www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Äre mitt freebeat elr haru hittat samma sampling ? :)
Från mej asså :)
www.Myspace.com/Danilbeats
Jag vet inte.. hittade det på datorn ; ) ifall det är det så äre soft..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Japp jag som har gjort det. Men på nått sätt haru fått bort aaaah ljudet :P för de va ett sånt innnan va? :) men men Bra låt fin text och så.
Aaaaah det var kasst =) klippte lite å så.. Tackar tackar..
Ahh hyffsad inte direkt min stil men den är välgjord. Jag hörde en flowmiss och jag tyckte inte att mixningen var klockren. Du är dock väldigt bra på att sjunga :D 2.5/5
facebook.com/idiomatisk - fan page
vart var det en flowmiss då? =) Hehe jag kan inte sjunga =)
vart är det flowmiss? : ( Tackar.. men det kommer nog aldrig hända..
Du har en väldigt skön röst, Fin text o flowet gillar jag!! Nice överlag!! bra jobb kul att höra
2 PJÄSER
Tbc- tackar! Zlick P20 tack så mkt.. Kul att höra =)
soft beat som fan ! fin text paal.. finfint låt i helhet asså : ) men ljudet är konstigt som du sa. eller så har du börjat läspa bubben ;P peace Btw, SLUTA SÄGA ATT HAN SJUNGER BRA ! då behöver han inte mig mera jue :(
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Just d beatet är överfet!!
2 PJÄSER
Hahahahahah David.. cp unge =) tack iaf lovah..
Texten! ref. Jag saknar dig på dagen jag saknar dig på natten jag saknar det vi hade och jag saknar det vi sa även om jag sprungit tusen mil så kan jag alltid springa tusen till steg upp som en stor sol på en blå himmel vek undan som en duva som for bort med vinden vinden, har tårar på kinden kinden, som ett vilset barn som vill hem vill hem, till sin trygga atmosfär där jag kan glömma att du lämnat min värld det vi var det vi sa till varandra ta en dag i taget och vandra vidare i livet som kärleks profeter men jag fick känna lida hon bär på hemligheter saknar dig enormt, jag fryser så mycket ögon är så vackra som världens dyraste smycke ingen annan ger en sån härlig känsla en soft ärlig männska som kan ge en rädsla att aldrig hitta nån så fin igen vart är du min vän, ta ring mig sen så vi kan tala ut för jag hatar denna stress du försvann så fort och vi har inte pratat sen dess ref. Jag saknar dig på dagen jag saknar dig på natten jag saknar det vi hade och jag saknar det vi sa jag minns ju varenda ord vi sa å det vi var levde på en plats men det verkar bara som att jag är kvar får inget svar på de frågor jag ställer inte fast i en cell men jag gråter på kvällen mitt inre skakar och min skalle bara bankar och mitt huvud är en pool för jag simmar i alla tankar vinner på halvfart men jag kan få inte lung sekund vi två i mina drömmar bara för en kort stund så jag kan smaka på livet som det var då två tusen två det är svidande som skavsår stod kvar å bara tänkte vad jag mist vi träffas ibland men det var så länge sen sist vänner javisst men jag vill vara mycket mer än så en underbar duo kärlek pumpas i din stereo längtar tills den dagen då jag ser dig å jag ber dig då komma tillbaka till den mannen som skrev en låt ref. Jag saknar dig på dagen jag saknar dig på natten jag saknar det vi hade och jag saknar det vi sa Mina vänner säger gång på gång att det är dags att släppa taget om mitt stolta ståtliga palats men det vill jag inte alls fast i minnena jag haft som jag haft genom åren utav dom fått min kraft att kunna kämpa på och alltid hålla huvet högt jag ville aldrig blinka för du var så himla söt och varje dag var gav en klar sol på himlen men den täcktes utav åskmoln av minnen nu vill jag bara ligga kvar i sängen hela dan och lyssna noga på varje andetag så jag känner att jag lever fastän jag mist min vän men jag hoppas verkligen att vi två ses igen
"ögon är så vackra som världens dyraste smycke" Där var din flowmiss ; ) checka gärna min nya låt Ophone, den finns i audio.
tycker den va väldigt fin:)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Ran =) det tycker jag inte.. hehe.. sluddrar lite bara.. ;) aight ska kolla.. bäst för dig att den e bra då =)
Jah okej :D jag reagera bara lite där, men det var schysst i helhet så :D
hehe okey.. tack iaf =)
Mysig låt faktiskt, texten var schysst rappen satt helt ok å beatet var riktigt mysigit !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahaha, skön låt som fan.. Men jag måste säga att du är grym på å sjönga bög jävel :D haha (no offence), Keep it up mannen, diggar din musik! piz
Måste bara säga Tbc- DAVd Zlick kekke å alla som diggar beatet Tack fan ;) Om nån äsr sugen på att kicka så checka Beats forumet.
Beatet är så jävla cleant... Som sagt det låter som du läspar men jag har hört annat me dig så jag vet attd u inte gör det :) Texten var riktigt bra men jag tycker det lät dåligt när du hade mellanrum mellan några rader... Mixningen var inte den bästa men den funkar.. Jag tycker också det var en flowmiss annars var det najs... och mitt huvud är en pool för jag simmar i alla tankar -Så jävla tung
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
rapmaster_kekke Tack tack tack! =) Vikkee Det måste ju vara du som e bög eftersom du gillar mig =) haha.. nemen tackar.. kewd Den finns inte.. ingenstans =) kekkes-Groupie tackar, jag tycker om dig oxå.. vem du nu än är.. ;)
Litanol P17 okey.. men då säger vi så.. jag ringer imorrn så pratar vi vidare.. okey.. hej
jag menar upp för din tråd :)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Beatet är lite tråkit :P iofs tycker inte om så här lugna låtar:P men den va helt okej =) orkar inte söka kretik :P så de blir inge sånt den här gången ;P nåja, GJ mah h0e
Hur mycke knark har du knarkat idag
Bästa du gjort! Texten är rätt simpel men ändå bra och känslomässig. Du flowar helt okej men har lite för långa pauser emellanåt, tycker du ska flyta på fullt ut som du gör på vissa rader. Refrängen är helt okej, du sjunger rätt bra! bra låt överlag!
"Du har inget att hämta här, som ett homosexuellt par på dagis" -Wk
Pauserna är sköna tycker jag =) så därför är dom där
uppåt
Tuuuung ;) gillades sof tbeat som fan, gillar faktiskt din dialekt lite , det liksom sticker ut, ;) 8/10 U P P
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
hehe dialekten är inte det enda som sticker ut ;)
upp som min när ophy kmr in!
Hur mycke knark har du knarkat idag
Inge tjafs hära..
låten är helt okej.. gillade där du halv sjöng.. lite mer sång där skulle ha varit nice..!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Tackar mennan! kul att höra från dig..
Okey?
okay.. tack för att du lyssnade iaf..
hehe.. kul kille det dära.. ; )
bra gjort ophone grymt skönt beat passade till texten =)
tackar tackar =)
Belixen P25 aight.. men mixningen kunde jag inte göra så mkt åt : ( skrev där uppe att mitt ljud var messed up.. Men tack för att du tog dig tid att lyssna och tack för att du skrev en utförlig kritik =) _Ak4 P60 Tack Michael , verkligen kul att höra =) AEBeatz P18 ja =) eller nått.. hehe
nån mer?
Shortys P-1 diggar dig =P hehe Belixen yeah! men det jag menar är att inte så många orkar skriva =)
har lyssnat igenom den nåra ggr nu, och din text gillas. ordet himmel, vinden och kärleken tillhör beatet. =) pz man
KFT thats me thats me
Belixen P25 Vilka är du/ni då? tjenare_grabbar P16 jo det är det =)
hihi