I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Impuls - Fast i skiten

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-06-05 02:13

Impuls - Fast i skiten

Den förra tråden blev knullad eftersom länken vägrade fungera, eller så var det jag som inte var så skillad. ;>

Aja, vilket som... En liten uppgradering på den förra låten jag la upp (Fast i skiten)

Men med ett annat beat producerat av Kaggen och Hustl. Det är bättre mixat nu än den förra...

Ge gärna kritik, både bra och dålig, så man kan utvecklas. Det är alltid bra med olika åsikter... Utveckla gärna era åsikter... Peace! / Impuls. ( Motti )

194.22.5.25

Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...

2005-06-05 02:41
Tack så mycket, Public. :)

Det värmde!

Peace.

2005-06-06 01:21
Thx, brushan! ;>

Impuls, mer nice än Motti, visst? ;p

Peace...!

2005-06-06 01:56
Den va riktigt skön! du stoppar mycke efter raderna och utmärker det med betoning på sista bokstavan..Skulle inte gå å köpa låten men ladda ner den kanske ;)
yo yo yo

2005-06-06 02:11
Tack allesammans! Det uppskattas! Kul att ni diggar den. :)

Peace!

2005-06-06 03:01
kan inte annat än hålla med crew riktigt bra låt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2005-06-06 03:17
Tack, Kaos! :)

Hehe... Okej, tack, Charly_Chit! :)

Jadu, har inte hållt på mer än några månader, så det är bara att öva mer, så kommer flowet bli mer rent. =)
Jag ska jobba på det. ;p

Peace!

2005-06-07 00:07
bättre mixning den här gången.. det gör faktiskt att låten låter mycket bättre.

jag tycker texten är bra faktiskt, flowet känns visserligen väldigt "basic" och vid vissa tillfällen lite segt, sista ordet i vissa rader blir ibland lite väl över tydligt så att det nästan blir för mycket.
Refrengen är heller ingen höjdare faktiskt, den borde vara lite längre också, 8 bars är väl mer normalt att man har en refreng på. Den här var så kort, och man vart typ "va? va det där en refreng eller?"
Den borde dessutom utmärkas mer som en hook och vara åtminstonde x 2 i slutet.

Men helt klart bättre än mycket annat skit som släpps i audio forumet!
Ett extra plus i kanten för att du inte har hållit på så länge, du har iaf kännslan för att utveckla dig, vissa tror dom kan rappa men blir aldrig bättre
http://soundcloud.com/acke1
http://twitter.com/Acke142]http://twitter.com/Acke142

2005-06-07 02:12
Tack, Acke. Uppskattas. Men...jag hade en refräng på 4 bars som jag körde ggr 2 varje gång. ;p

Peace!

2006-10-01 19:43
jaojao, fixa länk ;O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-01 19:47
mikey, sluta uppa gamla trådar förhelvete.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2006-10-01 19:51
Jag göre inte? nån göre före mig, klart man vill lyssna på Mottis gamla låtar? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-19 19:40

2007-04-19 08:25
Ny länk?
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!