ska ja va ärlig?.. nej de skiter ja i :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Friggan: ja, var inte så likgiltig. jag vill ha kritik för fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
heh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"ironiskt att vi älskar som mest när vi är ensamma" riktigt bra faktiskt.
Quynh haha sry.. fick för mig att vara konstig.. men men..beatet var mycket bra! texten va bra också :) dock gilla ja inte att de va typ sång :P men en ganska bra låt i helhet.. fortsätt! (Y)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
roligt att fler gillar. Friggan: äh, det var väl inte så farligt ;> trodde du skulle mordhota mig osv.
Äckligt bra låt alltså ..!
ouf ouf ouf säger det igen ouf... diggar detta sten hårt alla människor lyssna!!! tungt tungt Big up!!!!!!!
Dude tell me something....
thanksi thanksi. rikzdollar: mm, den kanske är lite snabbskriven. jag ville få texten klar medan jag fortfarande kände samma sak, men jag blev hyfsat nöjd iaf.
upp ._.
huh, rykterna berättar att Winnie kanske skall släppa en soolo sommaren 2006, stämmer de?!?!
haha fungeh, fuck you ^.^
dö
Känner bara en sak *Love*
thanks mannen. så ska det vara.
Nen fyfan de va nog den tyngsta låt ja hört..är du finsk lr nåt?..inte för att verka rasse men de förstörde lite..hade vart softare på ren svenska(no offence)...men de va jäääääävligt tung..riktigt fin sång riktigt tung text osv...10/10
dandizzle: rent tekniskt har jag väl en del att förbättra men vafan.. försöker gå på känsla. ärligttalat: mja, bor i finland osv. kan inte göra så mycket åt min dialekt, tyvärr. den är ändå tillräckligt tillgjord enligt mig => hokke: thanks manne. mlp: aaah, tror det. det var ett tag sen ja. men hojta till om du får nåt över, vore fett nice. shäälek!
Quynh P16 ja bryr mej faktiskt egentligen inte...men låten va riktigt grym..:)..ska håll autiki efter nya låtar osv..
Du äger sönderrrrr!
klarTGB
thanski. puss gasimir ^.^
Hahah, inte ren svenska? just så.. Ni skulle höra SIBBO dialekt jäävla bondlurkar ;)!
Hahahah ok..:)
yoyo jos sä fiilaat.
asså dom som säjer att dom inte gillar att de e typ sång förstår jag inet... den delen är det som gör låten så bra... så orginellt, och ger känsla. hade de varit rap hade jag inte gillat det lika mycket... fortsätt i samma anda så kan de bli nåt av dej med!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion: detta är ju ett hiphopforum så vetefan om denna låt passar in.. kan ju inte klandra folk ifall de inte gillar, men de flesta verkar ju göra det. men tack för att du diggar. shälek (och fan, har du akustiska toner över så ska du skicka meddelande eller nåt så jag får lägga nåt fett över det)
heh, indeed.
sannerligen
fyfan vad skön låt, good shit :>
You can't fool all the people all of the time. But if you fool the right ones, then the rest will fall behind.
thanksie!
du har språk, röst och känsla till hundra, enligt mig. kalla mig dum eller amatör, det skiter jag i. i know what i know. :)
thanksie. gobbler: wtf dude ;>
grymt skön ju!
Bra att du svarar ja på en alternativfråga, bra bra bra
roligt.
ironiskt att vi älskar som mest när vi är ensamma . Klockren.
det kanske stämmer.
sista upp nu. skriv nåt för fan.
haha.. måste bara. denna spelas på radion imorn, biatses.
introt är skitskönt blev lite besviken när versen när versen kom=(, det är inte dåligt men jag tror mixen är inte är som jag vill att den ska vara, inget fel på din rapp/sång alltså, kan vara dina inspelningsgrejerna oxå. hade velat ha lite mer kraft i refr, ångestkraft om du fattar=) svårt att förklara beatet är överskönt!
www.caustic.se
knas nice maan va med här för ca ett år sen.. nu när ja kolla så har alla battles sjungt som fan..tycker dom suger om ja ska va ärlig "dom flesta".. men de här va skiiiit nice
caustic: aah fan, har ju inte bästa grejerna men det duger tycker jag. thänksi
hehe
den är tung.. laaid back
la chrille
faktiskt? (:
Riktigt jävla bra låt! Denna ska jag fan lyssna sönder nu ! /Peace
Moget
HTTP://VARASLAHTO.CJB.NET Alla som gillade låten skall gå och kolla in hemsidan!!
Funkeyh & Winnie VARASLÄHTÖ skivan kan nu beställas via internet ;D!!
One luv.
Realness P12: nää.. jag tycker inte om att göra musik, det är så jävla tråkigt. jag skriver bara för mig själv, runkar till mina egna låtar sen när de är färdiga och tänker "ingen annan gillar det jag gör, jag måste vara fett nyskapande och originell yo len". uppmärksamhet vill jag inte heller ha, jag menar, ifall man vill säga något åt folk så är det ju jävligt dåligt när folk uppmärksammar det. det är ju ingen vits att sprida sitt ord eftersom det är en "kul grej" liksom.. så.. jag gör nog inte musik för att folk ska gilla det jag gör, jag lägger dubsen i otakt och mixar åt helvete och sjunger falskt, i äkta whoa-standard. fett underground yo.
nu är de så här.. har formaterat datan, o ja MÅSTE ha den här igen.. hur? :P
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls