parham aggro mommo - nyår
en session inspelad hos och mixad av momo. ladda ner
www.parhamvic.com
jofan.. diggade!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
naaaaaaajjjjjsssss. ska spelas imon.. fan vill se din lysgranat parham :)
----------------------
Moderator
2004-12-31 00:53
Parham gör de lika skönt som alltid.... Momo du också lika bra som vanligt.... Peace 8/10
NJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ... Vet att åtminstonde en av er kan bättre
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
parham: det är fetare än 20mm akan;) aggro: R O C what what momo:skönare än det jag hört innan.. gillar spritreferenserna. hoppas aggro köper hypno åt mig också!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
huhu ! shiit momo är fett tung asså !
coolt. Parhams vers var fetast.. upp.
Svammel, nu i din mormors walkman
Utan att säga för mycket så befinner sig en av rapparna i låten "over heads" jämfört med de andra två. Parham, Johannes och Momo, god fortsättning till er alla!
parham du var galen! tjie! och reffen sen! tummen upp!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
var helt ok rätt rolig på vissa håll....vad är det för jävla server tankade i typ 2 mb per sekund :D
Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112
fy fan va skönt att parham börjar komma igång igen fet låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pazooki, om du har en flaska bacca så hoppas jag att jag får vara ditt groggluder.
haha rolig låt, skön idé f.r. att kicka på "new york". diggade egentligen bara parham, tungt. och 031 vinner inte alls crewbattle =) riotstarters!
tung som fan! det är som Parham säger: "031 vinner crewbattle pungt slut"
Forumsignatur:
momo la de tta RÅ TIGHT!
soundcloud.com/brormusk/sets
gött att alla gillar
Den va fet som fan! Parham: Schysst! Aggro: Hypno! Haha handfatet... Momo: Nice!
http://silenthillen.blogspot.com http://www.myspace.com/iceclimbershiphop
beatet var kanske lite off för att vara en nyårsfest låt. men ja tycker parham räddade det ganska bra. han skriver bra och lägger det med ettr shysst flow. saker man kan relatera sig till. aggro tror jag inte ja hörtr förut, men han var helt okej. texten var helt okej. inget mer, inget mindre. momo var lite för aggressiv och även så hans text. låten i sig är helt okej. parham var den som höll högst klass på den, men kul att det kom en sådan låt. tummen upp pojkar!!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Ja ruuuuule beatet :D haha peerrrry chill session diggar din röst som vanligt vet inte vad det e med den ;) gott nytt år
.....
en som ligger över dom andra ja... punkt slut ;)
figgedy fett.. miggedy mad props åt alla.
Anata wa daka baka desu.
Fet låt.
Fucks your life up crew Tjabo!
jacket mfs sug kuk!!! jävla fjantar har ni inget bättre å skriva än att en person lyfte låten så skriv inget alls era jävla fjantar
meningsfull jävla bonde om du upplever lite mer saker så kan du reletera till dom andras text okså!!!
HårigPolack tack för din förståelse jag blir bara iriterad pga dom som e me i hans crew kommer å smutskasstar typ när dom inte är ett piss själva !!! men men tack för alla fina komentarer ps vi gjorde låten av allt som hände föra året typ!! å vi gjorde den för er som vill pumpa den på ny år för att vara skysta :)
momo: Enligt whoaparagraf 12:4 är det inte tillåtet med personliga påhopp på whoa. Förövrigt har jag rätt att tycka vad jag vill om låten och om de personerna som gjort den och i det här fallet briljerade Parham. Sedan önskade jag er alla ett gott nytt år efteråt men du bara drygar dig tbx. Förövrigt är nyår ETT ord.
yoo thx örbady beatet är NEW YORK låten me jarule jadakiss å fatJOE ifall d inte e redan sakt
momo "sug kuk!!! jävla fjantar har ni inget bättre å skriva än att en person lyfte låten så skriv inget alls era jävla fjantar" Det är här man ska uttrycka sin åsikt... om du sedan inte tål att man tycker en sak.. inte vårat fel... du borde kunna acceptera andras åsikter.. o skita i dom om du inte bryr dig.. istället för att köra "sug kuk!!"-stilen... det ser inte så moget ut.. men men.. vad kan man förvänta sig...
Ursäkta,men... jag får inte ner låten. Backa tillbaks.
den var rätt skön, ingen gjorde bort sig men parham var strået vassare än de andra, men fan inte överlägsen. Får hålla med mommo, jacket och mfs borde inte komma och upprepade gånger säga att "en viss person var mycket bättre än de andra". Det är töntigt. Särskilt eftersom Jacket och mfs är i exakt samma sits som mommo och aggro när det gäller skillsen...
Redaktionschef
2005-01-03 12:22
momo Lägger ni upp en låt här så får ni vara beredd på att höra alla personers åsikter om den. Lägg ned tjafset. Däremot får ju gärna folk motivera sig lite bättre. Min personliga åsikt är att Parhams vers gjorde den här låten. Sen var refrängen passande. Bra försök till nåt som kunde blivit fett om man arbetat mer på den. Hade dom andra två verserna hållit samma nivå som första versen - och jag hade upptäckt den här i tid till nyår - då hade jag pumpat den för folket på festen ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Första rapparen lägger det nice Andra rapparen lägger inte det nice. Tredje rapparen lägger det bäst på låten Jag hade blivit glad om hooken hade varit bättre och "mer" - den är lite klen tycker jag, speciellt den första hooken. Det vara aight. tuff låt.
It's all alright!<br>
första rapparen lägger det soft andra rapparen lägger det inge bra alls tredja rappare lägger det soft gillar inte reffen doh.. annars najs..
Oracle P21 jag kan ta det av dig men jag kan inte ta det av några som jag möter i första ronden i crewbattle å av två personer jag har något emot som skriver så bara för att jävlas!! du kanse gillar parhams stil men jag kör mitt egna =) vicolino P19 tack för din förståelse Pluralis P20 thx boi =)
Så trevligt att ni laddade ner detta lilla musikstycke. Big ups och god fortsättning till Momo, Piggeddy-Parham och till er som laddade ner den. Jag vill passa på att göra reklam för mitt kommande seriefanzine "Aggrokultur: skåpmat", upptakten till årets första Aggrokultur fanzine. Aggrokulturmixtapet är oxå på G och goa gäster utlovas! Peace ut! /Aggro 730 aka Violent Bob. PS. Utan att säga för mycket så befinner sig en av dom som talat illa om min insats i "över gränsen" jämfört med de andra två (Backa tillbaks innan fatala represalier infaller nästa gång vi ses under detta året). DS.
Ja tack, och god fortsättning!
www.parhamvic.com
Bra låt, bra MCs. Punkt!
vafan......sikka jävla gubbar liksom...hehe) sitter här å läser alla kommentarer typ.....å vafan liksom......vissa kommentarer än fan i sand kvalite asså.....men men.....skriv nått gött istället.....hehe..men liksom..va ja har förstått...så är inlägg här ändå till för att man ska kommentera låtar så!? men men....tare lungt gubbar...om ni har lust kan ni ju lyssna på min nya "rapppppiiga" låt...hahah...jaja.....dra en jävel... /Hampus
/ Känslan tar mig dit EP2009
fett fett
www.myspace.com/victorhollender
aggros insats äger på denna han har fått för lite props för detta Det var aggro som styrde upp detta å det var hans ide
aggro är en skön snubbe
www.parhamvic.com
Niker så fins det rappare som e avensjuka sen långt tid tillbaka å hatar på momo i varje trå ;) dumma fan
Pablo Escobar: Vad fan! ÄR du medlem nu? :D
Fet! Parham lägger sina rader klockrent! Momo Spottar sina rader med stolthet! Det ända jag kan säga är att låten är FET Pis
BoQ - BoQ - BoQ
hahaha så jävla skönt! :D haha soft o köra på newyork beatet! :D fast new-york´är bättre!
den lever....