[Video Battle] KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh

Utländsk Hiphop - Battles

[Video Battle] KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Tung battle.

Nu vet ju inte jag om resterande battles från vendetta är lika bra som den här eftersom att jag inte såg ppv, men är dom det så känns det fånigt att låta Bis dåliga framträdande dra ner hela eventet i smutsen.
Lite så va det, + att PPV bjöd på trevliga intervjuer, de höll tiderna osv. Nu var detta den fetaste battlen från hela eventet, men det finns några guldkorn till att se fram emot: Bender vs Syd, Saurus vs Cruger.

Någon som vet varför inte Storm mot Cadlack Ron blev av?
Eurgh tog det.
jaojao_ skrev:
Lite så va det, + att PPV bjöd på trevliga intervjuer, de höll tiderna osv. Nu var detta den fetaste battlen från hela eventet, men det finns några guldkorn till att se fram emot: Bender vs Syd, Saurus vs Cruger.

Någon som vet varför inte Storm mot Cadlack Ron blev av?

Lush sa på the dirtbagdan show att Cadalac Ron låg hemma och var sjuk. Har hört att K-Shine vs. Pass och Daylyt vs. Rich också ska vara riktigt bra.
www.twitter.com/nollettfemsju
Tung battle, DNA får mycket gratis av publiken tycker jag..
Highfive anyone, anyone?
Eurgh's performance kan lätt vara top10 alla battles i detta format, helhetsmässigt iallafall..

Tung attityd, jävligt bra bars, tunga rebuttles och glimten i ögat.

DNA's im a better rapp-eurgh then you schemat var insane, bästa i battlen.

Jag hade gett den till Eurgh.
soundcloud.com/brormusk/sets
Producent

2012-06-27 21:22
riiiiktigt fet battle! varje rond var grym från bådas håll, men enligt mig är eurgh mycket bättre än dna. 100% feta rader i princip
http://www.youtube.com/watch?v=7abtH0-rs7w
tvär tung battle, när jag såg ppv:n tyckte jag eurgh nu lutar det nog lite mer mot DNA, men skit samma

Syd vicous vs Bender och daylyt vs rich dollaz är två till riiktigt bra battles från eventet D=
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.