Franz Fabel - Älskling

Vår Hiphop - Audio & Video

Franz Fabel - Älskling

Detta är låten "Älskling" det mörkaste spåret på Franz Fabel Epn som kommer nån gång framöver.
Skulle vilja ha så mycket kritik som möjligt!!!

Franz Fabel - Älskling

!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Beatet var ganska coolt, men det känns som om raderna är lite för långa? det låter otaight tycker jag iaf, dåligt mixat, adlipsen ligger för högt..
360 GT: Beezwaax
ok tackar för kritiken, dock så är det bara en demo inspelning, ska spela in det i riktig studio senare...
!
Okej okej, men pröva flowa på olika sätt så blir det säkert bättre.
360 GT: Beezwaax
kolla in låten jag gjort med cuchi och pontan.. den finns också här under audio.. peace
Det finns ingen dålig musik
bara olika bra
186 P18: Ok, men vad... Så att man vet vad som skulle behöva förbättras...

glöggish P18 Har tänkt släppa nått länge, kan va kul om man spelat in några låtar.
!
Svårt det ska va att få lite kritik..
!
nej jag digga inte detta, reffen var rätt ok.. men rappen är ingen höjdare tyvärr.. saknas flow , knapp taktkänsla, stelt delivery.. tyvärr asså..
mama said knock you out
saken e den att sverige inte är redo. vissa människor borde kanske öppna öronen mer för det är inte otaight, bara charmigt. men hade det vart nån stor svensk rappare som släppt den här låten så hade säkert kretiken blivigt nåt helt annat tyvärr. men lägg ut (omslaget på boken)
MAD STYLE BEATS FLASH THE MESSAGE!!
jagga-jake P23 Ska inte lägga upp nått mer här, helt onödigt, kan lika gärna lägga upp det i ett forum för indie pop eller nått..
!
skit it då...
eller vadå?
"nej vi krympte barnen" HAHAHHA
http://www.myspace.com/nickedahl
den här låten va ju inte den bästa direkt.
för det första, du hade inge flow alls i låten, dåligt reccad osv