Jo där ser man, tack slipper leta igenom ken låtarna i frustration. :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett johan vettu !
WWW.ISMEN.NU
Sober ;) sååå skön musik (: ojoj
Hur mycke knark har du knarkat idag
Sober och mickelito..rapkingz ;D
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
aaah det här har jag väntat på , alla låtar är super ! Det här gjorde min morgon lyckad :) Peace sober !
Element 208 Up in this !
har alla låtarna, ser riktigt bra ut när man kolla på låtlistan. men som sagt, släng upp remixen också, kanske ännu bättre än originalet! Aha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla, remixen ska upp.
Sopsäck Serenad
''We don't give a fuck'' är så jävla bra! Så jävla skönt beat, Och texten så jävla skön asså UP!
JAG ÄR 1337, vänta fan! Det här var ju inte CS :S
Njaaaa...
www.CitizensOnline.tk
hehe, mkt creds till er för det beatet! :)
Live your life the way u want =)
upp med remixen nu..vet inte om jag hört den :D...aja, tunga låtar, hade dock redan alla..väntar bara på lite nytt shitt :D.. peace.
det rycker i snabeln när man lyssnar på detta, släpp en ny skiva med ny skön musik, du blir rik, har sätt alla "cribs" avsnitt. vill se nytt
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
kommer släppa netplay med en kille i februari
Sopsäck Serenad
cleant, ser man fram emot!
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
jag har ingen aning, en polare från iran som sa "karu kari" så jag litade på det, men det ändrar ju inte så mycket på låten. folk döper låtar till "d e då d e" typ, så det spelar nog inte så stor roll om en bokstav är fel, right? du verkade ju förstå vad det handlade om i alla fall ;)
Sopsäck Serenad
oooweee 5 nya grupieeeezzZ ellerRR? Kul o höra bra svensk original hip hop stylee=) big up man
04/01/06 - 05/04/06 bland det finaste jag hört..
Ser frammimot Netplayen i februari då Sober, får se det som en sen julklapp
china, det är inte sant. kanske dom som syns, men jag vet många över 18 här i östersund som lyssnar. annars skulle det inte vara så mycket folk på krogen när jag spelar?
Sopsäck Serenad
china Jag vet massa folk över 18 här uppe som lyssnar på sober ;b va spelar de för roll om yngre lyssnar? fans som fans, =b
Hur mycke knark har du knarkat idag
kolla hur mycket kids som lyssnar på eminem, gör det han sämre? inte för att jag kan mäta mig med hans bajs ens, men du fattar vad jag menar. det spelar väl ingen roll om det är massa ungar som lyssnar på låtarna. när jag var 11-13 lyssnade jag på petter och mbma hela tiden liksom.
Sopsäck Serenad
Gillar beaten och texten till karu kari... inte rappen tyvärr...
jag vet många äldre som lyssnar på sober, men som sober själv sa "de är bara de små som syns" så där hade du mycket fel china
Hangaround
2005-12-21 20:17
jag gillar såber . en massa andar i 18+ åldern me.
Grymt fina låtar man Måste fråga, är texten till Karu Kari byggd på en verklig händelse? Peace!
nej det är den inte har jag för mig att han svarade när jag frågade ;)
http://yofosho.mine.nu
karu kari känns lite o-soberaktig.. jag kan nämligen hitta en hel del flowmissar där.. inte en enda miss i någon av de andra låtarna
ducka!!!! haha
Sopsäck Serenad
BullsnasC i hela Forumet got damn .. Låtarna e bra
måste få fråga vad som sjungs i reffen av abir i karu kari, har aldrig vågar fråga :D..
hon sjunger att alla svennar sjunger med i refrängen utan att dom ens vet vad den handlar om
Sopsäck Serenad
skulle inte förvåna mig om det är sant, att hon sjunger nå kränkade och alla bara står och diggar på och sjunger med.
låtarna är feta, !
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
måste bara berömma dig för låten Karu kari. Riktigt snyggt berättad, skönt beat + fin sång.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
skulle inte flickvänslåtens nya version komma upp ?
la chrille
den blev kass, tyvärr
Sopsäck Serenad
adda mig på msn så skickar jag
Sopsäck Serenad
wecan typ alla datorer har ju lite snyglänkar till Explorer =) leeta =9 pz
www.djpolar.se
funkar inte
..!.._{-,..,-}_..!..
sOOOber e bäst =)
Represent Partille 433
Sköna låtar ! Keep on working man ;)
länken funkar inte...
Graffare
2006-05-29 16:45
länken funkar inte
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"