I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[Video Battle] KOTD - Pat Stay vs TheSaurus

Utländsk Hiphop - Battles

2012-03-19 13:58

[Video Battle] KOTD - Pat Stay vs TheSaurus

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-03-19 15:27
På ppv tyckte jag thesaurus tog det men är fan lite lika säker när jag ser det nu, han tar andra ganska solklart men första och sista edgar jag nog fan till pat ändå.

Skit samma egentligen , bra battle =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-03-19 18:50
pat stays första rond va galen!

"he likes wordplay so i let the nerd play scrabble,
and strangle this burntface bastard til he spells my first name backwards"
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2012-03-20 01:11
Nej fan, tyckte Pat Stay gjorde bättre ifrån sig. Kanske ändrar uppfattning efter att jag sett den några gånger till. Synd med slip up på ett sånt bra schema. Men lite irriterande när en battlerappare av Pat's kaliber inte ens kan förbereda sig i god tid.

Skulle Pat sluta men bokade ändå in sig för en battle här i Sverige?
Wazaaaa

2012-03-20 08:32

Skulle Pat sluta men bokade ändå in sig för en battle här i Sverige?

Tror inte han direkt ser det som att fortsätta sin battle karriär att få en betald semester till Sverige och möta jimmy pistol
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-03-20 10:03
TheSaurus killed him.
soundcloud.com/brormusk/sets

2012-03-20 12:58
Blir bara mer och mer oimponerad av pat
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2012-03-20 18:57
Sämsta battlen från eventet.
shades on my eyes you can't tell I'm .....

2012-03-21 01:10
Tyckte också att den battlen känns lite half wack! Hoppas de gör bättre ifrån sig när de ska köra på vårt evenemang den 12:e Maj.

Detta är inte tänkt som ett spam/reklam på något sätt men för er som har missat kolla denna länken

http://www.theozonebattles.com/wp-content/uploads/2012/03/Babel-The-O-Zone-Flyer1.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-21 01:21
DalastDon P30
Om det inte var reklam så är jag väldigt nyfiken på att veta vad det var för någonting. Jag har inte sett dig skriva i någon annan battle-tråd i utländsk hiphop men plötsligt gör du det i en som har med dig att göra?

2012-03-21 02:21
Var mer riktad till Pat Stay och The Saurus fans i denna tråden

Sen har man väl ingen skyldighet att skriva i varje battletråd eller? =)

2012-03-21 08:42
Va fan snackar ni om wack ? tycker det är en skit fet battle

Folk har blivit bortskämda

2012-03-21 11:19
Blir bara mer och mer oimponerad av pat

Han har ingen motivation, vilket syns rätt tydligt på hela hans kroppsspråk, Arsonal var nog den senaste han var motiverad att skriva för, och Hollahan innan det.

2012-03-21 16:13
Thesaurus vilken dag som helst.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.

2012-03-23 12:00
Tycker båda två är rätt tråkiga att lyssna på...
Highfive anyone, anyone?
Rappare

2012-03-24 20:13
Why is the love so backwards? Why do you judge us rappers on ignorant double standards? - Okwerdz

Fet battle från bådera håll.
"Dimorf Metrik Aka Din mammas nya kille"

2012-03-26 00:22
Och pajasarna på whoa visar sina amazing battle opinions som vanligt

Pat's schemes i denna battle var amazing imo, så jävla väl skrivet. Tyckte han mördade saurus i denna

Sucka free? sucka please, u can suck a fat dick

BITCH PLEASE

Pat 3-0
B

2012-03-26 02:08
Jag diggade faktiskt Pat mer... Saurus kändes lite fritidsledare... Dock va väl choken lite för stor

2012-03-28 14:35
DalastDon - Ber man folk titta på en flyer som de missat så är det direktreklam.

soundcloud.com/brormusk/sets

2012-03-30 10:46
Palla sitta och resonera om huruvida DalastDon gör direktreklam eller inte..... Han gav sin åsikt och delade med sig av en länk som relaterar båda battlarna. Whoa i ett nötskal alltså!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2012-03-30 10:47
Hinner förövrigt inte checka in videon just nu, men i'll be back!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.