Tedi & Ticko - Straffad av satan Tjeanre! Slänger upp en ny låt här. Hoppas ni diggar den, pz! Högerklicka och spara mål som! Straffad av satan Här är texten! Mörker, när tystnaden råder// Mörker, mot helvetets lågor// Mörker, när blodet det rinner// Döden e nära det känns som livet försvinner// Jag går ute mitt i natten och klockan den e fem// Jag har gått vilse och jag hittar inte hem// Känner mig förföljd det känns som någon går bakom// Vänder mig om, men jag kan inte se nån// Tystnaden råder, hur fan hamna jag här?// Jag tittar mig omkring, men allting jag ser e träd// Känner pulsen inom mig den börjar hastigt stiga// Jag börjar springa, har inte tid att vila// Börjar bli törstig men det finns inget att dricka// Dimman kommer närmare och klockan bara tickar// Jag springer genom buskarna jag snubblar på en sten// Måste börja krypa för jag bröt mitt vänstra ben// Blodet det forsar snabbare än vattnet // På väg mot andra sidan helt ensam i natten// Har bara krälat nån minut det känns som timmar// Hungrig och törstig, jag känner att jag svimmar// Mörker, när tystnaden råder// Mörker, mot helvetets lågor// Mörker, när blodet det rinner// Döden e nära det känns som livet försvinner// Vaknar upp någonstans, nån säger välkommen tillbaka// Efter några år av drömmar har jag nu fått vakna// Det första som jag ser e min fru sitta där och gråta// Hon berättar att jag har legat i koma// Minnena dom börjar sakta att komma tillbaka// Jag får en flashback från blodet på gatan// Ett dåd av satan!// Han ville ta min själ// Men gud gav mig styrka och nu står jag här// Med min fru, och mina underbara barn// Jag pussar min fru och ger barnen en kram// Ingen kommer nånsin veta om drömmen jag hade// När jag gick mot rött, det var mitt livs största tabbe// Nu har mina barn fått växa upp utan nån pappa// Varför valde han mig? (kan inte fatta!) (kan inte fatta!) Mörker, när tystnaden råder// Mörker, mot helvetets lågor// Mörker, när blodet det rinner// Döden e nära det känns som livet försvinner//