Superlativ (f.d MickMästarn) - Nya tider
I samband med inspelningen av min 101:a låt tyckte jag det var tid att byta namn. sagt och gjort, kalla mig Superlativ . Tanka låten eller dö Vers1: Jag reff: Jag vers2: även jag beat: inte jag utan toba mixning: det var jag hela tiden Låten: Högerklicka, spara mål som www.stocken.tk www.gothen-rhythm.se peace!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
haha vafan? superlativ? nej nej du är mickmästaren..man kan ju inte bara glida in i gamet och byta artistnamn helt plötsligt..
Riktigt skön låt tycker jag... Men det här med Superlativ tycker jag är helt rätt, man bygger upp en hype runt sitt namn sen när man är som störst då lägger man ner! haha HYPE! Riktigt fett beat också big up till Toba! jag vill höra en top 10 av MickMästarn, när kommer dina sammlade hits?
inte byta namn mickmästarn! lägg upp dina 100 låtar i en zipfil och langa upp dom då? ja tankar lätt och kommenterar varje låt fast bara kanske:P den här låten var helt okej iallafall, men inte byta namn!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Detta var oväntat, jag välkommnar superlativ till gamet;) Nämen fet låt!!! Soft som fan o rappen siter fint!! Ska bli kul att följa upp detta fan!! peace man
2 PJÄSER
noice - haha men det kändes fint att sluta på 100 liksom...MickMästarn fick sina 100 låtar, nu är det nya tider! kommentera gärna låten också! glöggish - haha den zipfilen blir ju stor som min kuk ...o dessutom skulle jag inte vilja att ni hörde allt skit jag spelat in. men tack för kritiken Menige-E - aa fan du fattar grejen! haha äh samlade hits..dom kommer när dom kommer. vänta du bara Hock - Nu är det så! Bara o acceptera, hehe tack för kritik zlick - Tack så mycket mannen!
Skivsamlare
2005-11-04 00:50
fett. haha superlativ det är superlativ
Innovativt. Dock lite enformigt efter ett tag. MickMästarn är ett bättre namn. Sorry dude, truth hurts.
den va najjs faktiskt,, tycker dock du kan lägga det lite snabbare på detta beatet,, dvs fler ord,, o flyta bättre.. annars e d fet delivveery röst osv
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
Superlativ låter hiphop och det existerar inte hos mig gå tillbaka till MickMästarn, det låter bättre Övrigt tight ännu en värdefull låt "superlativ." tycker det är sorligt att behöva säga så men en gång får jag kalla dig superlativ.
hoppas att Superlativ är mognare då? =)
Superlativ *slår på fingrarna* inte byta namn. 101 låtar. det var det jävligaste. Själv ligger man på 16 :P Låten var bra, du är säker på detta.
facebook.com/idiomatisk - fan page
ska sova pusce MICKMÄSTARN
Skivsamlare
2005-11-04 02:04
MICKMÄSTARN ! Ja.
haha men faan va alla klagar på mitt namnbyte....jag orkar inte heta mickmästarn hela livet. tänk typ en 20åring som går runt o kallar sig mickmästarn...det blir lite töntigt i längden. Snälla hata mig inte nu!
Tänk en 20 åring som heter superlativ. För tankarna till svenskgrammatik och jag tror ingen haft det speciellt trevligt då de kommit i kontakt med termen superlativ. Mickmästarn is your past, your present and your future =)
Skivsamlare
2005-11-04 02:27
bästa låten hittils.. men inge hype..
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
haha men okej, ni kallar mig vafan ni vill så kallar jag mig det jag vill. så är alla glada ! ni ska ha tack för all kritik också, verkar som dom flesta gillar låten ändå
Eyyy shuuu abooo vilken Superlativ, käften mickmästarn ;) ska lyssna på låten nu. =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Detta är faktiskt nått av det bästa du gjort tycker jag, grymt mään! Och riktigt fett beat!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jobbigt att lyssna på. Du måste försöka hitta rösten i magen istället för uppe i halsen, vill ha mer pondus och inte så skrikigt. Men du är en sån fin kille ändå, woff! Och 100låtar? Shiiit!
EY! fler borde byta namn tycker jag!! haha....bygg en hype sen krossa den abo walla!
denna e fet å det vet alla...namnbytet e det bästa som hänt sverige sen plstgngstrs blev lcc som blev hemliga sällskapet
Denna var juh ganska bra, lite mer seriöst än förr :)
Skivsamlare
2005-11-04 14:15
Yeah fresh! detta e nog din bästa lått (och oxå din 1a) nä men denna va jävligt nice... förtsätt såhär nu =D R.I.P. Mickmästarn! =( päjs.
Volym Entertainment <br>
Vi hatar INTE MICKMÄSTARN MEN vi hatar "superlativ"!
hahaha:P men mickmästarn, langa upp en zipfil nu, ja vill höra allt!!!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nee fy fan, det här är ju kass. visst du kanske kan flowa, men din röst skär sej i mina öron, du kan uppenbarligen inte droppa hooks, och beatet känns som att det skulle kunna ha påbättras.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ey refränger e för bögar... att bara säga sitt namn fyra gånger e den bästa idéen nånsin
Detta va fett..det va lite sån här gangsta attityd i beatet så Toba får big up på det och texten va grym.. låten va bra..helt ok.. namnet har jag inte tänkt på..man är inte så van men man vänjer sig för betydelsen i namnet är ju fett...
faty fat faty
namnet känns förövrigt jävligt we inspererat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2005-11-04 15:48
men du kan inte säga superlativ på göteborska, för de låter helt vanligt, men när du säger/skriker mickmästarn på göteborska så låter de soft! du får byta tillbaka till mickmästarn vid 222 låtar:P
eller 111:P eller 200:P
ett jävla klagande här ser jag .. jag kan bara hålla med det parodi,paraden och menige e har sagt! dom fattar grejen
inte klagande, vi diggar bara mickmästarn mer än superlativ;)
haha ja jag har förstått det men jag tänker inte byta tillbaka...i've gone to far to stop! ahhh
Skivsamlare
2005-11-04 16:28
OOHNOOOOOO! BYT TILLBAKA! LOVEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! NUUUU! NUHUUUU!!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
nehe men då säger vi såhär, jag slutar rappa. HEJDÅ!
Skivsamlare
2005-11-04 16:48
JOOOOO för SUPERLATIV skulle sluta rappa=)
faty fat faty
Låten va jävlit soft,, men kommer sakna mm
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
så ja nu lugnar vi ner oss fortsätt kommentera LÅTEN folk !
alla följer superlativs fotspår. sluta rappa nu!
fet bra, lätt bästa med dig... denna ska du köra live när vi kör på henriksberg!
Lätt det bästa med dig...
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
glöggish - haha det blir ingen sån zip-fil...men kanske att jag slänger ihop typ top 10 låtarna o lägger upp om ett tag eller två dabbe - lätt ! rock da house ophone - ok azze - låter som ett dansband ? haha..jaja. ska jag hälsa mig själv också ?