|
|
|
|
|
Frigolit - Inte en helt vanlig lördag
Sådär, nu var jag tillbaka med en ny låt för första gången på ett bra tag.. hoppas den gillar.. gjorde den till en tjej, ja träffade en kväll härom helgen :) Rap: friggan Text: friggan Mix: friggan Beat: marko hur som hällst, låten kommer nog även att dyka upp på min demo som släpps om någon enstaka vecka. btw. dissa inte rimmen, sket fullständigt i dem :P LÄNK : www.soundclick.com
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Lyricist
2005-11-08 23:56
|
friggan = (Y)
Jag är som Airbagen i din bil, Nockar dig på bråkdelen av en sekund.
|
|
|
tack o upp
|
|
|
najs friggan.. har inte hört den än men ja tvivlar på att det är skit ^__^
|
|
|
tack så mycket Mårdock P17 va själv historien jag ville få fram :)
|
|
|
upp =>
|
|
|
flowet e väl ok men inte så kul o lyssna på d.. texten e ju skön o den är däremot ganska fängslande. jag gillar inte din röst riktigt den låter krystad.. texten lyfter upp allt för den va ganska fängslande o jag känner igen själva historien hehe.. men öva på texten o ta i mer näru rappar..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
|
|
|
flowet e väl ok... gnällig röst och pissigt delivery... dum fånig text... stängde iofs av efter första versen så den kanske blev jättebra efter det men jag vågade inte chansa
twitter.com/stifflock
|
|
|
helt ok :) skön brud iaf:)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
|
|
|
jag tycker de va bra! de blir bättre som fan!
www.erikbergstrom.se
|
|
|
ska kolla in lite senare... päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? <br> -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|
|
|
teeTheG mjo vet att de e lite konstigt flowat..o att slutet var för snabbt, men de va så historien var helt enkelt:) tack iaf Uni-H tack för att du gilla texten iaf ;> Parodi happ okaj, tack för kritiken iaf... mackan_gurkan tack ;) pratglad åhfan..riktigt kul o höra!
|
|
|
Mårdock, alla låtar går inte ut på att rimmen ska sitta "jätte bra" heller. Du måste lära dig förstå sånt oxå. Beatet var skönt, allt var skönt. Du hade lite flowmissar då och då, men det kommer. ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
BreeeF & -argsint- tack grabbs ;> ska fortsätta träna!:)
|
|
|
texten va bättre än flowet men uppåt (A)
|
|
|
tack alla
|
|
|
du borde spela in lite mer.. flowet börjar komma mer och mer nu.. en bit kvar dock.. texten var as nice :) jag e rimbög och ja tycker att rimmen inte var speciellt bra.. men som ni säger, allt handlar inte om rimmen.. men det är snyggare enligt mig.. jaja.. you know me.. keep up the good work!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? <br> -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|
|
|
meningsfull tack som fan! kul o höra..... o jo, ja borde spela in mycket mer;P men har fan inte tid.. :P men börjar väll få de då ja börjat spendera min tid på rätt saker :) aja..tack =>
|
|
|
du har hört de.. jag gillar detta :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
tackar o upp
|