^^ tackar... uppa skiten, alla måste höra
vad är de för beat yao?
It's all alright!<br>
^^ mitt beat jag vann första whoa beatmaker contest på... "i put i spell on you" sampling, som resulterade som ett beat till Noname, som fick äran o kicka över d.. jag gjorde om d lite o körde på d själv oxå..
Lite simpla rim på sina ställen, men annars var de fett najs!
eller jag bara skoja!
den var rolig och flöt fint men hade sina nackdelar också..
haha sjukt trallande var detta...stort upp
Relalalaxa.
"din brud kommer bli kändis nu när hockeystjärnorna erkänner" skön rad. andra versen var lite skön. refrengen var inte bra ! låter slarvigt.
WWW.ISMEN.NU
OOoo *ryser* Hur känns det att vara ihoptryckt, Inte ett dugg omtyckt, att dissa mig kan bara bero på grupptryck. MMMM Va det flyter fettt.. aaaaaaaahhh Men john knullade dig
hahaha fan va skön du memo är i stort sett den enda som släpper grymma grejjer..
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
man tackar -Serum- kompispropps,. annars måste du va riktigt keff..
Memo.. Nej.. jag tyckte faktist att john la fetare dissar o du bara gjorde en bra låt typ.. säger inte att du är dålig så jag försår inte varför du blir sur..
^^ 169kanske till och med.. vart vill du komma? ... chilenare e korta.. john e polack lr nåt.. aja fuck it, kommentera inte mig.. handlar inte om mig.. fast dd e min låt serum, fetare dissare? ok tycker inte jag men ok..
hehe skön... så här ska en bra diss låta!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Ton_för_ton jasså.-. klart d har me va man har sina rötter.. o nej jag e inte kortare än honom, han brukar stå på tå oxå ... vilket e sant... jag e runt 169-170 , 86:a .... skulle va sjukt pinsamt om du va kort du me ;)
^^ sluta stå på tå , nästagång vi ses kan vi göra mer än att mäta oss...
haha, från skills mätning till mätning i allmänhet, är det positiv utveckling eller ?.. kanske ska rigga upp en ring nånstans så kan ni ta en boxningsmatch också, då får ni med styrke mätning med..
Lil_John usch, you have a dirty mind
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
memo P18 ja tror alla redan hört låten?=)
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
aah asså jag vet inte vad jag ska säga :) Att lil´john sitter å wajjnar, de är väll för att han är knäckt .) för de borde han vara.. big ups
http://www.thesound.ning.com join today!
Den här är riktigt grym memo, du gör narr av killen totalt!
www.erikbergstrom.se
fet som faan diggas...:D
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
tajt shit alzå. fiiifan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du flyter på bra.
dingrinn.blogspot.com
så grymt bra. Lill john är som tidigare nämts begraven. Upp för fan!
Svammel, nu i din mormors walkman
Bra som vanligt mannen! peace
fantastiskt
tjoooooo ville höra.. men ingen låt på soundclicken! peace
•¬We ride together We die together, BeamBoyz for life¬•
Hm, Länken funkar. Upp med en ny eller nåt
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Nae hittar fan inte låten med den länken som ligger uppe, antar att detta inte är låten : AMC & Avantgard - I try to escape
DIF!
Ja nu fungerade det :) aaa du krossade John som väntat
DIF!
shit nu länka jag ju.. ladad ner då
fortfarande så jävla bra.
fett najjzt =)) diggade inte reffräng så mycket men verserna va dödande =)
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
äh fan den sög
..!.._{-,..,-}_..!..
Memo du har gjort mkt bättre
..!.._{-,..,-}_..!..
ere Lil john från Strängnäs? som ni dissar? o va fan heter låten på soundclick, ja hittar inte ffs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är låten borttagen från SC?
tack.. d va väl flera som ville ha den?
aja sista gången.. nu när jag fixat länk o shit.. sista gången, nu skriver jag inget mer här...
memo P18 "sista gången, nu skriver jag inget mer här..." hahaha...du har "uppat" den 200 gånger av 230 inlägg män..inse tråden e död :( Men oroa dig inte..nästa låt du lägger upp kan jag "uppa" åt dig för nån krona :P
.::: © Adasme™ ® :::.