|
|
|
|
|
[Event] KOTD: World Domination 3: Video Announcements
Nils m Skils vs Kid Twist & Dirtbag Dan vs Definition so far :)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
mjä, tråkiga match-ups hittills.
|
|
|
skojar du? nils mot twist kommer ju bli apfet. Den som har bäst rebuttles vinner
|
|
|
nils är sjukt överskattad. inget större fan av twist.
|
|
|
lite överskattad kanske, men inte sjukt. Kid twist är en pevrsonlig favorit :)
|
|
|
Didn't SEE that one commin, höhöhö. Manaz vs Charron
|
|
|
väntar bara tills vi får reda på va Pat Daylyt och Bender har för matchups ;D  Bender har också snackat om att han har en riktigt bra match !
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
|
|
|
|
|
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|
|
|
Fingaz vs Shotty kan bli riktigt riktigt bra
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
|
|
|
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|
|
|
BOOOM! Börjar se bra ut, nån som ska åka över förresten? Är lite sugen, men flygbiljetterna är fan snordyra
|
Producent
2012-07-01 18:10
|
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
|
|
|
Efter att ha sett lineupen på URLs "Summer Madness 2" så kan ju WD3 gå och kamma sig.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
Producent
2012-07-04 12:18
|
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
|
Producent
2012-07-04 12:19
|
Grizzly jo alla verkar säga det. men slänga sig i väggen, why? ja tror de kommer bli TVÄRfett.
|
|
|
jag hade ingen aning om summer madness 2 förrens jag sett grizzlys kommentar om det, och damn vilket event! äntligen steppar solomon in i ringen igen, kommer bli tvärfett! hoppas bara dom steppar upp sitt game när de kommer till ljudet för det suger oftast när jag sett deras battles!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
www.twitter.com/nollettfemsju
|
|
|
Ja ljudet måste de göra något åt, förra Summer Madness var katastrof.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
|
Skivsamlare
2012-07-10 11:35
|
|
Producent
2012-07-10 14:20
|
|