I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Låt oss snacka Daylyt.

Utländsk Hiphop - Battles

2013-07-01 15:38

[Övrigt] Låt oss snacka Daylyt.

Vad tycker ni om denna något speciella man?

Han har en tatuering i nyllet, han är en Grape street crip, han hällde vatten på och puttade 1 huvud längre och 30 kilo tyngre Math Hoffa, samt drog fram en kudde och la sig och sov, han skallade Interstate fatz för att han nämnde bloods, han näckade mot Dialect i England.

Enligt mig är att han ett missförstått geni, kan lägga så jävla galna rader som man verkligen måste tänka efter både en och två gånger innan man fattar.

Clownar ibland runt för mycket men han har visat flera gånger att han är kapabel till att skriva galna rader, och han verkar vara en av få battlare som är "äkta".

"I'm asking you one last time, where that chain at? He tucked it in, think we ain't noticed it either, tought he was gonna get away, Shiiiiiiiet, all my dogs golden retrievers"

Hans bästa battle i mina ögon!

Vad tycker ni andra? Är han bra eller är han en clown?

Vet att Dizzy har något att säga iallafall!

(Inlägget ändrat av Ponty0ne 2013-07-01 15:45:14)

Rädda en ko, ät en vegetarian!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-07-01 18:04
Musikaliskt skulle jag knappast kalla honom geni, ev på battlescenen. Han får till det ibland, och då är det skit bra, som i battlen mot rich dollaz. Ibland blir det bara för abstrakt och konstigt för att vara underhållning, låter som han håller en föreläsning i fysik typ...

Hela grejen med att klä av sig naken på battles, lägga sig och sova, spela in videor naken med en shotgun för ballen, lägga upp dickpicks osv kan jag inte riktigt ta ställning till....

Ta fram kudde grejen tror jag kan vara rolig dock. Tatueringen är bara en tatuering.
soundcloud.com/brormusk/sets

2013-07-01 22:33
Syftade såklart på honom som battlare då det ligger i battleforumet, sorry om det var oklart.
Groupie

2013-07-02 19:54
Kan du vara snäll att länka klippen där han puttas, tar fram kudden etc?

2013-07-02 20:14

Han "sover" i hoffas andra runda.
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2013-07-03 13:43
Haha, efter att ha kollat battlen mot Hoffa gillar jag nog honom bara ännu mer.

TO THE BATMOBILE!
soundcloud.com/brormusk/sets

2013-07-03 17:12
Haha ja, en skön snubbe!

You don't got batmobiles like that!

2013-07-04 12:47

Hans musik är det inget fel på heller, tycker att han är en av det mest underhållande battlare just nu iallafall men han 'stretchar' lite mycket med sina punchlines ibland.
B
Battlerappare

2013-07-04 23:53
Är inte nån som kollar på US battles eller battles rent allmänt men han var riktigt rolig att lyssna på

2013-07-15 14:07
Troll God Daylyt!
Det bästa som hänt battle scenen!
Han är kreativ och alla hans battles är fyllda quotables.
Han presterar bäst mot mer top tier battlers.
Kolla mot Math, Calicoe, Lotta Zay... Shotty...
Alla hans battles är sjuka... Han borde komma till sverige och battla Crome!
Han skulle punka sönder han!

He's what the smack scene lack.
Dröm battle skulle vara han mot B Magic.

2013-07-19 23:26
Daylyt har nu debuterat i Dont Flop. I stringtrosor. Och inget annat.
Groupie

2013-07-21 12:07

2013-07-22 21:50

Don't do that
B
Groupie

2013-09-11 20:42

2013-09-11 22:22
Ingen riktig näckning, ingen riktig skallning, men ja, äntligen har man fått en riktig idol som trollar skiten på riktigt, hoppas på mer gränslöshet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-09-14 11:41
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.