Feskekörkan MC's - Sommar
Feskekörkan MC's - en nystartad grupp ifrån Göteborg, bestående av MickMästarn,Parodi & Icetail släpper här sin första färdiga låt ! Något att pumpa i sommar då den handlar om just sommaren Feskekörkan MC's - Sommar: spara mål som Vers 1 : MickMästarn Vers 2 : Parodi Vers 3 : Icetail REFF : Allihopa beat : Afasi & Filthy - 1990 nånting Ha de GÖTT !
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
sådär ja ! sorry folks
Moderator
2005-07-07 01:14
Hehe denna blev soft... De blir sommarens klunka bärs låt HAHA ! :D
Shiiit vilken fet låt grabbar!!!! Längtar ju sååå till semestern nu!! Helt underbar ju, jag vet för jag bor ju i GBG=) Mickmästarn hade fetaste texten o la d riktigt nice!! parodi sååå skön röst o fina rader, Icetail hehe va ska man säga helt underbar, Nice gubbs vill se mer!! Piz
2 PJÄSER
faaan va tuuuuuuuung .. denna kmr spelas mycket :D "e det efterfest på eran balkong" fick mig att rysa !!!! ice måste droppa en låt snart ;) PZ!
Planet 80!
Moderator
2005-07-07 01:19
HAHA :D Skål på er :D Pussar !
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTEBORG =D
Planet 80!
den här kommer hålla betydligt längre än 1990-nånting;-P
låter ju fan som den där back in the days :S fast ni e grytigare känns som ni pratar i mun på varandra i reffen o icetail's del gillades inte alls men de va inte helt värdelöst fullt lyssningsbart men inget jag kommer pumpa
Moderator
2005-07-07 01:33
Okej alla vill ta på svansen :D Pussar !
Tack så mycket alla ! Jag hoppas detta kan skänka er lite sommarkänsla
Moderator
2005-07-07 02:46
HAHA :D hoppas ja med ;) Peace !
Moderator
2005-07-07 03:06
FETT GRYMM STARTAD GRUPP =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bers hela min vers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-07-07 12:26
Var de inget roligt längre :D Pussar ! momo ;)
heeeelt ok :D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Moderator
2005-07-07 12:38
är de bara för mig de blir fel när man tankar den?
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Moderator
2005-07-07 13:05
HAHA reffen är down som fan :D Peace !
Icetail, skön som vanligt ;P
Moderator
2005-07-07 13:26
Mickmästarn: fett skön vers lite softare än vad du annars brukar köra... =D Ref: Lite rörig med alla röster men ändå soft... Parodi: Känns konstigt att höra dig på en sån här soft låt men det lät nice.. fett fett... Icetail: Droppade oxå jävligt soft... Fan nu blev man sugen på att dra ner till Askim sätta sig och grilla och dricka lite bärs =D Trevlig sommar Whoa kids. peace.
Volym Entertainment <br>
Skivsamlare
2005-07-07 13:48
yoyo, dicksläpparn! ska tanka o lyssna, men det tar lite tid, sitter på modem!!:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Moderator
2005-07-07 13:53
Haha thx proton :) Peace !
haha vem är de som reppar mitt block? - (vagnhallen)
Moderator
2005-07-07 13:57
HAHA mickmästarn :D Peace !
:Dfaaan va soft denna va asså:D:D:D:D:D BIGELIBIG UP:D!!!!
Mistah T.
Tack så mycket folk! Hehe ja det är jag som reppar vagnhallen
Moderator
2005-07-07 17:25
hehe den va skön mickz0r =)
yes ahaya
Moderator
2005-07-07 18:52
HAHA nice fan :D Pussar !
jag har inte ens hört det färdiga verket och jag kan inte lyssna heller men kul att en del verkar digga... kan tänka mej att reffen e rörig
Moderator
2005-07-07 20:00
Tack tack fortsätt skriva bara !
nja den funkar väl men inget som jag kommer lyssna på fler gånger... lite för simpla rim och lite blabla i munnen på varann, okej flow, tråkig inlevelse på icetail... funkar men inte super
- yes
Moderator
2005-07-07 23:48
soft grabbar.. viva la mickmästarn :)
.....
Moderator
2005-07-08 01:10
Skön låt jue ;> Feskekööööörkans Mc's är mina idoler ;>
Skiten funkar ej :S
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
detta var soft, reffen har jag svårt för,,annars tippen topp ;) mickmästarn känns skönast på denna men resten är givetvis duktiga med :) puss kram bäkk in dä däjjz fridens ;)
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Moderator
2005-07-08 18:05
HAHA tackar :D Pussar o bärsar HAHA !
Ice du vet att jag älskar!
Är du go i hela huvvet eller?
Fixxa länken!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Det är inget fel på länken
Hehe men äsch snook suger...afasi däremot är nästan lika bra som mig