Xeilon - Whut Session?
Japp.. Solen skiner, bra musik på stereon.. man blir rätt lätt sugen.. Så jag slängde ihop ett snabbt beat och skrev ihop två verser.. Inspelat lite hafsigt men vafan.. jag tycker det blev helt ok! Så vassegoda.. Xeilon - Whut Session? Och checka gärna in på xeilon.com när ni ändå håller på..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
sweet : D bara synd att man inte har en liten stereo man kan play'a under basketpassen : ( MVH//Pjer
en bandare till basketen borde alla ha! ni får packa er hit och lira nån gång! Jag fixar bandare.. lovar!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Det tycker ja verkligen!! Samla ett litet gäng o bara ösa boll ... så länge det finns nåt track me "Company Flow" me på ditt blandband / cd-r ; ) Frid! Pjer
hahaha.. för din skull!
djjeeaaahh' . . ska ut o lira basket .. kul att ha hört denna låt innan .. summertime homie
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Skivsamlare
2005-06-20 15:24
*jippi* : D då kommer ja utan tvekan... då j*vlar vettu.. det blir *dribbel-dribbel-dunk-dunk*.. haha! ; ) MVH//Pjer
den var tight
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
tack tack och absolut!!
niice! skönt beat och tight räp. kul att höra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
karl axel blir större och större i mina öron. duktig ! puss !
WWW.ISMEN.NU
man tackar boys!
Chilla grejer! Tungt beat och skön rap
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Tjockt som vanligt..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Jag älskar min homeboy. Punkt. Ps. Xeilon har feta grejer på gång. Går rykten om att han flippar samma samplingar som K. West på sina nya beats och grejer.
tack allihop! mfs: haha.. jag flippar ju bara den samplingen på introt.. men det är samplat från samma låt sen.. blir det fett så är det fett.. you know it! niiiippe: du skulle fan hookat mig med ride idag! vad hände med det? I alla fall.. du vet hur vi gör.. kom och kicka lite snart fan.. och imorn! Basket, parkförfest och nya klubben på hugo! ajjemen.. you better be comin..
Skönt beat .. skön rapp
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
grymt.. haha.. trodde jag skulle få åtminstone några som klagade på den här.. men men.. där ser man.. får väl slänga lite fler små sessions då..
Jävligt najs. Asbra beat :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
heelt off the hoook! kommer pumpas mkt!
Fucks your life up crew Tjabo!
skönt beat och skön text, bra rapp som det brukar vara från dig sen gillar jag sessions eftersom folk släpper loss mer och det hela blir soft :) det gillas iaf så keep it up
xeilon är lika bra på rappen som på att häva cider på la coupol.. o dom som vet vet:D bigups!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xeilon är allt en fin kille han. Låten är välproducerad men lite kort och det är ju "bara" en session .. önskar att det blir släpp snart.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
tackar tackar! Kul att allt folk verkar digga! Derhundt: jag vet att du borde veta.. Och då har du inte sett mig gå på en bricka redbullvodka!! Ferdie mfl: Just nu är det antagligen en netplay med lite vettiga låtar på gång och så är det niprones ep och lite andra projekt vid sidan av som tar mycket tid.. Ny platta lutar åt att det blir en samlingsplatta till hösten med folk över mina beats.. som kommer säljas snorbilligt.. Först till nästa sommar/höst lär det bli fullängdare igen.. men den kommer å andra sidan bli ett STORT projekt..
real nice summer song! makes me wanna vibe out wit a drink...somehow u always manage to turn me into an alcoholic xeilon!!
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
hahahahaha... That's how I do..
nice shit!
Blame It On Bruno
Xeilon detta var fett!
fett soft rapp.. men beatet.. naj naj naj.. ta nåt me lite mer power i...!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
helt ok.
Anata wa daka baka desu.
Fonky-Fresh: Visst är det!! tycker jag med!! så jävla roligt! Manel: det är gjort på en knapp timme för att ha nåt att spotta på och det tycker jag det är nog för.. Kul att du digga rappen! och så tack och sånt alla och så vidare.
nice lat, fet sida peajz!
A.C.A.B
thanks y'all!
damn soft! vad ska man säga allt var bra :) Blir kanske med i stereon när man spelar lite basket nsäöta gång faktiskt.
026 represent. Sätra.
Fläskigt mannen, detta gillas
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ptr_music: do it! bangelo: jag ber om ursäkt.. det kommer mera, lovar. tack.
sjukt duktig är du!
lite skummt mixat bara, men jävligt soft ändå!
fyfan vad många kan rappa bra på det här forumet! fan vad jag underskattade svenska rappare =P skön låt!!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Shoooooo Låten var tung ju, respekt mannen. Föresten jag har ringt men du svarar inte jag undra om du vill kicka på kulturkammaren som förband till scoob rock den 27:e augusti. Hör av dig till mig snarast. Peace
vi e inte nr 1 men det skiter vi i..
pellepotter: hahaha.. tack! utvecklingen går faktiskt frammåt på de flesta håll.. dabbe: sjukt mixat??? tack!
får väl ta och uppa en gång också...
tungt yao!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Den va skön den!
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
haha xD jo första gången jag hör dig engelskt :P men grymt