I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drekwon - Rebel song (Leave them alone)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2005-06-28 22:00

Drekwon - Rebel song (Leave them alone)

En gammal dänga som behöver luftas lite.



http://www.smutmuffin.com/mp3/Rebel.mp3< br>

Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.

2005-06-29 18:25
länk

nu kanske det funkar bättre.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.

2005-08-05 20:58
ingen som hade nått att säga... mmm ok..
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.

2005-08-05 21:05
skillat.. men väldigt electrec känns d som... inte min stil, men låter proffsigt iaf...
pöss
http://www.myspace.com/akinonline

2005-08-06 15:33
najs, men tyckte oxå lite för möe elctro style! Annrs skön!
Highfive anyone, anyone?

2005-08-07 17:26
kan ju inte bli annat ÄN electro stil när man inte använder samplingar o bara synt ljud.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.