En hel låt behövs, för det låter riktigt bra redan på denna biten..
Ser fram emot att få höra en ny låt från dig..
The thing is, we cant separate our feelings..
denna är gammal :P?
SunShine Reggae!.
Tycker det är synd att du inte gjorde den längre. Gillar beatet & rappen som fan :) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
asså jag fattar inte :S bara jag som tycker den inte är något speciellt alla värkar dregla som hundar o sånt men ja ser inget speciellt i den :S ajja peys
Vafan, jag tror jag har hört denna låten innan ? Låten va bra... Men börjar bli trött på alla kärlekslåtar.. Tjejer är fan inte hela livet..
Highfive anyone, anyone?
05-01-11 18:10 den e lixom snart 2 år gammal
http://www.myspace.com/akinonline
så fucking kass..älskar du alla eller? haha till och med killar nu. Håll dej borta
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
JN P20 han hetter Perfektion. nu Denna låt är fett gammal:D
NY whoa Byb1
Systemet är flippat!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
aa håller mee toppen..
NY whoa Byb1
Välldigt låg acapella och som någon sade, trummorna ligger lite i otakt. Men annars var den bra;)
DD Productions 2oo7
texten är riktigt grym, du lägger det mycket bra,, du får ut dit budskap bra
ennu mer whine av fonky.. Naaaw stackars!!!
Fuck
asso matte, tycker du synd om dej själv?
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
men ta bort tråden då! ingen vill se fonky bajs.. rappar om att allt e synd om honom, haha !
Fuck
varför klagar du på livet osv? du lever en gång, va glad för de, whina inte på livet;S
som vanligt manne, då lägger du de helt perfekt! du e så fakkin' tung mannen!
www.myspace.com/fresh4elements
1.först gör du en låt där du e fett kär i en tjej o älskar henne. 2. sen gör du en låt me soysoy o nåra typ om att du knullar bitches. 3. sen whinar du igen. 4. för nåt bra me din talang ist för o whina..
fan, tror ja hört denna förr? :S knas.. känner igen reffen & allt ju.. men men, den var tight... peace mannen
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Asså, min flickvän har varit här i två veckor. vi har varit asså helt på varandra i två veckor och nu har hon åkt hem (igår) och vi får inte ses på 3 veckor, saknar henne redan. vet inte vad jag ska göra. älskar henne så jävla mycket så det finns inte. men iaf så anntecknar....
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
hon åkte bara till mej:(
Daterat 05-01-11 18:10 låt tråden dö
www.samyprod.com
Moderator
2007-01-11 23:21
Alltså varför sitter ni och fuckin tjaffsar i en tråd som är exakt idag 2 år gammal för?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion P19 Ska du inte fira ditt blivande barns två-årsdag heller.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Frän låt! droppa text..
Eriksson1337 ftw!
haha shiit två år gammal :) galet:P
SunShine Reggae!.
Asså, min flickvän har varit här i två veckor. vi har varit asså helt på varandra i två veckor och nu har hon åkt hem (igår) och vi får inte ses på 3 veckor Asså anntingen är du mes o gör sånt här o skiter i beef o skit. Eller lägger du ner sånt här toffleri om du vill ha respekt i dina beef låtar.
Riktig Bra!, men Lite kort.
You cudn't catch up, Even if your name was Heinz!
Flowet, perfect. du blir bara bättre & bättre, detta gillas :)
riktigt bra, lät bättre nu :D BIPUP för FONKY!!! ;D
en utav dom bästa låtarna jag har hört från dinn sida på senaste tiden.. gör gärna låten längre gillas mkt från min sida.. åxo skrytlåtar från din sida uppskattas mkt mkt =P
Du vet jag äger dig!!
Moderator
2007-01-13 02:06
Alltså är snubbar fuckin blinda eller vill dom inte se det man skriver?TRÅDEN/LÅTEN ÄR ÖVER 2 ÅR GAMMAL! Radera, tack
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
har hört 1 bra låt med dig. Levande legender, där knäckte beatet. Vad hände med den stilen? i övrigt för fjortig låt för min smak
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
du e jävla tönt fonky.dödar din flickvän tre gånger omm
men vafan. låt tråden dö bara?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
ärligt, kommer folk in och snackar nu "de bra de bra" "de keff de keff" 2 år sen.. han har ju mad utvecklats sen han spelade in de här. ärligt sluta slicka röv folk eller spotta skit. den är inte alls bra jämfört med de han kör nu som perfektion och de vet vi alla inklusive han som gjorde låten.. deal with it kids
oh no he didn´t!
den kritik han ville ha för denna låten fick han för 2 år sen och där e fakta.
oh no he didn´t!
ta bort denna keffa tråd o låt..
hahaha "du har blivit bättre å bättre" någon tänkt på att tråden e 2 år gammal?
Folk gör bort sig. fan tabort tråden. pallar inte se alla blåsta kommentarer :O
wait a minute man..
Den va okej! men du va faktiskt bättre för!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.