|
|
|
|
|
[Video Battle] KODT - Canibus vs Dizaster.. (Officiell Video)
ja...
I'm a different kettle of fish
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Graffare
2012-06-13 05:03
|
|
|
|
|
|
|
http://rapradar.com/2012/06/12/canibus-issues-an-apology/"The day of the battle my memory and mental state wasn’t 100% due to these circumstances. I knew this so I brought my copybook to practice the 30 plus pages of infinite rhymes that I had structured for Dizaster. The stitches in the back of my head were hurting me and my shoulder was killing me but The Ripper doesn’t need medication, he controls pain with his mind."inte 100% på om det äkta, kan vara fake också.. men det tyder iaf på att hans mentala hälsa inte är på topp. vad tror ni? diskutera
I'm a different kettle of fish
|
|
|
Metastrof skrev:
inte 100% på om det äkta, kan vara fake också.. men det tyder iaf på att hans mentala hälsa inte är på topp. vad tror ni? diskutera Det är osäkert på om det är äkta eller om de är ngn som trollar bara, själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. för att läsa hela hans förklaring så är inlägget här, och det är en jävligt rolig läsning hahaha http://ripperapology.tumblr.com/post/24985717845/canibus-apology-from-the-ripperhoppas verkligen det är äkta för då är de bevis på att snubben är mentalt fucking efterbliven nowadays..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Inte tänkt på de innan men fan vad canibus är lik ray charles
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
Ni är tillbakastående om ni tror det där är Canibus egna ord
|
|
|
Even a man who possesses the brain waves of a complicated degree such as myself. As I was being interrogated by these agents recently I managed to escape thanks to one of the agents who was a fan of mine. hahaha
|
|
|
canibus bror (snubben utan tröja brevid honom i battlen) har släppt en videoblogg typ där han snackar om battlen. påstår sig ha vääärsta stora nyheten ang canibus & co. sen gör han en call out på dizaster där han förolämpar honom med massa snack o sen säger att han ska göra en disslåt mot honom "efter" denna stora saken som han snacka om. och sen ville han battla honom, fast över beats, haha bara kolla. jag tycker han är oehört pinsam och bitter, men undrar vad den stora grejen är han snackar om alltså...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Hahaha, han står och filmar sig själv... i regnet... i en lekpark..röker en joint.. och pratar skit. Jävla pajas haha
|
|
|
Lol. Canabus gjorde inte så dåligt i första ronden. Men Diz mördade ju den. Jävla stökig battle. Att folk inte kan hålla snattran när de försöker battla.
|
|
|
mfs skrev: Lol. Canabus gjorde inte så dåligt i första ronden. Men Diz mördade ju den. Jävla stökig battle. Att folk inte kan hålla snattran när de försöker battla.
+1
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
|
|
Undrar om han kanske ångrade sig efter att ha tackat Ja, fått betalt och fått hela eventet superhajpat och körde det hela efterblivet med flit för att man skulle snyfta åt honom när folk buar åt honom när han frågar publiken om dom ens vill fortsätta höra (han lyckades ju få Diz att tro det åtminstone med tanke på vad Diz säger i slutet, det där om att han propsar Bis för att han börjar bli med åren och att Diz själv kommer stå där och choka en vacker dag och blablabla), eller om han är pantad på riktigt, det sistnämnda vore ju skumt ändå med tanke på att han ändå lagt en del freestyles i sina dagar som är huvuden över den här pinsamheten, klart snubben VET att man inte övar 3 veckor innan en sån stor förskriven battle, men han fick säkert kalla fötter efter att ha kollat lite battles med Diz, sett allvaret och det bara var dagar kvar innan det skulle smälla och inte kunde backa ur. Diz gick på snyfteriet (eller bara spelade Bis i händerna/ville framstå som någon som inte slår på någon som ligger(/"ligger"?), publiken gjorde det inte. Skulle Bis dessutom ha "lidit" av något hade Organik förmodligen inte fått honom med överhuvudtaget, annat vore inhumant och samvetslöst. Så känner jag rent spontant.
|
|
|
Helt random nu, men jävlar vad snyggt filmat!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
Skivsamlare
2012-06-14 14:17
|
|
|
|
Helt random nu, men jävlar vad snyggt filmat! +1 Känns som en film stundtals, riktigt snyggt!
Highfive anyone, anyone?
|
|
|
Visste att det skulle vara flopp så fort jag hörde ordet "unlimited".
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Lol. Canabus gjorde inte så dåligt i första ronden. Men Diz mördade ju den. Jävla stökig battle. Att folk inte kan hålla snattran när de försöker battla. Dåligt och dåligt... han chokade inte. Lyckades lägga några multies, skitdåliga punches och stundtals RIKTIGT dåliga rim.
|
|
|
Vanskapt_ skrev: Lol. Canabus gjorde inte så dåligt i första ronden. Men Diz mördade ju den. Jävla stökig battle. Att folk inte kan hålla snattran när de försöker battla.
Dåligt och dåligt... han chokade inte. Lyckades lägga några multies, skitdåliga punches och stundtals RIKTIGT dåliga rim.
+1
|
Producent
2012-06-15 18:32
|
Visste att det skulle vara flopp så fort jag hörde ordet "unlimited".
så klart du gjorde... annars hade du inte framställts som mr know it all, som i alla andra trådar du besökt.
|
|
|
unlimited? att det skulle va unlimited ronder? för det var det inte.
|
|
|
så klart du gjorde... annars hade du inte framställts som mr know it all, som i alla andra trådar du besökt. ALLA dizasters "unlimited" battles har varit motsvarigheten till att byta rövhåren mot ståull och springa 5 mil. Kvalite framför kvantite. Aidsbärare.
|
|
|
unlimited? att det skulle va unlimited ronder? för det var det inte.
Näfan. battlen var bara 50 min. Big fucking difference. Allt över 3x3 eller 1unlimited kan dar åt helvete när det handlar om att mosa ut tid. Man vill se BRA battles inte LÅNGA battles.
|
|
|
40 minuter exkl intro och "outro", fortfarande inte unlimited.
men ja, för långa ronder är ruttet.
|
|
|
|
|
|
kolla in hiten damer o herrar! rätt fet ändå
|
|
|
|
|
|
Tyckte Canibus förstörd hela battlen med sitt snack om hur han skulle sätta sig emot Dizaster. Hade jag varit i hans kläder hade jag kastat in handduken efter rond 2 istället för att plocka upp ett häfte och försöka rädda situationen....vilket han definitivt inte gjorde.
Mycket besviken, även om jag visste att vinsten skulle gå till Diz från start.
Http://www.twitter.com/UVPMacke
|