Abnormal germ - Level of basements
En några dagar gammal låt som troligtvis kommer hamna på mitt demo... Level of basements Check it out!
to weird to live, to rare to die
tack grääbs!
ahh fuck "sc" funkar typ inte för tillfället =( vill fan höra den hära.
nu funkar det=)
kul att höra Täjlur=)
inte ofta man hör något som e nice här, detta va nice
du den låten var säkert asbra, jag kan inte lyssna på den för vi har som sagt Macdatorer i skolan. och det tycker jag är jävligt mobbat.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Det var bra som fan, ja gillar ditt shiz mycke =) väntar på mera..
fett najs germ diggar stenhårt
en tack så mycke:) Freddman: det kommer mera
Zoold P15: hur fan då(=?
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Zoold P15 tack!
OK... Irriterande Looptroop röst.. Bra flow, Bra engelska (då och då uttalsfel som stör helheten) Kan inte säga att jag fetdiggade beatet men det var okej.. Du får minus för ämnet. Nu vet jag inte om allt låter rätt för jag sitter på skolan med (h)örlurar i datorn ;) allt som allt var den ok.. men jag tycker det stinker looptroop om det hela..
Jag gillar det absolut. Damn nice.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
du låter som eminem! jävligt bra!
www.myspace.com/victorhollender
tack fast det där med eminem och looptroop vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om...but that`s your point of view:)
KamaSutra det var ju inte särskilt likt loop troop. tycker att du ska sätta dig ner och lyssna igen!! uttalsfel, ok, vem bryr sig? det är inte direkt så en amerikan skulle bry sig, det är bara petiga svenskar som ska vara perfekta med allt som måste höra det perfekta uttalet...!! Jag tycker det är riktigt schysst. bra flow, egen röst på nåt sätt. mycket mysig beat :D lite skum sådär. gillar det starkt
The Hassle
Makie du kan ju få låta mig förmedla min kritik och sen om du misstycker så skiter väl jag i det?
ja jag sa bara va jag tyckte. eller hur. du får väl skita i det. ville bara säga det till dig.
The Hassle
Du har ingenting att påpeka eftersom kritiken inte var riktad till dig jävla pucko.
jo jag är fan pucko =/
The Hassle
njaae, när jag lyssnade på de andra låtarna kan jag inte riktigt hålla med mej själv om att du lät som eminem, hehe tyckte det när jag lyssnade på en av låtarna lite snabbt. sen hörde jag att det inte var så likt
www.myspace.com/victorhollender
ett sista upp... sen glider den sakta ner mot sin ensamhet
Finfint. Härligt beat. Härlig rap. :) Lite träning på th-ljudet skulle inte skada, men annars var det finfint:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan det här gillar jag som fan.. hur mycket kommer ditt demo gå på? detta är fan bland det bästa jag hört här i audio..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det va rätt aiight! skön röst! men tycker flowet hackar ibland! big up iaf =)!
tack allesammans! _taditukschu P0: inte mycket du behöver förstå, bara skitsnack rätt igenom...kommer lite mer innehållsrika låtar sen DerHundt P18: känns bra att höra=)...om jag lyckas trycka upp det så kommer det nog ligga runt 40 spänn. Det kanske kommer som netplay istället... _Steel_ P17: ska försöka bättra mig på den biten
tack, gött att få MVG på nått man gör=)
thanx dooods
jäää
skitsnack rakt igenom e o ta i, punches skulle ja beskriva d mer som.. dope iaf, snyggt gjort, som djuret
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
spex: guess you gotta point there tack!
sista uppet
längesen man hörde nåt me dej.. fett som fan
Denna tråd är rätt gammal... wirram - checka abbys soundclick om du vill höra saker med honom! finns på hans whoasida! Denna ligger säkert där också.. abby goes fortfarande astight.
soundcloud.com/brormusk/sets
måste bara klaga lite, skojaren abby måste bli aktiv nu igen! jävla tight snubbe... Vad hände med plattan baserad på 'oldschool-hiphop' ?
soundcloud.com/brormusk/sets