kolla vad små blå ankor blev sura
this goes out to my little princess
momo va inte bra ally var ungefär så bra man kan bli
Hahahaha skojar du eller ? Wow...vilken kille va haha
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
shii, denna diss krossar...äägz000r! om det är dinten på bilden.. va fan rooobbbaaa brat jäveln,. han verkar va en sådan snubbe me 20 lax på sig i kläder:P lr ngt.. haha dissen va tung..chilla:P
A.C.A.B
hallickad om jag får be
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Ally visar var skapet ska sta. Inte mer med det. Klart slut. Nuff said och allt sant. Om Dinten ska svara pa det har behover han hjalp. Ocksa forsta gangen jag hor dig pa svenska man, sounds good :D Paajs!
Rock The Beat Entertainment
tungt... knäckte han däär!
Tung! Synd att det inte var ett bättre beat bara.
Twang System fi de werl
Bayarea vibe's! oj oj oj , niiiiice värre mayne! Som sagt det här bärnde dinten's kindergarden shit.
24/7 always keepin it.
alla säger att dinten är ful. kolla på ally!! hahahahhaa båda är skit fula
la chrille
Fcee många av sveriges grymmaste rappare har whoa... syftade på folk som släpper saker i audio osv...
What would macgyver do?
bra flyt men inte så stark röst tyvärr!
riktigt jävla bra tycker jag de e! vet inte om de e första gången ja hör dig på svenska?, men diggar iaf!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Graffare
2005-10-05 22:03
DAMN!!
http://metafourhiphop.com/
och där dödade väl allyawan motståndet effektivt... sjukt bra detta
bra men du har mkt bättre känsla på engelska.
hehe, momo åxå me.. good shit m.fa!
fy fan va bra .... :/
norrkööping
http://www.ptc-crew.com/ptcchome.html < br>
en ska bort? för mig känns det som om dom har lurat snubben att han är fett bra eftersom han är tät som fan låter dom honom vara med i deras crew eftersom han köper fett med studio prylar och shit..
tycker bara inte att han passar med sin V ringade, t-shirt kavaj med tjock tröjja, under kavajen stil bland dom andra asså..
kanske mina hemska fördomar, vad vet jag
MeckGyver
Producent
2005-10-08 13:12
detta va tungt som faaan knäcker lätt dinten
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
tjooock tung brushan..
www.twitter.com/mzamora036
den här ägde han, men löjligt att ta skiten så allvarligt dock.
Éxitus
Dinten, du har inte en chans. fatta de. Vare sig du går upp man mot man på stan eller om du sitter framför datorn o lever dubbelliv framför ditt tangentbord. Bigup till Allyawan !
shut the fuck up, or i'll fuck you up. !
funkar inte?
brabrabrabrash
tungt... hade aldrig hört nåt på svenska heller
riktigt najjs mannen
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
Allyawan - Vad är beef = stulet DR.DRE beat
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar
Lyricist
2005-11-10 11:23
diNTEN Vad vill du ? du förlora så ge upp bara
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
skön låt :) diggar beaten som fan hehe:)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Allyawan tog den dära dinten lätt...Peeeejjs syns nog snart;);)
http://biggedy-b.blogspot.com
BOYAKA.. Detta var tungt, kul att höra.. =)=)
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Hmm hörde dissen av Dinten till dig nu!! Va ju sådär coolt att hota nån via hans mobilsvar osv.. Men du vann endå klockrent med ditt svar så varför bry sig.. Han hade ett par sköna rader mot dig, men inte en suck i helheten.. Bra jobb =)
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Svårt att säga vem som vann denna "Beef". Nej, skitlätt, Allyawan vann. Och ALLA vet det, utom du. Till och med Dinten själv håller med, hahaha, hur känns det?
Vilket Dre-beat e d Ally kickat på? känner igen d som fan men kan inte komma på vilket d e.. låter mer som Scott Storch nu när jag tänker efter =) PS. Ally vann! DS.
Ingen som har dINTEN-låten? Länken fungerar inte i hans tråd...
Twang System fi de werl
Detta va bra allyawan! Gillade dintens intro bättre.. haha.. Men du var helt klart tightare och dödade dinten.. Men tycker inte alla här ska snacka skit om honom för det.. Lovar att han knäcker ett flertal av er som snackar skit om honom! Men som sagt... Du vann! N0 shit!
www.eddaonline.se
Ally vann väll ganska lätt men jag tycker ändå Dinten var sooft
!! "Om jag är flygplan så är du dem 2 tornen" ♪
För er som inte hört Dintens...
Snart Har Ni Dé
"Keep your friends close but your enemy closer"
martin... Haha jo menar ju det... Det va en förbannat bra grej att ta med i dissen.. tyckte det va klockrent :)
www.eddaonline.se
allyawan skämmer ju ut sig i telefonsamtalet.. dock rappar han omänskligt bra.. dinten suger
Dom/den sista som du skrev va ju inte bra dom heller... Och sluta röka gräs,du ser redan ut som en ko/ liksom...vah?
Twang System fi de werl
Azze... måste gripa in och påpeka lite här! "Det här vet juh vi två" "Att du ser ut som ett skithål" "Din mamma är inte skit snål(????) "Hon har juh gött* ungen" "Här omkring har du fått öknamnet köttbullen" Tyckter raderna är klockrena och hänger samman väldigt bra! gött = utalas jött.. och betyder.. gett mycket mat så något/någon blir fet! "Du chippar mellan luft men du kommer aldrig få orden/" "Om jag är ett flygplan då är du dom två tornen/" Du chippar efter luft! ska det vara... Aja... word på att dintens intro va klockrent iaf :) peace
www.eddaonline.se
aa den va okej,, men inte tillräckligt me punchlines bara skryt å shit och den andra snubben som kommer i slutet borde allyawan skippa fett asså....
www.youtube.com/prendel