Marty P21 hehe jo jag hajjade väl att du inte hört den eller nåt, ville bara påpeka det hehe men hursomhelst så borde du väl lyssna på alla andras bidrag, det är ju en whoa-tävling å jag drog den i rond1 ;)
Éxitus
jag förstår inte varför folk uppmärksammar "flowmissen", jag tycker inte det låter fel alls, jag tycker att det är en tung rad som levereras på ett annorlunda sätt. var inte rädda för förändring =).
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
"i'm coming at you(atcho) like when I sneeze"-latin "coming at you (atcho), like I sneezed through my dick"-copywrite hmm? slapyomama? lägger det under standard, ris raderna mot keff känns ruggigt played "ligger risigt till"osv...även bålgeting raden har kickats, sup with that? Tyngst i latjolajbandgangstas var kvist..
Kul att ingen utanför ert eget crew propsar er...
It's all alright!<br>
whoa P18 aha, så du la den i round1, hehe, sorry! men jag lyssnade inte på ert bidrag. Servern var nere när jag skulle lyssna på alla har jag för mig. sen gällande played out... de blir fett homerun och seger ;-) Att folk lägger liknande rader är inte konstigare än att folk gör liknande "melodier" i sina låtar. vi är människor och många tänker likt någon annan. big ups till bidragen, men mest till market
Marty, true that! Lyssnat ett par gånger till nu, Latin lägger det också jävlit tight,big ups!
"nah, I didn't catch a flue, but I'ma get at you (atjoo)" Copywrite igen
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
market är överskattade! 031 lägger bättre rap.. market har intro och refräng vilket är till deras fördel... dom låter bättre än vad dom är! 031 e mer skillade här asså..
/ Känslan tar mig dit EP2009
mer skillade? aaa å en vaknade du.
I'm not undeground or commercial - I am Hip-Hop. Market crew.
Av Slapyamamas bidrag att döma så finns det i vilket fall några killar på whoa som har peniskomplex ;D
Market lägger det tight 031 lika så! tycker Market har mer flow å skönare rader! markets beat betydligt skönare än ett snott beat som 031 har! 031 lägger sina rader tight på sitt beat även fast dom borde tagit ett annat beat val! Market lägger sina rader och visar vart skåpet ska stå! skönt beat! Om jag var dommare skulle jag ge market-3 å 031-2 Båda va tunga men market visar den bättre sidan
BoQ - BoQ - BoQ
"markets beat betydligt skönare än ett snott beat som 031 har! " hahahahaha.. "snott beat"
Pluralis P20 men seriöst.. lägg ner någongång..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
fetaste beatvalet går till market, YA'LL WANT SOME HIPHOP?
this goes out to my little princess
Hampuss dom låter bättre än vad dom är hur motsägelsefullt var inte det, bland de dummaste jag hört. Tack för props, tycker 031s bidrag var chillat, över förväntan, men dem dog, tveklöst. Pöööjs.
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
031 vs. Market här var 031 mycket bättre än sitt förra bidrag men vet inte om de räcker..tror market vinner med 3-2. Riotstarters vs. Slapyamama Shit, va gör riotstarters ? detta var verkligen inte bra , va hände med attityden och flowet ni hade förra ronden ? slapyamama var bra, tilräckligt för o vinna semin iaf. men både 031 o market var bättre än dom andra ! skulle vart dom i final
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
slapyomama .. haha fy fan vilket outro :D .. så jävla snyggt.. tyckte ert bidrag var bra.. men ärligt.. alla 4 hade riktigt bra bidrag.. ska bli riktigt kul att se vilka som möts i final iaf :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
MunQ sluta klaga, om du inte orkar vänta så behöver du inte vänta, ingen tvingar dig.. vi gör vårt bästa och nu funkar länken, de va bara lite strul med hemsidan förut,,
www.Pangbrallis.se Incorporated
"markets beat betydligt skönare än ett snott beat som 031 har!" haha vafan lyssnar inte folk här på hip hop?
market
Riktigt besviken över Markets bidrag! Gick inte äns att lysstna på .. kammar dom denna är de något som inte stämmer .. kidstuff!
Många tunga bidrag.. men är fortfarande bara nöjd med några saker: Exitus vers mot riot Riots förra bidrag idiots kval!
soundcloud.com/brormusk/sets
spektrum det jag tror hampus försöker säga är att ni lägger refräng o så och får det att LÅTA ganska bra... men om man lyssnar noga på texten och rimmen så är det inte alls avancerat... alltså att ni låter bättre än vad ni är.. vårat bidrag e ren rap rakt igenom.. vårt bidrag kanske inte är lika strukturerat och LÅTER lika bra.. men text-rim o flowmässigt e vi bättre
market Market går inte och lyssna på ert bidrag faktist.. bara gap och skrik orka inte ens lyssna klart. suck. grymt intro det enda.
.....
ja okej 031 kanske var med hiphop än market o la lite säkrare o så som ni sa, men fortfarande ni möter fan market bara namnet tar dem vidare haha :)
va fan? vem är edt som låter som dosse då? har ingen koll på hur mfs och jacket låter riktigt? vem kan jag tänka på? okej, parham och nån annan var bäst då.
www.myspace.com/victorhollender
Marty P21 jamen det är ingen fara vafan, fan så fort man andas blir man ju anklad för baiting i det här hiphopsamhället hehe NickoKick P17 om du inte kan medge att du inte satt den tight känns det löjligt,, lite fleppo2 över det där "det var tänkt så, det är annorlunda" blabla, du stressar sönder den andra 4an, å den "tunga" raden kompenserar inte det riktigt, vem som helst fattar väl att nån av er skulle lägga en sån rad... inget ont alltså , du kan bättre tycker dock inte du hållt måttet alls under den här battlen, dock så satt flowet tightare den andra 8an som sagt
Éxitus
har röstat :)
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
Fan kan inte ladda ner låtarna!!=(
http://soundcloud.com/rod_g
när kommer resultat?
----------------------
whoa P18 om du tycker att jag stressar fram raderna, så visst, det är DIN åsikt. JAG , notera, JAG , tycker att det låter som det ska och att ingenting behöver ändras. tråkigt att du inte delar min åsikt, men det är upp till var och en. Am I Right?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Dosse: haha flow e väl det ni är längst ifrån att va bättre en oss på, texterna är inget å hänga i granen heller. Ja gillar era röster å sound. annars e d ganska blekt. Vinner ni blir ja förvånad. detta är battle pojke, inge söndagsåkning.
I'm not undeground or commercial - I am Hip-Hop. Market crew.
"Va inte rädda för förändring" - Nickokick leker B-Funk / Laxmacka. Rakade ben
Rock The Beat Entertainment
final: 031 Vs Riot, Market är fan så grymma, men 031 gör en as fet låt och market en halvdan i denna ronden
Succah Sweet
Mina röster är redan inne så att jag pratar åsikter här gör inte domen annorlunda. så klaga inte. Nickokick: Tycker inte det låter som att du stressar fram det... Jag tycker det låter som att du har tatt ditt vers-spår och flyttat det off beat.. Fast det märks att det inte är fallet.. Och tycker du det är tight fast nyskapande så har du ingen taktkänsla. Det är fakta.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Latin: Tackar ponken! Elless: Ett negativt ord till om B-Funk och jag tar tillbaka min röst. buckabuck!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
orka vänta längre på rösterna nu asså ;) ÖPP me dom
CHEA BABIES"
It's all alright!<br>
dom kommer nog så fort folket som annordnar fattar att whoa är uppe igen.. tror alla röster är lagda sen ett rätt bra tag tillbaka.
Hell yeah! Rösterna höjs, aggritioner ligger i luften och Market samt 031 står ögon mot ögon och kastar skit över varandra... BEEEEEF!
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
adde_bootyhuntaz P17 WORD asså seriöst du hyvla min hjärna!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjaffs.. grymt grymt.. cool.. "I can also rap in english and soud like a gangsta" var grymt skön . är det ablyx eller what?
soundcloud.com/brormusk/sets
Xeilon: Haha vem har sagt att det va nått negativt ? ;)
Rock The Beat Entertainment
031 tar Market textmässigt... Därimot tycker ja d va jävligt tråkit å lyssna på 031s bidrag... Men market, d räcker inte å låta bättre...
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Bubonic Vi är bättre. det här är "Audio-forumet" också. 031 kan ju bränna studion och joina lyricism crewbattle nästa gång
market
Senast inloggad: Idag 19:47 från porias sida om dom har rösterna försöker dom bara få oss o lida lite mer
----------------------
Fre_drick... Lär dig ta kritik... "fick man en krona för varje flowmiss skulle ni va rika som troll" OUUUF, dom *skakar i skorna* ... Hittar typ nån enstaka rad som "dög" ... Ja tycker inte ni e bättre, så e d bara...
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Schri: det är jag som lägger den versen. Ablyx är han som börjar sin vers med "Rullar upp". özz