Ztikk - The Execution
Länk Ztikk:s svar på LD:s "diss"
Har nu hört båda låtarna och måste säga att båda bidragen var bra, men Faouzi's var bra mkt bättre!
Plan your work - Work your plan
nice nice, lever upp till låt-titeln, verkligen... R.I.P
http://www.myspace.com/deadlykanha
låter sjukt bra...
It's all alright!<br>
Daaaamn ztikk detta är fan as najs holla back!
AAA Så här låter det när Ztikk e på humör, det här var ju LITE bättre än Zandiles låt! Flows, dissar, beat, hela skiten bara knäckte. BIG UP! Zandile: Ganska bra, fast inte så träffande dissar + inte samma energi som i svaret. Som sagt är du duktig för din ålder, men om du ska bli lika bra som Faouzi är nu när du är 23 så får du öva en hel del. Lycka till i framtiden båda två! // Petter
konst
If feels like I just left town, got the whole city behind me
sorry faouzi men nemesis har rätt!! du skulle riktat det endast mot mej istället för i snacka om att min morsa e skild från min farsa? har jag nåt o skömmas för över d? din morsa e ju oxå skild från din papps? no beef main men låten va hot d vet du men these peeps that listened to the track dont know what jag har upplevt, Ztickk, bara du fattar alla dissar som jag skrev, o du vet the truth! Peace, your dawg eLDhee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw faouzi vi borde lägga upp verserna på nätet så kan man verkligen bedöma vilken som va the illest!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahhahah hörde Faouzi´s diss nu.. har fortfarande inte fattat vad du heter du som gjorde låten, men shiet, u got killed, din låt var bra å rolig å så, men det e bara för jag vet vem faouzi e, till Faouzi du fick till nice flow, nice punchlines sov, big up :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag är mycket positivt överaskad. Stora framsteg i rappen sen sist..riktigt tajt flow och uttal. Imponerande. Fett beat som vanligt från 2istyrka.
http://www.myspace.com/dirtydonline
ett råd bara till dig Ztikk : bry dig inte om hatare...bara kicka den , du behöver inte göra mer än så.
http://www.myspace.com/dirtydonline
helvete va hett
tyckte att zandiles diss för sjukt mycket bättre . .
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
tack main :), nån som lyssnat på min lyric i a f:D
ztikk around
www.parhamvic.com
fifitphy åff marsssss
word
HAHAHA .. Vem tjafsar .. ? Fan vem är så knäpp ? Dödar som vanligt .. ! Storebror höjer ribban igen !!
Din låt var helt okej, tycker om ditt sound . . men de du gjorde p3 eller vad det var . . det var sjukt mycket bättre faktiskt . . låten var kanske lite väl kort oxå . .
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
gillade flowet som fan...dubblingen va riktigt skön på en del ställen...och dina "voice effects" passa bra engelskan kan väll fan ingen klaga på har lust att posta på min sida :)
om detta är ditt egna beat och du slösar det så blir jag fan tvunegn att skjuta dig(med vattenpistol) beatet va hur tungt som helst
Ztikk du kom aldrig i lördags fan? jag ringer dig nån gång så drar vi te studion och spelar in nått
du e fetas
lillasyster ser dig
hehee
lillasyster ser dig
Har inte hört den andra.. Men detta var tight.
skrattet i låten typ 01:50 låter riktigt rötet måste jag säga.. resten e fett!
www.parhamvic.com
det här ägde det mesta jag har hört på whoa
hehe.. no bitch singin.. no chorus.. här har vi en gammal lirare.. blir det något vibes i sommar eller har du lagt ner med det nu också.. into big things.. =)
www.hummin.nu
upp upp upp
Plan your work - Work your plan
yup
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Ztikk kan du inte lägga upp mer grejjer?
ja, den va nice
to weird to live, to rare to die