I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Event] WD3 ppv

Utländsk Hiphop - Battles

2012-08-07 12:05

[Event] WD3 ppv

Yoo =)

Vilka ska glo ppv i helgen ? =D

Om jag har förstått tiderna rätt så börjar
PPV:n för dag 1(fredag) på Lördagen klockan 22.00?
Och sen dag 2 på söndag samma tid och dag 3 på måndag

Stämmer detta eller ?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-08-07 13:02
Line-ups? :O

2012-08-07 13:17

pat vs Head ice och pesci vs bender kommer bli classics!

Andra som kan bli sjuuukt bra om båda kommer korrekt är

Osa vs Sonny bamboo
Shotty horroh vs Fingaz
Rone vs Protege

Knamelis kommer mörda PH och Bowers kommer göra det samma med uno !

Det är mina predictions =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-08-07 23:45
Tyvär kan jag inte se detta i helgen =(

2012-08-07 23:49
Kommer bli underbart att få se porich möta någon som kan rappa! Han kommer bli så sjukt uppäten.

(Vet att han mötte thesaurus och illmac.. men cmon.. det var så bull)

Producent

2012-08-08 18:34
fuuck, skulle planerat bättre. nu e jag i tyskland och har inte möjlighet att se detta :( FUCK
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2012-08-08 20:46
skoben, skoben, skoben, skoben

otbva >
B

2012-08-08 21:45
Fan va jag hoppas Diz möördar Po
"Visst är det vackert.."

2012-08-08 22:54
elajt

Luffare, kan du inte supporta scenen me dom kronorna så tycker jag synd om dig

2012-08-08 23:29
elajt

Luffare, kan du inte supporta scenen me dom kronorna så tycker jag synd om dig

this tbh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-08 23:47
nawwwwwwww

puttinutti då :(

Ni vet att 50% av det ni betalar går till Ustream? Kanske bara är jag som hellre betalar pengar dirrekt till KOTD igenom att antingen köpa musik, merch eller rent utav donera bara än att ustream plockar halva.

Men nu ska jag sätta mig i ett hörn och gråta ut ett tag, för att Third eye's vapendragare gjorde mig ledsen på ögat.
B

2012-08-09 08:26
Ni vet att 50% av det ni betalar går till Ustream? Kanske bara är jag som hellre betalar pengar dirrekt till KOTD igenom att antingen köpa musik, merch eller rent utav donera bara än att ustream plockar halva.

Letade lite efter en tråd med Kingfly eller laxin där jag är rätt säker på att dom snackar om att dom har ett avtal med Ustream och att dom ger dom typ 30 %
Hitta inte den och pallar inte lägga mer tid på det, så vi säger att du har rätt

Spela roll ? det är ändå pengar till dom ?

Skulle va kul att höra hur mycket du donerat !

2012-08-09 08:30
Och varför skulle inte Ustream ta betalt ? dom ger ju en också en tjänst klart dom me ska ha pengar

2012-08-09 15:13
Brandt89

Helt klart ska Ustream ha pengar men jag känner inte att jag vill stödja dem med mina pengar då jag inte har det överdrivet bra ställt som studerande, så dem gånger jag betalar för något battle relaterat så vill jag att pengarna ska gå till artisterna/battlarna.

Här är de battle relaterade saker jag spenderat pengar på under åren

Freshcoast dvd
Spin the mic 2006 dvd
freshcoast mixtape 1
freshcoast mixtape 2
Något skit okwerdz album (sorry för det, ber om ursäkt)
Illmaculate skrill talk
Og Hindukush in 3D
FlightDistance - Bad information
tre Kotd streams
två GTEC/The draft league streams

säkert glömt något

Sedan har jag även donerat små amount vid flera tillfällen till KOTD och även Dont Flop.

Spelar absolut ingen roll, men sålänge KOTD har en deal med Ustream tänker jag inte lägga pengar på just det, men betalar mer än gärna för andra saker.
B

2012-08-15 08:47
henry bowers andra vers: Yes alltså!

2012-08-15 09:13
hörde att Henry Bowers gjorde riktigt bra ifrån sig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-15 13:25
Det är Charrons tredje rond ni ska hålla ögonen efter. Så jävla töööng.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2012-08-16 01:01
shotty horrah är så sjukt jävla grym.... bara lyssnat på hans första vers hittills men snubben är helt otroligt. ...

han e på day 2 btw... måste ändrats mot vad flyern säger..

2012-08-20 15:05

2012-08-22 07:07
wackcent2.0 skrev:
shotty horrah är så sjukt jävla grym.... bara lyssnat på hans första vers hittills men snubben är helt otroligt. ...

han e på day 2 btw... måste ändrats mot vad flyern säger..

Kan inte annat än att hålla med, Shotty Horroh leverarar något sjukt på WD3!
Förmodligen den bästa under WD3 om man bortser från Bender vs Pesci & Diz vs PoRich.

2012-09-01 02:00
De enda som var bra på detta eventet var Pesci, poRich, Charron, ICE och Pat Stay. Alla andra underpresterade.