Olzen - Ventilerar
Text: Olzen Beat: Fugees - Ready or not Inspelad: I Olzens rum som vanligt Länk: Ventilerar Bremen är 7 poäng före! ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Den där dialekten är helt tokig, men rappen är inte alls tokig
It's all alright!<br>
ey ey tjaffsa me småland va? ;) haha.. danke
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Dope dope som alltid :) Mer Olzen åt folket!
Pluralis P20 dialekten eju det fetaste med Olzen :P nee men dialekten e ball ju, rappen med för den delen :) tummeb upp! MaQue P18 mm, vi får fan ta och klona Olzen? :P
http://www.myspace.com/souldbeats
Lägg upp på SC för fan! :D
seg länk men lyssnar nu :P e det sm¨ländska? :S låter ju skånskt :P
sandra <3 jag har slagkraft hårdare än stenskott i motvind
Word ;) tackar
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Jo fan asså det här är tight olzen :) propps på de ;)
Rock The Beat Entertainment
Deggan.. okay!.. Uppskattar om de som inte gillar skriver vad som är fel typ, så jag vet vad jag kanske ska förbättra... så hit me deggan! :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Deggan.. okay.. så ska det låta istället för "det va dåligt" ! Iofs håller jag inte med dig men det är väl antagligen en smaksak.. Naaliz.. 10 kr styck haha
Ålltzen, Växjö, Bremen.
niprone... därför jag vill det pundhuvvé haha.. cean ye ye /(halvfull)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
osäkert o tråkigt flow tyvärr .. du borde prova skriva lite annorlunda struktur .. låter tråkigt o relativt monotont .. men kärlek sprid alltid .. softos
Nej då, jag håller mig till samma struktur men tack för upplysningen.. :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Det verkar vara okej att säga "Åh va bra" utan att motivera men inte tvärtom. Löjligt :/
nu vill jag inte ha nån, är pajj i skallen
Har inte lyssnat på låten men håller fullständigt mä Anwar ...
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Anwar.. men vadå? Om man säger att det är bra behöver man självklart inte säga vad som är bra, då tycker man ju inte det är några fel i låten. Om det däremot är dåligt så måste man självklart motivera sig för då är det ju något man kritiskt vill granska.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Varför ska man inte motivera vad som är bra? jag kan lova att ingen som tycker att din låt är bra tycker att den är perfekt och då måste det väl finnas någonting att förbättra? Varför skulle känslan av att vara imponerad vara starkare än att vara kritisk? Om någon inte motiverar varför det du har gjort är bra är det precis samma sak som att inte motivera varför det är dåligt :)
haha, du förstår inte vad jag syftar på tror jag, även fast du har en poäng i "ingen som tycker att din låt är bra tycker att den är perfekt".. Men det spelar för mig mindre roll, jag vet redan vad som är bra och jag anser att om man tycker låten är bra behöver man heller inte skriva vad som är bra. Det blir lite långtråkigt. Däremot det kritiska ska framföras på ett sånt sätt att det agerar i en funktion som lärande :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
När nåt är riktigt bra brukar man ju nämna det ändå... Om allt är helt ok däremot skriver man kanske bara att det är bra eller ok. har inte lyssnat än dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker ej detta var bra vet inte varför men de va väll rätt tråkigt flow o struktur, jag tror att du skulle kunna göra bättre
Olzen, tror du inte att komplimanger kan levereras konstruktivt?
Anwar, jo absolut men jag har inget behov utav det.. endemic.. tack My-khus.. japp visst kan det göras det!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Uppar en gång.. :) Och bifogar Texten Ärligheten inom mig, ja han frös Förfärligheten växte sig namnlös Man kan dö, om man lever med smärtan Man får spö, inne i hjärtat Prioritera det som finns inombords Så ska ni se att det sker mindre mord Både inne och ute i människors omlopp Även om nått, kom bort beträffande stolpskott... Hur har folk mått, under vissa tider De sitter hemma och märker att det trista lider De missar friden, när det vissna svider Och de visslar av uppgivelse Allt är hemskt och allt är helt kallt Kroppen mår sämst, allt känns som stelkramp Ett övertramp, emot dödens ramp Tar det övre greppet mot där flöden fanns Organisera! - ditt förflutna Om du menar på att bli kvitt det akuta Då allt är överstökat Vågar du öppna dörren dit döden spökat Dra ditt överkast och ta en behövlig rast Håll din möda fast innan den har överhand Då glöden brann satt du hemma inbunden Med flygande tankar och en penna i munnen Allt vänder för stunden, och tankar förskingras Allt känns så tvunget att minnas Allt är som samma gamla dag Det här livet är ett andrahands val
Ålltzen, Växjö, Bremen.
funkade, men inget jag kmr spela mer..
HANINGE