nice låt. beatet var lite jobbigt ibörjan, men efter ett par lyssningar lät det mycket bättre..du la det nice..låter som du haft det ganska tung :(... en av dom bästa låtar jag hört från dig hittils ;) peace..
btw..kommer din nya sida upp snart ??
tack skillz! ja, vi håller på med den nu :)
Sopsäck Serenad
bra låt, fint
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet låt iaf.. trälig historia! men fin..
hehe körvspa
tung text. gillade inte beatet så mycket...
jag gillar bajz ?
Sopsäck Serenad
hahaha. vilka är ni? :(
Sopsäck Serenad
tung
http://www.myspace.com/akinonline
sorry. var inte i mitt nyktraste tillstånd när jag skrev det där
Sopsäck Serenad
Mannen denna var riktigt fet!! Den diggades hårt. Finns inget att klaga på! PROPPS! Peace BIg upp!
http://www.myspace.com/quizze
tackar plonning. om det är någon som har ett beat som inte är freebeat som skulle passa till texten så säg till. holla
Sopsäck Serenad
fortfarande tung, men de känns som om du krysstar fram rimmen ibland.. du behöver ju inte rimma så flerstavigt hel tiden.. man kan göra en bra låt utan att ha flerstavigt hela tiden.. men bra.. peejs
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
haha. det är inte flerstavigt hela tiden booi
Sopsäck Serenad
"jag vaknade på natten med tårar i ögonen och skriket från syrrans rum att nu skulle han döda henne" där rimmar jag ju inte ens :)
Sopsäck Serenad
riktigt tung faktiskt utvecklats som fan sen veckans mp3. gillar texten som fan . ett tips bara fly från den där misärhålan snart den gör att folk går under tro mig mannen :P
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Grymt tung låt mannen Big up!
moufassa P24 haha. tackar. jag är på väg faktiskt. men det är svårt när man vägrar jobba :)
Sopsäck Serenad
bra låt...men du verkar haft en svår uppväxt du mannen...inte lika kul de.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla. jo, den var svår. men nu mår jag relativt bra :)
Sopsäck Serenad
kan man få tag på texten nån stans? :) vore shyst..
de hundra första åren är värst
jag kan skriva texten när jag kommer hem
Sopsäck Serenad
:)
de hundra första åren är värst
jag vaknade på natten då med tårar i ögonen- och skriket från syrrans rum, att nu skulle han döda henne- jag hade gråtit mig till sömns den kvällen- precis som alla andra när jag föreställde mig- ett liv med varken rädsla eller misshandel- men allting sprack när jag vaknade och hittade- min storasyster bland blodröda sängkläder- och orden "nu ska jag döda kärringjäveln"- det var min mamma med en arm runt sitt struphuvud- och jag önskade att alltting fick sitt slut nu, men- det fortsatte, du kan inte haft nått samvete- du såg min syster jämt med uppslitna handleder- tänkte hela tiden att en dag så får du ångra dig- tog några sömntabletter, la mig ner och somnade- det var normalt i mina tankar för en 10-åring- men när jag ser tillbaks så hör jag fan hur skit det låter- till dom som haft det lika skitigt som jag- maskrosbarn från dag ett till graven- vissa står kvar, medans andra går under- men glömmer aldrig skriken från den levande mardrömmen- men solen sken upp dagen efter och värmde mig- allting kändes bra tills på kvällen jag kom hem igen- 4 syskon helt förkrossade av vad som hänt- alla borde sett genom dörren som var på glänt- men ingen gjorde nåt när mamma blev sönderslagen- och jag kan lova att den satt sina spår den dagen- den dagen,då mitt liv skulle förändras- den dagen, då mitt liv skulle lämnas- bakom mig, jag flydde från mina problem- bort från mina vänner och från alla som vet- hur jag växte upp som liten med ångestattacker- tog piller på piller för att somna på natten- men jag packade min väska och gav mig av- hatade mig själv för att jag lämnade sara kvar- jag var ju bara barn och tänkte på mig själv- förlåt, men jag kommer aldrig lämna dig igen-
Sopsäck Serenad
djup låt, känner känlsor för dig asså :)
hej..
Ja lyssnar vanligtvis jävligt sällan på whoa/frizon rappare osv, men ja har diggat allt jag hört med dig, riktigt tajjt och bra texter, keep it up!
-_-
Sober is da shit, mer perfekt röst, går de? Big up
Succah Sweet
fan vad roligt att den här låten dyker upp igen. kul att folk gillar den. det är nog den låt jag är mest nöjd med. peace
Sopsäck Serenad
Lyssnat på den här ett bra tag, fast glömde visst att lägga en comment ;) ... mycket bra, diggar (: peace*
Hur mycke knark har du knarkat idag
Hangaround
2005-11-13 08:40
UPp! wieeee allting är lungt män. puss
du är jue för fan född till rappare :D
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Jävligt nice rapp, du har framför allt en jävligt bra delivery också tycker jag! Fortsätt så här.. Beatet var också lika grymt som jag förväntade ;)
asbra låt skitskön refräng. seriöst är den sann också?
may the katt be with you
sjuukt skön , vem har proddat beatet?
Lil-A Rap: Sober Beat: Word-Rec och JakobONE Mix: JakobONE
den är sann
Sopsäck Serenad
Okej, schyst! Är det freebeat ?
Redaktionen
2005-11-13 19:10
daaaamn bitch...den är hundra tung..:D..fast ja tkr din röst inte ligger på beatet så jättebra..:S..ja vet inte vrf men skitsamma låten är jäävligt tung ändå...
as bra låt skönaste refrängen nånsin
tjaaaa!
_FaLk__: Mjo, men låten är ju 1 år gammal. Den ligger nog inte kvar på servern eller något.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
fixa ny länk! detta måste höras
Det var inte jag, det var han som sprang!
Fan va nice asså beatet ä å fett älskar alla wordrec beats höhö aja fett big upp:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
du är ett skämt. ...ett jätteroligt, bra skämt!!!!!! AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA tack för du drar fräckisar ;);) *asgarv*
PEACE
Skön låt som fan... jävligt soft...
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
tack word-rec.
Det var inte jag, det var han som sprang!