I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Övrigt] Lunar C

Utländsk Hiphop - Battles

2011-09-14 14:55

[Övrigt] Lunar C

Nån mer en jag som tror han kommer bli en av dom stora namnen i dont flop?
Tycker han är sjukt jävla rolig alltså !

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-09-19 14:57
Whoa sov inte på han dåååe!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-09-19 18:19
Tack för tipset :)

2011-09-27 11:35
jaojao_
va tycker du om han då? =)

Fan det är så jävla dålig fart i denna delen av forumet!

2011-09-27 12:06
"you tell little girls that your hair color is moulin roughe"

"her vagina is like wonderland, every week she fucks like a hundred men , i was fisting that bitch the other day and im SHURE sombody shooke my hand!"

"I climb naked up your family tree and drag my balls across every slut that i meet"

"it could strip bark off a tree... like Ryan Dunn´s shit parking this week"

Några få av raderna som fått mig att garva läppen av mig =D

2011-09-27 15:17
"I climb naked up your family tree and drag my balls across the face of every slut that i meet" ska det va förresten

2011-09-28 20:43
Ibland försöker han lite för mycket tycker jag haha men oftast rätt hilarious

http://www.youtube.com/watch?v=NiRdtuqPl8w
den är rätt go den med.

2011-09-28 22:15
jaojao_
va tycker du om han då? =)

Nu va det ett tag sen jag kollade dessa så kan inte citera, men tack för påminnelsen, haha. Ska kolla upp mer med killen och återkommer med kommentar till helgen, han är unik helt klart.

Fan det är så jävla dålig fart i denna delen av forumet!

Word! Folk borde göra sin research från WRCs och GTN & KOTD from. 2008 för de går miste om så in i helvete mycket underhållning