c-dwoRF & Adelito - Nattlåten - Session En kort låt vi spelade in på ca en halvtimme nyss..beatet e shorty_emcee´s free beat, som vi tackar för ;), riktigt najs c-dwoRF&Adelito - Nattlåten Intro: Gunde (jagar älg) Rap/text: c-dwoRF & Adelito Beat: Shorty_emcee Outro: c-dwoRF da frog Extra tack till: Shorty_emcee för beatet(3gången ja nämner det menmen, det e så jäkla skönt) EricM , som la upp den på RapStation när Soundclick fuckade :P Våra mammor , som alltid funnits där o stötat oss c-dwoRF&Adelito - Nattlåten Texten: c-dwoRF Efter en lättöl, så e du skitfull/ Men ja dricker inte, för min stil e fridfull/ Men när det e party, såklart då festar man/ Nu e det dags att lämna över micken till nästa man/ Adelito Adelito, har tusen brudar i min famn/ Tafsar du på nån av dom så åker en kindtand/ Drar ner till kiosken o softar på en isglass/ Om vi leker kull så e mitt himmel rike fridpass/ c-dwoRF Ärligt talat, jag e en mikrofonkung/ Bomben exploderar som en sprejburk i en mikrovågsugn/ (bang) Efter att ha knäckt dig, då kan jag andas ut/ Och du e ett mindre hot mot mig, än mamma mu/(moou) Adelito B-Pax, han e hemma o softar/ Chokladkexxx, ger inget hot för jag krossar/ I skolan e det jag som bossar/ Tar va ja vill ha, ger mig mat för ja frossar/ c-dwoRF Drar ut för o måla, med skissen o sprejburk/ (pssscch) Meddans din stil hör hemma på en gay klubb/ Du ser ut som en häxa, med vårter o skit/ Propps till de feta beatet, gjorts av shorty_emcee/ Adelito Adelito, det e konungens återkomst/ Ni kommer in o låter som/ En påsatt Carolina Klüft/ Du håller din mamma i handen när jag gör mina hyss/