[Video Battle] Kotd - Wd2 - D-Lor vs Deffinition
Bästa från WD2 om jag får säga mitt! sjukt feeeeeeeeet!
Highfive anyone, anyone?
Tycker fan inte jag kan utse någon vinnare!
Highfive anyone, anyone?
omg utan tvekan en av de bästa battlesen jag sett/hört! den hade verkligen allt! det enda som saknades va bilden! så jäääävla bull att just en såhär grym battle ska sakna film? :( tycker rätt vann, men ingen förlorade, D-lor va riktigt galen han med. Deffinitions andra rond va fenomenal alltså, riktigt sjuk! och D-lor's Deffintion-rader va feta i rond 1! GRYM Battle!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
By defenition raderna va helt sjuka faktiskt...
Highfive anyone, anyone?
Toastare
2011-10-26 08:03
Niito skrev: Bästa från WD2 om jag får säga mitt! sjukt feeeeeeeeet!Nä, vet inte om det är OK faktiskt.
www.twitter.com/jimmypistol232
Skönt, då vet jag!
Highfive anyone, anyone?
Kollar på battlen nu... men... VAFAN ANVÄNDER DE INTE KAMERORNA NERE VID BATTLARNA?! Stör mig enormt på den kassa kameravinkeln då jag gärna ser på rapparna för att förstå allt som sägs.
Jag har ätit pannkaka!
MilK dem hade kameraproblem, vad är det du inte förstår?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svanspelle, även om jag är jävligt ball och sådär så är jag ingen allvetare, vart står det i den här tråden att de hade uppenbara kameraproblem? Och att ha kameraproblem var och varannan minut känns som dålig planering på ett så pass stort event
Jag har ätit pannkaka!
Producent
2011-10-27 11:58
varifrån fick du för dig att det står i den här tråden att dom hade kameraproblem? om du kollat alla battles från eventet så förstår du det själv som 1+1...
Vilka trångsynta människor! Fast förvisso, det här är ju Whoa. Fatta att folk är olika och inte alls tänker på samma sätt som vissa av er, jävla nötter alltså...
Jag har ätit pannkaka!
ja för övrigt så står de ju stort o tydligt innan battlesen en drar igång. så kalla inte någon för trångsynt som bara påpekar en sak. för övrigt håller jag med att de är dåligt att ha så mkt kamera problem på ett såhär stort event. förstår inte riktigt vart felen ligger då dom står o filmar hela tiden, men de har väl blivit fel efteråt, sjukt synd!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
förstår inte riktigt vart felen ligger då dom står o filmar hela tiden, men de har väl blivit fel efter Det var kameror som blev överhettade, och det upptäcktes inte föräns efteråt.
Dizzy89, läser du med röven eller? Det står STORT OCH TYDLIGT att de har gjort allt i sin makt för att presentera battles på bästa tänkbara sätt och att de beklagar alla olägenheter, så vart i helvete står det att de har problem med just kamerorna?! När jag först läste texten trodde jag att de menade att folk snackade i bakgrunden, eller dåliga kameravinklar etc. Men som sagt, inte alls att de faktiskt hade strul med kamerorna. Tack brb2009, då vet jag! :)
Jag har ätit pannkaka!
Herregud, iq. uppenbarligen hade de problem med kamerorna eftersom de klipper in bilder och använder sig av kameror som är längre bak, istället för de ordinarie kamerorna. kan du inte tänka lite själv i alla fall?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller tror du på riktigt att de väljer att klippa in bilder istället för att visa de vanliga inspelningarna för skojs skull?
svanspelle: Om du inte är läskunnig, håll då käften är du snäll.
Jag har ätit pannkaka!
Toastare
2011-10-27 23:31
Kamerastrul i 3 av 20 battles från WD2. Inget att böla över. Speciellt inte eftersom det är motherfucking gratis underhållning och det är tack vare KOTD (läs: Avocado) som vi är så bortskämda med hur professionellt battles presenteras nowadays.
www.twitter.com/jimmypistol232
Milk kanske bara är lite seg på att koppla saker, alla är inte bright kids. Fet battle, synd på videostrulet.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
shit, verkar som Milk är i "den" perioden av månaden. och som sagt, om du inte listade ut vad den texten innebar TROTS att du såg battlen därefter så är det faktiskt lite synd om dig, men bara lite... Och jag håller med dig JP, självklart ska vi va glada för att vi ens får se detta, no doubt! jag e inte arg på dem eller något, man blir bara besviken att kamerorna har lagt av på helt fel battles liksom, jag kan tänka mig ett par andra från eventet som likagärna kunde ha kamerastrul istället ^^ Men detta är första battlen som jag verkligen hatar att main kamerorna inte funkade, för denna va insane, och den hade nog höjts enormt med normala vinklarna osv. Men den är fet ändå!
Tack för att ni äntligen fattar!... Fast vänta nu, då är vi ju alla tröga på ett eller annat sätt! ;D
Jag har ätit pannkaka!
MilK kan inte vara seriös, man kan inte vara så dum.....
B
Ni (!) kan inte vara seriösa, medans jag suger i matte så har jag MVG i psykologi, filosofi, religion och samhällskunskap, försök fatta vafan jag säger eller är ni så jävla trångsynta? :P Är det verkligen så att ni inte för erat liv kan fatta att jag råkade missa att de hade kamerafel eller? Shit, ni borde fan komma bort från datorskärmens flimmer ett tag, alla är inte lika super-coola som er. :P
Jag har ätit pannkaka!
Är det verkligen så att ni inte för erat liv kan fatta att jag råkade missa att de hade kamerafel eller? Jag är barnvakt, och barnet som är leker med dockor tittade upp på skärmen och fattade att det var kameraproblem. Så nej, jag kan verkligen inte förstå det
Verkligen patetiskt att det ska vara så mycket hat på ett sånt här ställe. Rasism och förtryck skulle nästintill 100% bli ratat av Whoas användare, men så fort någon inte fattar att det är kamerafel på ett event så blir man påhoppad och indirekt kallad idiot. Skaffa er ett liv, eller åtminstone något som är mer värt att slåss för, fjantar.
Jag har ätit pannkaka!
Jag tror inte det är så mycket "indirekt" att tala om.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag tror inte det är så mycket "indirekt" att tala om. hahaha! klockren kommentar! xD
för övrigt så blev detta "hatet" emot dig eftersom du först va jävligt spydig då du påstod att dom inte förvarnat om detta.. men orka bry sig om ngn inte gillar en på whoa? for real..
For real så borde folk i allmänhet lära sig respekt, men en hårdkokt ghetto-soldat som dig själv Dizzy känner kanske till respekt som de flesta, med rädsla istället. For real, lär er respektera oliktänkande och era medmänniskor, fast nu kanske jag ska förbereda mig på att bli bombad med hippie-kommentarer? :P
Jag har ätit pannkaka!
hahahah jag ghetto soldat? pff märks att du kör på den mest fördomsfulla stilen som går att bära! :) aja, nu är de lördag o festligheter, så I dont give a fuck! FRIDENS LILJOR nu glömmer vi detta boys!
Hycklare.
Jag har ätit pannkaka!
För lite third eye prat i denna tråd också om jag ska vara helt ärlig. Brandt jag ber om din hjälp ännu en gång.
B
Undra vad third eye gör just nu........
B