Dabbe_-_Väckarklocka_(José_DGC_Prod.)
Dabbe_-_Väckarklocka_(José_DGC_Prod.) Sååå, nu är den här. Låten många väntat på, eller iaf jag och proton. Beatet är proddat av verbalrecords egna stjärnskotts proddare, José DGC productions . Mer med mig kommer snart, Till helgen släpps mixtejpet tala i silver och tiga i guld . Skivan Dynastin - Med inslag av , är nästa vecka helt klart!. Är de nått mer får ni fråga, jag vet att många väntat länge. besök: www.gothen-rhythm.se www.verbalrecords.tk för mer info
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yäää, fet låt som fan Bland det bästa jag hört med dig, kanske det bästa av allt Beatet är övermäktigt GR 4 LIFE
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Yeah Dabbe har gjort d igen =P Beatet e sjukt bra så props till José! Vet inte vad mer jag ska säga.. Love You.
Volym Entertainment <br>
Nice beat kan inte klaga... Men tycker acappellan va lite för låg eller något sånt... Diggar Dabbe men tycker han börjat mummla lite mer på senaste... Vet shi va det kan bero på men keep it up!
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
ja fan detta e det bästa jag hört med dabbe! diggar texten, flytet som fan! beatet e grymt också!
tack alla:) fler?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker det här var Riktigt bra faktiskt ! texten är rå bra flytet är bra och din röst är cool , å beatet är gud ! , mycket nice produktion !! mer dabbe ! Ja tack !
tack kompis... love yall tycker de regnar för kasst me komentarer:)
jävligt fet låt asså! så jävla skön refräng asså!! underbart flow!! aahh e typ lyrisk! haha hoppas det låter lika bra på mixtapet! PEACE!!!
ah reffen är verkligen tung glömde säga det.
Haha, det hä rvar faktiskt överfett, helt ärligt! Det absolut bästa jag hört av dig Dabbe! Gillar framförallt att du har ett seriöst tema + plus att du anpassat flowet väldigt mycket till beatet... Riktigt bra! Fred!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
tung tung :D beaten var ÖVERTUNG :D
Kämpar du med din käpp? Jäkligt gott beat, rappen är schysst, skön text. Blir bättre hela tiden..
It's all alright!<br>
plu:jag kämpar med allas käppar! så ingen kan sätta käppar i hjulet för min framgång. - Tack Jink:härligt Mc_jojo: Tack jag älskar dig menige e : wow, tack man
kommigen nu
whoooo! -det här var en tung låt! flyt, röst, rim, reff, budskap, allt.. beatet mördar, jävligt fint proddat. Quality-shiit straight out of GBG, ohyeah!
Svammel, nu i din mormors walkman
tack asså, fan va glad jag blir!... allvarligt, hoppas ni fattar att budskapet inte bara ligger på ett beat, utav sitter graverat djupt i mitt hjärta.
Moderator
2005-09-16 00:50
DaBBe vadå väckarklocka ? KLOCKREN!.. bästa låten ja har hört av dej absolut skön låt alltså.. beatet var också soft :).. som sagt "KLOCKREN" Peace man !
tack ice, känner mig själv ganska nöjd, förutom att jag gör de jag alltid gjort, stannar på konstiga ställen i meningarna och andas:) ni ska höra mig live;)
Det var längesen :) faktist mkt bättre än va ja mindes dig, fett! De va längesen du släppte nåt på whoa va?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
ge mej en länk för helvete
tack alla!, länken står där uppe ak!
den hade aldrig blivit såhär bra om inte ja ringt medans du spela in dabbe! ;) riktigt jävla bra.!
Twelve Tribes of Israel
Grymt beat asså blev fett chockad .. skulle viljat höra mer attetyd mer kännsla mer lek.men annar va den väll oki men tycker du kunde kickat bättre .. peac ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
prån, de måste fan vara så magiii tack man, ska tänka på de
du kan köpa den på måndag, så är den riktigt jävla släppt!!!.. nu ska jag toill proton me mickmasten and tha parodaj.. när jag e bäck, ska de va fullt av kåmmentårer?
illa på dina förhoppningar... men du... UPP!
ja uppar.. låten är värd det.! dabbe.. du börjar bli the shit som sagt.! sen vem som fjäskar få va upp till dom.. ja e ärligt.
Twelve Tribes of Israel
kan du langa upp texten här ? peace
Riktigt fett beat! Snygg rap.. lät lite osäkert ibland bara.. bra jobbat
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Tack alla!. jo jag kan nog lägga upp texten!, hör också att jag fuckar upp en del ord, bland annat i sista versen. jag säger tar sin bonn men de ska va tar sin bong
vers1. En vettig sak, kämpar med min käfft såklart// vill ta tag i saker å ting börjar bli desperat// Nästa dag, stämplad som en aktivist// i den värld där terrorister styr alla de land som finns// Babylon, kan inte någon hjälpa folket// maktlösheten bryter ut, säg kan dom svälja stolthet// Dom skicka ut oss i grupper, som massa små offer// Vissa lever i lyx, men andra inte når toppen// Lika less varje gång som jag ser en spallt// När jag måste gå till jobbet för att va en del av allt// i vårt simpla system, där allt vänds upp och ner// Kortsiktiga lösningar på våra problem// reff1. Sätt inte stopp för dina drömmar med en väckarkocka/ även om du bara ville sitta som en säck i soffan/ Säg är du trött på att inte vara nån?// upp med näven kämpa för att krossa babylon// vers2. Så mycket saker som jag, bara får lust att krossa// När folk tjänar mindre, än vad ett busskort kostar// Vart ska jag gå, vart ska jag vända om?// för att nångång få ett jobb måste du känna nån// som, är hygglig nog, men du står med skamvrede// dåligt samvete, du kunde inte fixa arbetet// Själv,Du vad, vem och där// det är väl skönt att ha, riktiga vänner när// Skatten går åt dom, som skrattar hårt åt nån// som ler när dom tar den bränner den så småning om// på någon onödig skit, vi aldrig får se röken av// ska man rösta på partiet, som man bara hört va bra// Som aldrig vågar visar mig, sin raka motsats// när dom aldrig gör nån nytta klart att folket börjar hota// hela sverige står här, och skriker i takt när// det är bäst ni skaffar ännu flera livvakter// Det har gått till en gräns, nu ska folket kontrolera// Allt ni gör, för vi är trötta på att konsumeras// Jag vet att dem i slummen, verkligen hatar dom// så dom tar sin bong, och lyssnar alltid på min klagosång// reff2. Sätt inte stopp för dina drömmar med en väckarkocka/ även om du bara ville sitta som en säck i soffan/ Säg är du trött på att inte vara nån?// upp med näven kämpa för att krossa babylon// stick. Vart ska vi börja om? hur ska vi se när ska vi börja om vem ska se på oss NÅTT LIKNANDE
tycker de låter rätt bra, men stör mig på att du drar ut och markerar rimmen så fruktansvärt mycket.. men men.. heltokej som sagt..
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
rtackar!!
uppa
Va fan dabbe, du är ju grym. Bästa jag har hört med dig, fortsätt såhär fetknopp! :)
fisk fiskar flickor få får fisk
Ps: Du rappar inte likadant som de står :P
Hehe, nalle, du ska se mina undre delar;) fisk,nä, jag pallar inte läsa helt rätt:) tack alla söta människor!
fler nu?
nalle_ P16 jo och han bor kanske 10 min gång från mig, så lovar har sätt han också, vart du nu ville komma med de. aja hej
dabbe är stor som ett hus no doubt about it
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
hehe, sluta vara elaka nu:) jag gillar att vara större modell;)
flera flera flera!!
uuuupp
Volym Entertainment <br>
grymt soft beat...rappen oxå tajjt... du skulle nog höjt accan lite bara...
http://www.myspace.com/akinonline
tack så mycket, värmer att höra grabbar!!!
ey dabbe fixa upp mig sådär också så ajg också blir känd,, du e ju min beatmaker.. Men du får signera mig sen
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
"bilr känd" lol. hehe njae, verbalrecords har en del i siktet. bomber kommer iaf...