I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Event] KOTD presents Blackout2 [Line up]

Utländsk Hiphop - Battles

Producent

2011-12-05 21:35

[Event] KOTD presents Blackout2 [Line up]

shaping up to be a pretty good one huh?

Vad tror ni om det här? känns som att det kommer bli bästa eventet någonsin, och det är mer battles som ska annonseras.

vilken battle, samt rappare ser ni fram mest emot att se? jag är fett hypead på att se Passwurdz, en av mina personliga favoriter. och sen Pat Stay vs The Saurus kommer nog bli off the hook!!

People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-12-05 21:49
osa och pass är jag jävligt hypad på att se igen
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-12-06 08:25
pat stay vs the saurus och 24/7 vs osa kommer nog bli riktigt sjuka =)
Kid twist vs knamelis kan nog bli nåt me, Oldschool clash!

Sen är man ju hypad för att se hollohans comeback, lite konstig matchup tycker jag dock

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Rappare

2011-12-06 08:44
Passwurdz plz
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2011-12-06 11:29
Kommer bli ett grymt event.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-06 12:48
Brandt89 skrev:
pat stay vs the saurus och 24/7 vs osa kommer nog bli riktigt sjuka =)
Kid twist vs knamelis kan nog bli nåt me, Oldschool clash!

Sen är man ju hypad för att se hollohans comeback, lite konstig matchup tycker jag dock

håller med, men han behöver väl en lite mjukstart för att komma igång igen ;)

Detta eventet ser sick ut however, king of the dot står verkligen upp till sitt namn.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-12-07 02:46
saknar bishop vs pat stay på den där jävla flyer. Fuck de där jävla autismungarna och deras bidragspengar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-08 01:30
easymode skrev:
saknar bishop vs pat stay på den där jävla flyer. Fuck de där jävla autismungarna och deras bidragspengar.

med andra ord- fuck bishop!

jävla tönt som inte vågar battla för han vet att han hade förlorat, så han lägger upp ett totalt överdrivet bud...

2011-12-08 12:58
Mjukstart? cortez är fan 3x bättre än hollohan
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-12-08 13:39
cortez är fan 3x bättre än hollohan

Please. Man kan inte bli mer skitnödig än Coytez, han är skräp. Ska bli kul att se hollohan mörda honom.
Producent

2011-12-08 13:52
fast hollohan är rätt jävla överskattad... tycker jag
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2011-12-08 16:57
mjo tycker inte hollohan är ngt speciellt, men jag gillar honom så sjukt mkt mer än cortez, klarar inte av honom överhuvudtaget.
Producent

2011-12-09 17:19
King Of The Dot Entertainment
?K.O.T.D. - BLACKOUT2 - MADNESS vs HFK + FINGAZ vs STEPEASY (*CONFIRMED*)

2011-12-10 23:01
Kid Twist !!!