I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Video Battle] DON'T FLOP Rap Battle - ?Lefty Vs Aukes (tung tryouts battle)

Utländsk Hiphop - Battles

Producent

2012-02-07 01:39

[Video Battle] DON'T FLOP Rap Battle - ?Lefty Vs Aukes (tung tryouts battle)

People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2012-02-08 17:55
ingen alls? på riktigt? folk vill bara ha redan kända namn verkar det som.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2012-02-08 23:43
riktigt tight battle alltså! dock va Leftys 3e lite off kändes de som. men alla andra ronder från dem båda är verkligen kvalité.
dom använder mkt gayjokes osv, antar att de är för ingen av dom e så värst kända ju, men dom gör det riktigt bra med härlig attityd mot varann.
denna gillade jag, och jag e säker på att fler sett den och gillar, folk har bara svårt att kommentera på denna sida som du märker ;)

thx för tipset! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Admin

2012-02-11 11:23
Ja, sorry, jag såg den för några dagar sen men kommenterade inte, men jag är ju tacksam för tipset och gillar att folk uppmärksammar även mindre namn, så jag borde givetvis ha visat det genom att skriva.

Jag var imponerad av Aukes, men Lefty kändes inte så karismatisk och var lite väl generisk för mig. Han behöver utvecklas lite, men Aukes är redo för ett större battle redan nu om detta var representativt för hans förmåga.

I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Graffare

2012-02-11 23:39
Finns ju även många sjukt grymma ground zero-battles som aldrig får någon uppmärksamhet.
-

2012-02-14 02:33
I got brown skintone, you got downsyndrome.
And if you ring this clowns shit phone you hear his chris prown ringtone.

At house partys he aint allowed in cuz he always brings his drake albums.

He walk up to gay clubs and they just let him in.
No question asked, they just let him pass.

Jag är nog lättroad ikväll.
soundcloud.com/brormusk/sets

2012-02-14 04:06
Aukes var riktigt jävla bra!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.