I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-02-01 22:39

Tävling - [email protected], Results&Final

Tja!

Här är resultaten från rond2!

Market vs. 031 = 4-1

Slapyamama vs. Riotstarters = 3-2

Final :
Market vs. Slapyamama

Deadline : Söndag 13/2

Låtarnar!TACK till min manfu och kallan på whoa från #feelings@quekenet för server spons..

Röster och komenteringar följer i nästa inläggen.

/PEACE!

tja

2005-02-01 22:40
roni_k :

market vs 031

market droppar felfritt och helvilt hehe..introt e så jävla getto :D..
alla rappare har flyt och sköna rader!
skön "refräng" eller vad jag ska kalla det..
man hör att prim verkligen har utvecklats från kvalet till nu!
riktigt bra bidrag och det finns inte så mycke mer å säga om saken..

031 har rätt så skönt beat, efter att ha lyssnat diggar jag låten
mer å mer.synd att låten var så kort, ville höra mer.
bra flyt , men jag tycker mfs flöt bäst
och tog i lite mer än de andra.tycker inte texten var speciellt
rolig..

röst : market

slapyamama vs riotstarters

gillade inte slapyamamas första beat och tycker det lät tråkigt..
andra beatet var skönt och latin flyter riktigt bra, jag tycker elles
låter tråkig..kvist och pluralis är grymma! marty är också riktigt
grymm med sin delivery!tråkigt outro men skönt hehehe....

riotstarters :
jag börjar tröttna lite på nickokick ,tycker han låter likadant i
alla låtar, men det är inte dåligt.det var inte precis det bästa
från idiotförklarad. gillade inte heller första beatet men andra
var fly. "Slapyamama åker ner som en viktväktare" :D
Fredrik ablyx och azzem droppar tuungt!hahahahahha alltså
outrot...en till busringning, hahahahahah!!! så sköön..

dethär var nog den svåraste matchen att dömma men min röst går till :
riotstarters
tja

2005-02-01 22:43
Xeilon :

Mina motiveringar är i allmänhet hårda och står enbart i relation till varandras bidrag. Inget utifrån, utan min egen smak och kunnighet. No disses.

Riotstarters:
Bra beatval. Nickokicks första fyra på första beatet är halvdant efter hans standard. Sen går det dock, tråkigt nog, utför totalt. Ligger oftare off-beat än on-beat Hans överlägset sämsta insats i crewbattlen och enligt mig nog det sämst lagda i tävlingen hittils.
Andra emceen. Tightare lagt än det precis innan. Dock känns rösten lite klen och linsvätska-viktväktare? njaa.. sådär.. texten känns som leta punches och glömma resten. Och inga punches som kändes direkt hårda heller.
Tycker flytet inte är direkt snyggt heller. snabbt måste inte vara bra.
ok beat. bättre röst och deliveryt funkar. raderna känns dock tråkigt mediokra och det funkar inte kanon i semi när det är battle.
nästa emceen: riktigt dålig rad om pluralis. sneluggen känns played out efter allt tjat i whoatrådar. Men det har väl kanske nån poäng nånstans i världen.
faktafel om latin. Han slog mig i en tagteam ihop med paco.
nickokick igen. Lägger tight igen. felmix eller hjärnsläpp innan? konstnärlig frihet?
sista raderna ger inget till.
Och jag fattar inte riktigt poängen som är rolig med samtalet. Ni har ju ingen slutkläm på det hela? inget som dissar? tycker inte han låter så rädd alls? folk låter typ så i en telefon? Ni hade också låtit så? aja.
Tycker ni saknar queff rätt hårt. Nickokick lägger under sin nivå. och de andra försvinner på nåt vis i mängden. inget som sticker ut nånstans.
Note:

Slapyomama:
inte så hård diss med introt. tycker mest han låter charmig. haha. det är ju inte så att queff i mina ögon målar upp nån annan bild av sig själv nånstans (utan ironi då).
JOBBIGT beat. Elless. det sitter men inte speciellt översnyggt eller utstickande. kommer väl mer sen.
kvist. hård elak diss om adoption. Snygg övergång till marty. andra halvan av det korta där var inte så mkt att hänga i julgranen dock. strukturen kunde dock blitt schysst med annat innehåll. pluralis har några osäkra stavelser i första delen som komemr bort lite. men det sitter tight till slutet. ouppvärmd?
latin engelskan når varken kvist eller plu det är några rena fel i uttal jag stör mig på. flytet slår dock båda hittils. på svenska är det nice. dock tycker jag det hela känns lite sluddrigt. utöver skånskan.
Mkt bättre beatval. Kvist börjar riiktigt snyggt med beatanpassat flow i början. Det faller av lite svagt ett tag flytmässigt men kommer igen med dubbeltaktgrejerna. Bästa du lagt i turneringen hittils! Fett!
elless. Tycker battlet var din sämsta rond i wm och det känner jag igen här. rösten och deliveryt går inte att klaga på men raderna känns inte nånstanns alls.
Pluralis. fet övergång! skönt flyt i början. men att du halvmumlar på "take you dick out your ?flow" drar ner en hel del. tar igen en del dock. Attityd har du överdoser av i rösten och deliveryt. Raderna är inte vad lagt på en del andra saker nuförtiden men. Flyt/rimsturuktur är ibland riktigt snyggt och alltid helt ok. diggar hur du lägger t.ex. "make up for your small dick"-raden.
marty. Din röst är och kan nog inte vara riktigt battle. rimstruktur är det grymt på och flowet är varierat och trevligt att lyssna på.

tja

forts Xeilon :

031:
Skönt att slippa jobbigt introt faktiskt. Grymt nice beatval. älskar det.
Det är relevant då en bra emcee vet vad han flyter tight på. och vad han inte kan hantera eller framstår sämre på. Man ska kunna framställa det bra och alla kan inte låta nice på alla beats. och så skapar det ju mer bangerpotential med ett fett beat. mer digg-faktor.
hm. jacket. Flytet är bättre än det vart hittils i tävlingen. men vissa av raderna lägger du på det sättet jag stör mig på i flera av era grejer. (ex. leever knappt - treedje plats) Känns som det dras onaturligt mycket på första stavelsen (e:t) där. blir inte snyggt. Textmässigt ok men inte mkt mer. rimmen funkar men inga rader som höjer ögonbryn. Känns som att deliveryt inte är riktigt färdigarbetat heller.
parham känns mkt stabilare och säkrare. Det kommer dock av sig något i andra halvan. där blir det lite osäkrare i framförallt flytet. Rösten är dock rakt igenom grymt välljudande. Flera bra rader också. "för att skaffa sin respekt via nätet."-grejen är nice. "det är mycket skitsnack när spektrum har ordet."-raden likaså. Inga överpunches men snygga och vällagda. slutet känns lite "vet inte vad jag ska skriva som funkar bra" men styrs ändå upp av snygg övergång till nästa rappare.
mfs. deliveryt är bästa du lagt hittils och det jag klagat mest på hittils har du lagt bättre här. Några svaga punkter i flytet. känns som att ni alla tre har vart fast i ett visst rimschema som inte låter bra och nu jobbat hårt för att få bort det. främst mfs och jacket här då.
vidare med mfs. Inte lika mkt ordbajseri och mer välstrukturerade rader. "ångest-gången"-raderna är ett rätt stort undantag dock. inte bra alls där. Men det är också ända lågvattenmärket och det är sammanlagt det bästa du lagt här hittils. nog bland det bästa jag hört med dig alls. nice. Fattar dock inte sista raden ett jävla dyft. "lämnar market i skuggan som en rembrandt"?

Market:
Gangstah!!! nice. bästa introt i ronden.. haha. "Fuck that, he got blood on my new shoes" gjorde ALLT! haha.
Fett beat som bara fan. spektrum passar dock inte hundra till beatet. Eller. vet inte vad det är. men han känns lite alienated. texten är snyggt strukturerad och välspottad flytmässigt och 100% on point. några rätt schyssta rader. dock ingen "överskattad som alkohol"-klass här. lite besviken på det faktiskt. tror det är deliveryt som inte passar framförallt. röstläget låter inte som det beatet uttrycker.
Uhh. Gått igenom tävlingen med bäst verser av alla hittils. Nog spottat minst men fått in flest poäng ändå. smått imponerad. big up! nice rader. "rappar som syndiktatet" är elakt. haha. refrängen känns som snygg multirappar-vers vilket både är positivt och negativt. Det låter onekligen galet nice men ni skulle inte haft det som refräng och tatt det igen sen. skulle dratt en my multirappar-vers sen istället.
nästa rappare(spektrum?): Tung rad med dosse där! hårt delivery i starten av första raden men du tappar inlevelse. det kommer och går litegranna. Du skulle nog tjänat på att gå igenom versen lite hårdare uttrycksmässigt för att få det helt "felfritt". flyt och struktur-mässigt når du inte spektrum eller framförallt uhh men slår både jacket och mfs. "parham var bäst i laget med sämre än hela market" Tight rad!
Nästa rappare(delta?): sämst i market. dock ej dåligt för det. tycker du tar jacket och drar jämnt strå med mfs på ett ungefär. Beror främst på ett delivery som låter smått oengagerat och textmässigt var det lite ojämnt. Raden om "göteborgs elit är väl förstörda för livet?" skratta jag gott åt dock!

Vinnare: SlapYoMama
Motivation: Tidvis glimmrande, konstant battle-type-o & aldrig otight möter oväntat låga toppar och ännu mer oväntat djupa dalar. SlapYoMama var Sverige, Riot var Norge. haha.

Vinnare: Market.
Motivation: 031 gjorde en bra insats men jag hade väntat mig en ett strå vassare parham och en dosse till denna ronden. Det kunde gjort skillnaden. Då hade mitt val varit jääävligt svårt här. Tycker dock dessa två bidrag var bäst i semin. Men men. Market var tyngre och vinner man inte så förlorar man i vilket fall som helst.

Objektiva utomstående slutsatser:

Slapyomama: Riotstarters figurerar som nya snökedjor på slapyomamas nya snöplog, direktimporterad från tysklands södra skogar.

Riotstarters: Om nickokick ska fortsätta flowa som han gjorde i denna rond är mitt tips att han ska ta en deltidsanställning på max som ketchuphållare. Du flyter som två år gammalt stekfett på maxbrudens ass.

031: 031 kickar lika kul som faulty towers är för treåriga porrstjärnor.

Market: Market kommer in och jabbar skiten ur 031, som om det var Bob Sap vs. Wee Man.

tja

Allyawan :

Riotstarters vs. Slapyomama

Detta var relativt lätt att döma med tanke på att låtarna e identiska i uppbyggnaden..

Riotstarters droppar riktigt jävla hett asså.. trots lite flowmissar här o där..
mäktigt jävla flow asså..

Slapyomama likaså..
Men.. Slapyomama känns mer överlägset och proffsigare i minsta detalj..
blev jävligt jämt allt som allt men i slutändan så blev..

..Slapyomama vinnare enligt mig..

And I'm really dissapointed in Paulie .. Get your ass in tha booth

---------------------------------------- ---------------------------------------- ------------

Market vs. 031

Mäktig match..

Market droppar en jävligt bra låt.. alla gör det lika hett som alltid..
men inte så hård jag hade önskat.. inte alls så personlig nivå som jag kräver.
och FAN för att Afu Ra gjort min absoluta favoritlåt "hiphop". Annars hade jag
uppskattat beatvalet mer.. och inte tänkt på att ni kickade sämre än Afu..

031, hårdare och nästan exakt så jag vill höra resten av lagen droppa...
bättre helt enkelt.. underbart beatval..

Vinnare - 031

---------------------------------------- ---------------------------------------- ------------

KOM IHÅG ATT VI ALLA ÄR OLIKA OCH TYCKER OLIKA! DON'T HATE ON ME BITCHES!
tja

2005-02-01 22:44
Lönlös:

Lönlös röster rond 2

031 vs. Market

031;
Största pluset är väl i stort sett flytet som OFTAST sitter jävligt on-point. (men flowmissar förekommer)
Framför allt lägger Parham det äckligt tight.
"saknar brett spektrum, du borde byta namn till monoton"
"borde lyssna på dig själv innan du dissar någons röstläge"
är rader som är jävligt träffande och med laidback flow, men samtidigt aggresiv stil så blir raderna otroligt feta.
Minuset är rätt jobbigt och tar en större del från låten än vad flytet tillför positivt.
Jag pratar självklart om deliveryn som sviker totalt. Parham lägger med fet delivery eftersom han är den enda som lägger det med personligt..

Helt okej låt, men helt ärligt blev jag besviken, för ni kan bättre.

Market;
"fick ni en krona för varje flowmiss skulle ni vara rika som troll"
jävligt skön rad.

Uhh är så jävla mysig. helt sjukt tight, roliga rader och deliveryn sitter helt najs på detta beat.

"parham var bäst i laget men sämre än hela market"
hahahaha, fet rad!!

jag vet inte om det är fredrick eller carola som kommer sen, men du har ett tag kvar, framför allt text- och flowmässigt.

En bättre låt helt klart, fylligare, roligare- och bättre rap.

Röst: Miggedymarket.

Riotstarters vs. SlapYoMama

Riotstarters;
Okei. Nickokick, om du ska lägga sånt där flyt måste du lägga det otroligt tight och det gör du inte. Jävligt bra rader dock. "utklassad"-raden ligger jävligt mumligt men den är fet.

Den andra rapparen kommer in helt otroligt fett.
De första 4 raderna + "kommer ner å klår upp er"-ordleken är minst en 10-poängare.

Den tredje är jävligt tight. Finns inget mer att säga, fett.
Den fjärde. Ah aHAH ha hAH hA ha hAH AHhA hAh AH
"whoas egna ghettogosse i snelugg"..
fyfan bästa jävla raden... så personlig. fett.

Nickokicks andra ligger mkt bättre.
rimmet köpenhamn - dirty south var sådär lagom rimbögigt, and it's how I like it. fett.

outrot är kul!

slutsats. inte lika fett som det första skulle jag vilja säga. rapmässigt var det bättre. men alla ni är asroliga när ni drar lite mindre seriösa låtar och punchlines. får se hur det går.

SlapYoMama;
vilken clubbänger ;)
"dina kinapuff, du ligger risigt till" känns lite.. dålig :D

HAH, Latin, wtf. Copywrite har seriöst lagt typ 2 at-you-p-lines och jag har hört typ 3 amerikanska netcees lägga det :D den känns played. fast du har inte hört den säkert. men så du vet :D

"stick och brinn som en bålgeting" - Spakur typ 2001 ;)

det andra beatet är riktigt grymt.
jag tror det är kvist som kör först (ni får slappa mig å min mamma om jag är ute och cyklar). hursomhelst är det tight.

grejen innan Pluralis kommer in är fet.
synd med flowmissarna dock.
"tried to diss me cuz I didn't wanna make a song with you" - hård som fuck. mer sånt å mindre mammadissar, tack.

"domarna hör era skrik, ni tappar rösterna" känns också lite played marty =) hur många har inte dragit röst/röst-grejer :)

okei, outrot var rätt kul också.. haha.

hmm, sammanfattningsvis, MASSA played grejer. bäst på låten var nog EllEss, tätt följd av Latin!
rent rapmässigt så skulle ni kunna lägga jävligt mkt bättre än vad detta är. kvist överraskade positivt på mig, Pluralis la det aight. men ni kan mer och framför allt bättre.

Röst:
Denna blir svår.
grejen är att jag gillar Riotstarters mer lekfulla diss-stil, men samtidigt kan jag inte sticka under stolen med att hela SlapYoMama känns som mer kompletta rappare (mer utvecklade skillmässigt). Dock visade inte denna låten det. Jag hade gärna hört att SlapYoMama höjde sig ett par nivåer från rond ett, denna räckte inte.

Vinnare blir alltså Riotsquad.

tja

2005-02-01 22:45
Pouria kunde tyvärr inte komma med motiveringar denna rond p.g.a datorproblem men han röstade såhär :

Slapyamama vs riot

Market vs 031

Tack till alla som deltagit!
tja

2005-02-01 22:51

Done told ya'll!

Xeilons motiveringar är roligast! hahaha, SNÖPLOG! - Tack allesamans, det var en nice rond, och tacj riot för en god match..

peace
It's all alright!<br>

2005-02-01 22:51
aight aight..
najs!
blir kul final
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2005-02-01 22:54
var väl ganska väntat det här
hade dock hoppats lite på 031 ändå, men förstår varför
market vann, strået vassare
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2005-02-01 22:57
Xeilon
Norge vann mot Sverige ju ;D (handboll) höhö...
tja

2005-02-01 23:06
Miggedy Market be tearin the whole mother fucking place down. Big props to my main nman Uhh, when he be on the mic, somebody´s bound to get hurt from them punchlines.
I´m out like them niggahs 031 in round 2!!!!!!!
HOLLA

2005-02-01 23:06
Xeilon

Det du sa om Pluralis "Take your dick out ya ?" grejen tar jag på mig för min kära kompressor gillade inte plu's röst så dom flesta S'en låter som grova läsp ljud. My bad ;)
Rock The Beat Entertainment

2005-02-01 23:10
031 :( aja lycka till i finalen
----------------------
Admin

2005-02-01 23:19
Riktigt trevligt att läsa, skönt som fan att höra att folk diggar min 16bars eller åtminstone att utvecklats. Det är första gången någonsin i den här tävlingen som jag lägger battle och att få möta Market som har flera år på nacken och ändå få med sig EN domarröst är jag ändå nöjd med. Dock tycker jag att Market är lite överskattade precis som alkohol, trots att de är tighta, där särskilt Uhh briljerar. Speciellt rimmen ligger ju helt klart en nivå ner från vårat bidrag. Men hade vi haft med Dosse på bidraget och en refräng och vävt in till en helhet hade vi kanske kunnat matcha.

Xeilon: Om du hade lite finkulturell begåvning hade du kunnat kännt till att Rembrandt anses vara den skickligaste konstnären i historien när det gäller att leka med ljus och skuggor. ;DMen visst, kanske jag ska sänka mig till raka och simplare punches så att folk förstår, whoa är trots allt ingen fin salong.

2005-02-02 00:14
Aiiiit nice med final då. Tackar 031 för en bra match.
Och vill rätta Xelion med att jag inte är sista rapparen. Jag är näst sista. Skärpning!
I'm not undeground or commercial - I am Hip-Hop.

Market crew.

2005-02-02 00:42
niiice. alltid kul att läsa motiveringar :)
xeilon, du är mig på spåren. skrev till ett annat beat, men tycker ändå det blev tiggedytight
pööjs.

Slapyomama är så gott som döda, oh ja.
www.filtret.wordpress.com
market presenterar....
Filtret netplay

2005-02-02 01:12
mfs: du borde inte förklarat raden.. nu VET jag att det är en tråkig rad.. hade du lämnat mig ovetande hade jag kunnat förbli sån.. och den är inte komplex, den är simpel.. punchlinen tappar ju all kraft den eventuellt har om ingen vet att rembrandt var speciellt känd för sina skuggor.. kickar du raps i konstgallerier så kanske dom diggar.. men ja.. you get the picture... ;)

latin: "den enda battle latin nånsin vunnit var när han var spermie " lägger han som rappar innan nickokicks andra vers på deras bidrag.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-02-02 01:23
exakt! haha.. good boy!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Producent

2005-02-02 07:00
tungt av market
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2005-02-02 07:32
Fan, synd..grattis till slapyo..blir en kul final..

". Ah aHAH ha hAH hA ha hAH AHhA hAh AH
"whoas egna ghettogosse i snelugg"..
fyfan bästa jävla raden... så personlig. fett."

kul att nån digga ens shizz!
Admin

2005-02-02 08:32
Xeilon: "you get the picture" lol! Tror fan jag ska ta rapkulturen och blanda upp med lite rödvinsdrickande kulturnördar någon dag, ställa mig och ha freestylecypher på konstmuséet. Det är ingen konst för mig att kicka grymma punches om tavlor ;D

Glömde tacka Market för en trevlig rond också. Får väl helt enkelt hoppas på att Delta inspirerar hela gänget att ta ett sabbatsår så jag hinner utvecklas ikapp till nästa år då, hehe.

Rappare

2005-02-02 09:27
hehe.. aja.. de var jämt iaf ;)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2005-02-02 10:19
TAJJT FAJNAL!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2005-02-02 16:30
aiit
tja

2005-02-02 17:51
Fett av market!
Är det så?

2005-02-02 18:00
Markets två andra bidrag diggar jag betydligt mycket mer, men härlig delivery iaf :D

2005-02-02 18:36
Fan va skit..dom två sämsta lagen gick vidare!
Öronorgasm!

2005-02-03 00:44
ska bli kul att se vad dessa crews skrapar ihop till finalen,,
www.Pangbrallis.se Incorporated

2005-02-03 01:14
fan va market dödade.
Anata wa daka baka desu.
Moderator

2005-02-03 09:09
031 Skulle fanimej vinna denna.. *fan också*

Jacket: Han flöt ju förfan så jävla grymt
Parham: Vafan han e störst inom whoa
Mfs: Så jävla bra textskrivare

Men om ni hade lagt in en ref eller nåt och dragit ett fult intro så hade de kanske varit bättre... Men vafan är market :S.

031 fo life !

2005-02-03 10:23
icetail word haha

2005-02-03 10:24
förväntar mig ett bättre bidrag av market i finalen!
go girls!

Moderator

2005-02-03 10:30
O31 som sagt !!!

2005-02-03 10:30
jaja...nu när 031 är ute får man la hoppas på market och inte några *host* aa..mm!
Öronorgasm!
Moderator

2005-02-03 10:33
Men dem skulle fan tagit den ! ... Sitter här och snyftar* nu ... Peace ! GbG is the shit !

2005-02-03 17:16
"audioforumstönt" ??

o hur låter en sådan?

2005-02-03 18:08
täppt i näsan o arg ton med pubertetsröst o skitkaxig stockholmsdialekt + massa massa vokalrim o multies utan nåt som helst sammanhang
http://www.allyawan.com
http://greenstreetwan.blogspot.com

2005-02-03 18:33
Tung rond,

Gilla dock inte elless i denna rond, Boy du är inte battle mc du är "tänkapåvesäntligasakersomalltmella nhimmelohelvete"
:D
men grymt slappies!

Market knulla rakt av! tråkigt att inte 031 la tyngre för jag vet att alla har kompetens att lägga riktigt tungt..
men MFS ojoj fan va du utvecklas mes biggedy up till dig i hela tävlingen!

riot fan ni borde veta att Qib är sista nyckeln till låset i erat lag!
jävla Qib jag satt bara o vänta på att din stämma skulle komma in i beatet! men icke...
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-03 19:11
har jacket stockholmsdialekt ?
say whaaat ? ?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2005-02-03 19:12
Skön rond.

"whoas egna ghettogosse i snelugg"...

man, i love that line.

Synd med riot, propps till domarna och arrangörerna... ska bli kul att se finalen.. go market...

2005-02-03 19:23
Virtual_Sexuality P17

som om vi uteslöt Queff med egen vilja? han hade inga inspelningsmöjligheter så han kunde inte vara med på låten. Vadå veta bättre? skulle vi lämna W.O. kanske?

hater

2005-02-03 19:35
Walle :

du verkar vara lite iq-befriad.. Jag skrev skitkaxig stockholmsdialekt, jag skrev inte att stockholmska e skitkaxigt, nej jag syftade på en skitkaxig typ av stockholmsdialekt...
om du fortfarande ställer frågor så börjar jag gråta..

Mickmästarn:

Nej jag sa bara hur jag tycker en typisk "audioforumtönt" låter..

iqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiqiq

2005-02-03 19:37
hahahaha
"du droppar riktigt bra (allvarligt?) när du tappar mitt texblock"
hahahahahahaha
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2005-02-03 19:37
jo den va chill :D

2005-02-03 20:02
Azzie hehe asså ta det med en nypa ironi det jag skrev..
man kan säga att det var ett annat sätt att uttrycka min förlust för att inte få höra Qib..

men endå ni stog upp jävligt bra o jag höll på er.. (för att få höra queff i final) haha nää..

Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-03 20:10
"täppt i näsan o arg ton med pubertetsröst o skitkaxig stockholmsdialekt + massa massa vokalrim o multies utan nåt som helst sammanhang"

hehe jaja då kan ju inte jag låta som en sådan då...

2005-02-03 20:34
"täppt i näsan o arg ton med pubertetsröst o skitkaxig stockholmsdialekt + massa massa vokalrim o multies utan nåt som helst sammanhang"

*host*Pluralis*host* ;)
Öronorgasm!

2005-02-03 20:40
Baste ? skitsnack? plu är inte ens en sthlmare

*host*bastedrygbitch*host*
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-02-03 20:45
nää men förövrigt skulle stämmer det nog..jag är medveten om att han inte är det..men men..fel av mig :P
Öronorgasm!

2005-02-03 20:49
oj du kanske inte fatta att jag var LITE ironisk heller..!
Öronorgasm!