[Video Battle] Poisonpen.TV Presents Real Deal vs Money Bagz

Utländsk Hiphop - Battles

[Video Battle] Poisonpen.TV Presents Real Deal vs Money Bagz

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-05-15 20:56:34)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Riktigt bra battle! jämn som fan imo
Skulle nog dock edga den till moneybagz
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Pengarpåsen var helt klart sjuk i huvudet.
Tycker att Den äkta dealen tog utan diskussion dock.
"Dimorf Metrik Aka Din mammas nya kille"
Feet e den... Pengapåsen tar de.
Highfive anyone, anyone?
Första URL-battlen jag diggar i princip
Första URL-battlen jag diggar i princip

Fast poision pen var ju inte URL när denna battlen va ;D

Moneybagz börjar verkligen bli en av mina absoluta favoriter, han har vart sinnesjuk i denna och i den mot jjdd även om jag tycker att jjdd tog den.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Haha det säger ju en hel del.

Vad har hänt med Poisen Pen förresten? I WRC var han ju hur skön som helst och man mådde så bra inombords när man såg honom, nu tycker jag han vill verka så hård :(
fet battle, båda kom förberedda o levererade. dock tyckte jag att Real deal gör ett av sina sämre framträdande i sin helhet, han brukar va mer heavy hitter och mer stabil. hans vinkel i rond 3 va dock så sjukt jävla dope alltså, fan vad jag garva!

pengapåsen va dope som fan faktiskt, klarar verkligen inte han såna personer vanligtvis med mkt pistol snack osv men han hade ngn finess på de hela ändå. jag hade faktiskt viljat ha en till rond för att bestämma vinnare.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
förövrigt om ni inte sett john john da don vs moneybagz så se den NU!
Sinnessjuk battle, vet inte hur många ggr jag sett den
damn bro