay vs Marvwon
Underhållande battle stundtals. Pat kör för mycket på samma kort, och marv hade några riktigt tunga grejer..
Highfive anyone, anyone?
Pat Stay var bättre, därmed inte sagt att M var dålig.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Producent
2011-09-09 00:41
varför envisas du gång på jävla gång med att posta battles som redan ligger uppe i forumet? fan att du aldrig blir bannad..
Lite kul fakta om battlen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2011-09-09 01:42
Såg det. Hoppas Bishop ställer upp på battle. Hatar verkligen Bishop, riktigt jävla dryg. Tycker f.ö. rätt person vann.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
varför envisas du gång på jävla gång med att posta battles som redan ligger uppe i forumet? fan att du aldrig blir bannad.. är inte han t.o.m en av dom som kan klaga när andra gör detta "misstag" eller har jag bara fel för mig?
hursomhelst jävla onödigt att lägga upp en tråd till.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Drömmen om att en gång bli ADMIN...man måste hålla den vid liv, även om det innebär att man rättar till tidigare personers länkar. AAAAAIIIGHHHT
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Olof:
Eller så är det ett auto script som postar, det plockar det som kommer upp x per 24 timmar och postar sedan. Eftersom ingen annan postar övriga ligor.
gång på jävla gång Du får nog lära dig betydelsen av uttrycket "gång på gång" eftersom det insinuerar upprepade och du kommer framstå som en lögnare om du skall försöka driva igenom dylikt påmålat uttryck. Och anledningen står att läsa ovan, enklare om folk lär sig posta med korrekt titel/namn och länkat.
Haha kraven han har är sinnessjuka , men han har ändrat dom nu
Om folk tillsammans lyckas samla in 6000 $ så blir det av.
Funderar fan på att skänka en slant när det kommer upp ett paypal konto, vill se detta ! =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Skivsamlare
2011-09-11 17:06
Producent
2011-09-11 17:44
hoppas verkligen pat får chansen att verbalt mörda honom.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Marv!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
jag tycker han verka ärlig i svaret på alla punkter jag gick igenom och sen att han vill ha 6000$ till en autism fond tycker jag är en bra grej, istället för att begära den summan själv liksom ^^ men ja 6000$ känns ändå som liiiite väl hög siffra. men men vi får se om detta blir av!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 Killen är ju helt lost. 6000$ varav 3 k ska komma direkt ur deras egna ficka. 20 000 kronor för att få förolämpa biskopen? HELL NA Han manipulerar pat's ord totalt och säger att han accepterar utmaningen som en riktig man.. För att sedan kasta in en sjukt orimlig summa i det hela. Om nu Pat inte har dessa pengar så verkar det vara en taktik från biskopen att få Pat att se dålig ut inför KOTD folket. Förövrigt tog Marv den battlen, en av WD2 bästa battles hittills.
Okey fet battle Marwvon vann tkr jag, Drake-raderna var feta som fan av han.. Men kan jag få en liten inblick på vem denna bishop är o vad han gjort för ngt?.. är inte så insatt än i KOTD, men börjar bli det nu WD2 är urfett evenemang.
Geni
Precis, han säger att han hjälpt KOTD tjäna 6500 under hela året och begär sedan 3000 av dom och 3000 av pat, riktigt löjligt.
http://www.myspace.com/murderdem
visstfan, han begär 6000$ (dollar,eller ja kanadensiska dollar,eller?) ja tänkte att de va 6000kr, men jag va nog lite off i huvudet när ja skrev sist, nu blev de plötsligt lite löjligt enligt mig, sänk siffran så kan vi snacka.
Toastare
2011-09-12 08:51
Drake har skeppat in 3k i detta
www.twitter.com/jimmypistol232
aa det kommer ju garanterat bli av när nu drake redan pungat ut med hälften =D Fyfan det här blir kul =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Källor på att Drake pungat ut 3k? Orkar inte leta :P
Skivsamlare
2011-09-12 13:54
Haha sinnes! Fan detta håller på att veckla ut sig till en klassiker. Battlen kommer ju hända, sjukt jävla depp jag blir bara när jag tänker på hur lång tid det kommer ta från nu tills att battlen ligger uppe på tuben. Men längtar gör man
Vadå pungade Drake ut åt Pat? Eller måste Pat fortfarande ge sina 3000?
Läs för fan ! Brigante ändrade sina krav om att Pat var tvungen att på egen hand fixa 3k och KOTD 3k Nu handlar det bara om en insamling på minst 6k , från allmänheten, andra battlare , pat stay eller vem fan som helst. Och drake steppade upp och betala 3k , så nu är det bara 3k till som ska fram, piece of cake. Fattaruuu ? ;D
Och drake steppade upp och betala 3k , så nu är det bara 3k till som ska fram, piece of cake. Nä, Drake's donation räknas utanför dom 6.000 som skall fundraisas ihop för att detta skall bli av.
men va ? när bestämdes det ? Ge mig källa =)
Toastare
2011-09-14 18:55
Brandt89: Sök dig utanför whoa.nu :) Spoiler rapmusic.com
www.twitter.com/jimmypistol232
JimmyPistol Lustigkurre!.. Tycker jag har hängt med rätt bra i alla brigantes trådar om ämnet och även den som handlar just om att drake skänkt pengar men jag måste missat detta då? kan nån citera eller länka ?
Brandt Läääs för fan buuuhuu
Pat Stay bodybaggar i 1an och 3an. Pinsamt argument av Soul Khan att Marvs dissar "träffa hårdare", det var därför Brigantes brud dampa utanför stage åt Pats rader. Marv fick battlen för att folk blev stötta av Pat period.