I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Trailer] [*K.O.T.D.*.] -[BLACKOUT III] - 01.26.13 - Match Up Announcement #1 (M

Utländsk Hiphop - Battles

2012-11-23 08:42

[Trailer] [*K.O.T.D.*.] -[BLACKOUT III] - 01.26.13 - Match Up Announcement #1 (M

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-11-23 11:55
tycker pat stay har steppat upp som fan på sistone och dessa två har alltid jämförts på något vis så det ska bli fett intressant.
förväntar mig ett monster event för övrigt, ska bli kul att se resten av matchups'en.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-11-23 14:18
haha vill se Math Hoffa (fysiskt) slå Pat Stay så som han gjorde mot Dose
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-23 14:20
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-11-23 14:24
Lovar att den här kommer att bli en letdown från maths sida.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2012-11-23 15:06
App skrev:

Möjligt, han har ju suge och hitman samma månad(?)

Detta är ändå den battle jag mest velat se senaste året typ =)

Dom lär ju skrivit för varandra ett tag me
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-11-23 16:58
App skrev:

är oxå rädd för det, speciellt eftersom dom största matcherna man sett fram emot detta gångna året har varit såna letdowns liksom. Inte alla, men många utav dem..

men hoppas han presterar! :)
Rappare

2012-11-24 21:37
Lite svårt att förutspå, Pat kommer alltid med sitt a-game nästan medan Math har sina svackor.. Men mot Arsonal och Marv har han köttat så, om båda kommer correct blir detta en riktiga jävla classic.
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you

2012-11-26 11:05
IndolentNY skrev:
Lite svårt att förutspå, Pat kommer alltid med sitt a-game nästan medan Math har sina svackor.. Men mot Arsonal och Marv har han köttat så, om båda kommer correct blir detta en riktiga jävla classic.

Mja jag vet inte om jag tycker att ett dåligt battle kan ses som "svackor" han har mördat i allt utom mot calicoe imo

Pat var rätt vek mot arsonal och hade igentligen bara en bra rond mot marv

Jag tror på Hoffa, men har båda två i min top 3 så kommer bli sjukt!
Graffare

2012-11-30 12:58
Tänkte åka med en polare, men tänkte att det kunde vara roligare att dra ihop lite mer folk och dra, någon sugen?
-

2012-11-30 14:42
Tizm skrev:
Tänkte åka med en polare, men tänkte att det kunde vara roligare att dra ihop lite mer folk och dra, någon sugen?

Hade tänkt dra egentligen men kommer hem från thailand 25e =/

Nästa stora event SKA jag dra på!

2012-11-30 17:27
Jag ställer om ekonomin tillåter

2012-12-03 15:08
Dizaster vs Arcane
Pat Stay vs Math Hoffa
NessLee vs Shotty Horroh
100Bulletz vs PORICH
Madness vs Uno Lavoz
HFK vs Charron
Sun Tzu vs J Pro
Wizeguy vs Soul
Tycoon vs Kaliente

Det är det fulla eventet sägs det!

Vi får la se om det stämmer eller inte

2012-12-03 19:31
Dizaster vs Arcane
Pat Stay vs Math Hoffa
NessLee vs Shotty Horroh

Damn!

2012-12-06 21:18
BO2 Card > BO3 Card

2012-12-07 08:25
ja fast slår man ihop det me westcoast eventet som är två veckor innan så är det rätt fett , ska tydligen komma fler matchups på det eventet me :)

2012-12-08 18:16
Tycker dem borde fixa Caustic Vs Daylyt för Cali eventet men JJDD e oxå skit nice!

2013-01-24 18:13
Någon som är bra på tidsskillnader? Jag är skitkass. På KOTD - hemsida så står det att man kan köpa stream.

Det kommer då att starta 4 PM - 27e jan.

Menas detta att man kommer att kunna se det runt.. 22.00 den 26e? (Lördag).

Är helt förvirrad.

2013-01-25 15:57
När jag konverterade tiden via en sida på internet fick jag det till att jag kunde streama 22.00 på söndag.

Dom eftersänder i kanalen 24 timmar efter battlet.
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2013-01-26 13:11
Menar du på allvar att man måste se det i efterhand? Grejen med PPV är ju att man ska se det AS IT HAPPENS och slippa spoilers etc på nätet.
soundcloud.com/brormusk/sets

2013-01-26 13:47
Schri:
Du kan naturligvis streama det live (räkna med buffring) men nu kan också se alla battles 24 h efteråt om du missade nån, nån som buffrade mycket, osv.

2013-01-26 17:01
"Du kan naturligvis streama det live (räkna med buffring) men nu kan också se alla battles 24 h efteråt om du missade nån, nån som buffrade mycket, osv."

Verkar inte som att man kan streama det live..

Står att man kommer få se allting 22.00 den 27e, en dag senare dvs..

2013-01-27 12:19
Ja precis som jag skrev, så sänder dom precis som dom senaste eventen ett dygn efter. Så att det inte ska lagga eller så.
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2013-01-27 23:05
Lite upprörande men jag har accepterat läget, bara jag som sitter bänkad? Grattis på födelsedagen förresten Vanskapt. Bra grej att de tänkt på lagget, slog mig aldrig. Trodde faktiskt de hade resurser för att köra livendirect till Sverige, men då laggar elitserien på PPV också så jag tänkte nog inte så långt. Är det musikvideor just ni för er också förresten? Köpte precis, vad har jag missat osv? Fastnade i proddandet och glömde tiden. Nu ska jag sluta skriva, Mvh Ankad.

2013-01-28 00:36
köpte precis ustream, verkar dock va ngn musikvideos paus..
någon här som kollar???

2013-01-28 11:37
Kvalité på video/ljud som tidigare kotd ustreams? För er som hookat det redan, värt den lilla pengen? rm är ju ett yrväder av spoilers bara

2013-01-29 02:22
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2013-01-29 21:13
bilden va bättre o ljudet va studvis helt ok, de va bara jobbigt att de flesta rappa ifrån kameran så man inte hörde dom så bra. annars tyckte jag eventet va nice i helhet, mkt drama kring titelmatchen dock. och pat stay va överfet, samt charron vs hfk va skitrolig!

2013-01-30 15:51
Bara jag som tycker Math har sånt tungt "brooklynsvaj" att han inte ens behöver säga särskilt genomtänkta grejer för att de ska låta tungt. Han får sina badboybars att verka trovärdiga..

"Brooklynsvaj" och "badboybars".

Så var två nya uttryck myntade.

2013-01-30 15:53
"Sucking on a glass dick" grejerna t.ex hade kunnats till så jvla mycket bättre med lite mer pentime bakom. Lite bättre setup etc, men de funkade att lägga den så simpelt för honom.

2013-01-30 15:55
Förövrigt hade jag inte ställt mig i ringen mot Arcane efter upptäckten Diz gjorde, om de nu inte är totalt bullshit. Skulle aldrig ens orka förbereda en 16bars exposeround för det.