I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Solid P - Ge Mig Mera

Vår Hiphop - Audio & Video

2004-03-02 13:56

Solid P - Ge Mig Mera

min "klassiker" hehe,, inspelat i slutet av 2002 om jag inte minns fel nu...

handlar bara om en skön sommar bara typ... nothing special...

Solid P - Ge Mig Mera

Ge Mig Mera Mera Mera Mera Oh Oooh

S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Rappare

2004-03-02 19:56
aahhh ett tema i min smak :D
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2004-03-02 21:14
Hell yeah =)

hahahah...skönaste dizzen till Chooti =)

piiz
.::: © Adasme™ ® :::.

2004-03-02 21:41
hahaha tack ya....

adasme,,, aa i know, men de va ett tag sen,,, om man hör va jag säger så förstår man varför.... =)

komijen nu...... fler som tycker.....

2004-03-03 12:40
=)

UPP!!
.::: © Adasme™ ® :::.

2004-03-03 12:58
Riktigt FET!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-03-03 15:35
hehe, tack =) ....

fler fler fler ,,, säg va ni tyckler, va som va bra å dåligt .... piz

2004-03-03 22:20
softaste låten alltså ...
W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2004-03-04 13:15
hehe, tack....

men ingen ger riktig kritik, typ va som e bra å dålig å så,
lek proffetionella nu å skri vmer =)

mer mer mer......

2004-03-04 14:27
hehe, neee, asså, låten e äldre,, asså sonata å dem du vet, dem spelade vi in i somras å de här va innan de,, så de e sant, kan va i 2003 i slutat av 2002.... dont rememba (knari gärna)
men jag tykte inte om den först så jag skicka itne till nån.

å andra frågan, jag vet re, kans,,, de ska va bränenr habbar,,, asså inte bookstavligen bränner,,, så när jag säger tänder habbar så blir det ännu värre så man tar de ännu värre å ser tändaren framför sig istället,,, knas,,, but fuck it.....

men försök å skriv med white widow i hjärnan ;) hahaha.....

mer mer mer kritik

2004-03-04 22:05
jävligt fet låt, du vill ha kritik hmm ja kan inte säga att nåt är dåligt så ja säger de bra, du ligger hela tiden med fet kännsla över beatet inga flow missar, skön röst , bra delivery .. btw din låt "lägger mig i gräset" är bland de bästa jag hört i svensk hip hop big ups kör hårt satsa så kan du nog komma nånstans me din musik

2004-03-04 22:55
weiiiii, tackar My-khus....

"lägger mig i gärset", äre sant??? shit va folk diggish den,,, måste va för inlevelsen elelr nått för den e feeeett gammal, dont know...... men den låten kände jag själv djupt oxå

neee, men allt hitils (6 år nu typ) har jag fucking tränat på de här å nu håller jag på "alvar", asså göra riktiga låtar som man skälv känner sig nöjd me å sen ge till producenterna som ville ha.... but that shit takes time.....

därför jag lägger upp lite gamla låtar nu så jag får höra va som e bra eller dåligt men det är ont om kritik här tycker jag.... så hjälp mig nu å säg va ni tycker

2004-03-05 15:13
hahahaha, äre sant,,, hur många har "lägger mig i gräset" igentligen????? skojj ändå ;) .... men asså den e så gammaaaaal, kanshe lägger upp den sen ändå =)

men nice att ni gillade låten å sånt, ska lägga upp en till nu hade jag tänkt....

men ge mer kritik på den här....... piiiiiiz

2004-03-05 16:25
hehe aa dete så ibland men den låt bra men jag har hört på dej länge har tyck att din låtar har blivit bra oftas men iblan dåligt inspelade bara men hur länge har du hålllt har du egen studio eller ??
Rappare

2004-03-05 16:48
Diggar flow o känsla fett mkt beaten e najz oxå
har inget att klaga på!
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2004-03-07 15:02
som sagt generellt sett inte min typ av hiphop men det här är jävligt dope ingen tvekan jao
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //

2004-03-07 20:27
DITT MONGO!!! varför har du lagt upp den där knari bilden på internet!!??????????????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-07 21:00
ait, tack för all kritik,,, vet itne mycke va jag sköra försöka göra bättre på nu men får väl förstärka saker ajg e bra på kanshe....

hahahahaha,,,, den e tung ju, klaga inte på bilden re.... kolla va gangsta du ser ut =)

gärna fler åsikter om låten.... bra/dåligt å varför......

2004-03-07 21:29
TheRealMagic P18

i know,,, vi spelar in hemma me en dator å en mick bara så ibland e de knas på ljudet..... har keffa grejer...
sen vi har hållt på nu i typ 5-6 år nu typ, fanss själv kart va de bara inget annant en skoj dem 2-3 första åren kanshe men 5 år har vi iaf "tränat" typ...

2004-03-07 22:07
ah d e sant, jag ser faktiskt ut som en o.g
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-08 00:00
ok soft =)

2004-03-08 13:57
kom igen nu, mer kritik,, sov inte yaooooo

2007-03-28 13:38
jag e din rödmålade mamma
jag vill ha aceton lavenemang jul