[Video Battle] KOTD - 2012 Grand Prix R1 - Luciano Crakk vs Yung Casper

Utländsk Hiphop - Battles

[Video Battle] KOTD - 2012 Grand Prix R1 - Luciano Crakk vs Yung Casper

Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
haha varför lägger du upp utan att kolla på det själv.
Dom gjorde den privat, var nåt fel på den fatta jag det som
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Funkade fint när jag såg den när den kom ut, funkar fint nu så haha?

Troll....
den var uppe typ 5 min , inte en chans att du hann se den =)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
btw crakk tog det rätt enkelt, fast varför lyckas han aldrig få till ett cleant performance?! störigt när han har såpass med potential
Tur att internet finns så någon kan berätta för mig vad jag gör/inte gjorde.

Som sagt, jag såg den då och länken funkar fint fortfarande. Acceptera att du har fel ibland och gå vidare.
Den var uppe först ja, var en tråd på rm och allt, sen gjorde dom klippet privat och tog ner tråden sen kom den upp typ två timmar senare =)

Meen heeey vi behöver inte diskutera det mer, tror du att du såg den så gjorde du säkert det ;)

som sagt det är internet, jag har aldrig fel.

sen gjorde dom klippet privat

Vilket är skitsamma om du redan öppnat länken och webläsaren börjat buffra data.