[Event] Dizaster vs Canibus summer KOTD event

Utländsk Hiphop - Battles

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
jag har läst wikipedia i snart 4 år. jag kan min grej..

Lol. LOL! LOOOOOL!!!11! Jag rabblade upp ett flertal exempel på varför hans ögon ser ut som dom gör, det är sanning, och jag började dessutom läsa på Wikipedia redan innan du fick bredband (vilket var för över 100 år sedan), och du; muckantä' mot mig och min läkarutbildning, annars blir tvångströja, bältesläggning med panvy av madrasserade väggar! BACKARÅ!! PRATARUMEMÄJÄLLÄR?!?!

Vet du vad klockan är? DEN ÄR KVART ÖVER SMÄLL!! *bitchslap*

nu när jag sett hela battlen.
Oh my god vad Diz kör över honom.
Nuff said.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Rensat bort inlägg i tråden som länkar till material som inte tillhör KOTD. Respektlöst att inte låta dom få sin del av reklamintäkter osv genom att kolla på någon kass VGA-kvalitét.

Fortsätt gärna diskutera men jag ser helst inte att ni länkar kopior osv.

Den riktiga versionen sägs vara på väg inom de närmsta dagarna.
(Inlägget ändrat av Gurrametoden 2012-06-12 12:48:56)

Gurrametoden jag gjorde en tråd
I'm a different kettle of fish
Oj, brb. Jo, jag har arbetat med människor med diagnoser. Som inte alla inträffade när de var små. MEN, jag har inte sagt att han lider av border-line någonstans, för det saknar jag (OCH DU) kunskap för att kunna avgöra.

Tänk på att vissa psykologiska issues kan utlösas av trauman och STROKES till exempel.

Producent

2012-06-14 01:44
Vanskapt_ skrev:
Oj, brb. Jo, jag har arbetat med människor med diagnoser. Som inte alla inträffade när de var små. MEN, jag har inte sagt att han lider av border-line någonstans, för det saknar jag (OCH DU) kunskap för att kunna avgöra.

Tänk på att vissa psykologiska issues kan utlösas av trauman och STROKES till exempel.

Och droger. Har själv jobbat som yngre med mentalsjuka personer. Väldigt vanligt med drogrelaterade åkommor. Svårt att säga vad som är hönan eller ägget. Många som har en släng av det ena eller andra tar ofta droger för att dämpa, döva, undfly sina symptom och andra får mentalsjukdomar eller triggar latenta sjukdomar som schizofreni. Läste en kurs i neuropsykologi en gång som var väldigt intressant, handlar mycket om hur droger kan sättas i relation till mentalsjukdomar. Kanske han har knarkat för mycket i sitt liv, vad vet jag? ^^

Men om vi glömmer för en sekund att det är något "fel" på Canibus i den bemärkelsen (oavsett vad alla verkar tro på nätet eller hans skumma grejer de senaste åren) så kan det ju faktiskt bara vara så att han chokade i ren traditionell anda. Stå där inför stor publik, oförberedd, inom ett område som är helt nytt, med kraftig prestationsångest och mycket på spel osv osv. Han är ju känd för att glömma sina egna låttexter på livespelningar osv så det är ju inte så konstigt att han glömmer ynka 3 veckors förberedelser.

Vore fett nice om han plötsligt kom tillbaka som en underdog i en ny battle och "redeemade" sig själv totalt. Spottade det fetaste någonsin, hehe..

Måste lyssna upp mig lite på Bis nu igen, var en god stund sedan sist, finns många guldkorn där så att säga.

//Paz
Jag var sjukt "pro-canibus" innan matchen, men jag måste erkänna att han gjorde verkligen dåligt ifrån sig.
Om inte;
08:00

Fortfarande svårt att tro på att det var med flit, men vem vet..

hahahaahahhahahaahhaha

Knatcha

Hahahah

Producent

2012-06-14 23:45